2011-02-04, 02:06
Medlem
Ultimatrixs avatar
*grver upp trden*

Ngon som fortfarande foldar t Flashback? Har funderat p att brja folda fr flashback istllet fr Bitgamer, men det r ju rtt trist d "Active CPUs within 50 days 2" innebr att det bara r 1-2 som fortfarande foldar

Vem r i.b.m frresten? 4141 work units, helvete vad tid det lr ha tagit?

Nu tycker jag vi startar laget igen!
Citera
2013-01-07, 09:49
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimatrix
*grver upp trden*

Ngon som fortfarande foldar t Flashback? Har funderat p att brja folda fr flashback istllet fr Bitgamer, men det r ju rtt trist d "Active CPUs within 50 days 2" innebr att det bara r 1-2 som fortfarande foldar

Vem r i.b.m frresten? 4141 work units, helvete vad tid det lr ha tagit?

Nu tycker jag vi startar laget igen!
Jag har inte haft p min PS3 s mycket de senaste tv ren, varken spelat eller foldat. Har mestadels anvnt BOINC eftersom det r open source. Men skall brja folda snart igen. S lnge det frekommer aktiv diskussion i den hr trden, d brjar medlemmar folda igen.

Vad gller i.b.m s har jag fr mig att han bidrog med grafikkortet. D gr det mycket snabbare att bearbeta work units. Jmfr bara med BOINC.

Tycker definitivt att du skall folda t Flashback

Gillar fr vrigt din anti-Apple avatar
Citera
2013-01-10, 13:35
Medlem
i.b.ms avatar
Jag had min PS3 p dygnet runt i strre delen av ett r Sedan hade jag ven en del jobb p en av mina PC (med grafikkortet)

Har funderat p att fylla p med work units men har inte haft igng min PS3 mnga gnger de senaste ret
Citera
2015-08-19, 08:21
Medlem
PrettySneakys avatar
*BUMP*

Nu kr vi!
Citera
2023-03-19, 21:58
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/m...teamnum=123744

n s lnge r det bara jag som verkar bidra till denna F@H grupp...
Dtt?

Hittade en Ps3 i sopbingen ifjol. Flskar grna igng helvetet. Ligger mest p hyllan d X. 360. har roligare spel.

/Anti-Vit Centerpartist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in