• 1
  • 2
2008-05-16, 14:43
Medlem
azzkicks avatar
Hur r det egentligen med detta fenomen, vissa blir ju helt mr hyde nr dom dricker tex, men finns det mnniskor som fr riktiga roidrage? (p aas d)
ett ex kanske
http://youtube.com/watch?v=I-k2uJ3AmVE&feature=related
Citera
2008-05-16, 14:46
Bannlyst
S du linkar en video p en snubbe som blir frbannad efter ha ftt samma frga en Miljard gnger och du kallar det Roidrage?, Knns som Pulitzerpris r pvg t ditt hll..

Jag skulle kunna linka samma video och pst att alla med Blont hr fr roidrage..

SK finns trdar om detta.
Citera
2008-05-16, 14:51
Medlem
azzkicks avatar
Haaaaaaaar skt men hittar ingen bra diskunions trd om detta, vnligen lnka till en om du nu vet att det finns en bra
Tackar!
Citera
2008-05-16, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azzkick
Haaaaaaaar skt men hittar ingen bra diskunions trd om detta, vnligen lnka till en om du nu vet att det finns en bra
Tackar!
Det finns en anledning till att du inte fr en bra diskussion och det beror p att roidrage r ngot phittat.
Mnniskor kan bli arga men de blir inte arga av manliga knshormoner. Ilska handlar snarare och brister i sjlvknslan d ilska r en reaktion som utlses fr ngon typ av rdsla.
Citera
2008-05-16, 14:57
Medlem
Jggernauts avatar
Vem r killen p filmen?
Citera
2008-05-16, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jüggernaut
Vem r killen p filmen?

Gammal wrestler..
Tror tyvr han tog livet av sig lite senare i livet..
Citera
2008-05-16, 15:01
Medlem
azzkicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gosh
Det finns en anledning till att du inte fr en bra diskussion och det beror p att roidrage r ngot phittat.
Mnniskor kan bli arga men de blir inte arga av manliga knshormoner. Ilska handlar snarare och brister i sjlvknslan d ilska r en reaktion som utlses fr ngon typ av rdsla.
ok, s mer testo "kortar inte ner stubinen" alls p alla som tar d utan r bara en brist i sjlv disciplin?
Citera
2008-05-16, 15:01
Medlem
Jggernauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnips
Gammal wrestler..
Tror tyvr han tog livet av sig lite senare i livet..

Det frsta visste jag, det sista visste jag inte. Jag fick inte svar p min frga. Vem r han?
Citera
2008-05-16, 15:02
Bannlyst
Nog kan testo gra en argare. Men roidrage beror snarare p hur personen r i allmnhet n steroiderna i sig. Men visst, hos vissa kan det nog koka ver i samband med aas.
Citera
2008-05-16, 15:05
Bannlyst
Citat:
Det frsta visste jag, det sista visste jag inte. Jag fick inte svar p min frga. Vem r han?

Tror han hette David Schultz..
Citera
2008-05-16, 15:05
Medlem
azzkicks avatar
Citat:
ingen aning en nobody B-wrestler,
Citera
2008-05-16, 15:06
Medlem
azzkicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Nog kan testo gra en argare. Men roidrage beror snarare p hur personen r i allmnhet n steroiderna i sig. Men visst, hos vissa kan det nog koka ver i samband med aas.
Menar det,
har en polare som fr brutala testoryck nr han kurar.
(har sagt till han sluta flera gnger)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in