• 1
  • 2
2008-05-18, 20:17
Medlem
Jim Divines avatar
Om det vore bitter verklighet från och med imorgon - vad skulle hända och vad skulle du göra? Ilska och uppror världen över?

Känns iaf som att jag skulle ha svårt att klara mig utan det, att 24/7 ha möjligheten att kolla upp all slags musik, gamla videoklipp osv... youtube har blivit alldeles för vanligt för att allmänheten skulle kunna tolerera att det försvann.

Det är klart, det realistiskt är ju att youtube såsmåningom blir betalsajt, så det gäller väl att försöka hinna med att se så mycket som möjligt innan det börjar kosta...
Senast redigerad av Jim Divine 2008-05-18 kl. 20:20.
Citera
2008-05-18, 20:19
Medlem
Neus avatar
Liveleak och Google video finns ju alltid.

EDIT: Du har söt avatar =)
Citera
2008-05-18, 20:25
Medlem
Jim Divines avatar
Men om de också försvann/ blev dyra att använda... folk är ju så vana vid att kunna se allt gratis.

Visst finns det DC och torrent, men jag menar främst möjligheterna att se gamla/ovanliga musikvideor och tv-klipp osv på direkten i webbläsaren...

Tack, du har också... ehr.. "fin" avatar
Citera
2008-05-18, 20:26
Medlem
Gateways avatar
Usch. Det skulle bli jobbigt, men YouTube är fortfarande ingen essentiell del utav min internet-vardag. Det skulle vara mycket värre om t.ex Wikipedia stängdes ned, men värst vore nog Google. Hela mitt internetanvändande är beroende av Google.
Citera
2008-05-18, 20:35
Medlem
oscarericsons avatar
jag skulle bli rätt ledsen fall flashback stängdes ner

många skratt får man härifrån
Citera
2008-05-18, 20:41
Medlem
MysigaBrallors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gateway
Usch. Det skulle bli jobbigt, men YouTube är fortfarande ingen essentiell del utav min internet-vardag. Det skulle vara mycket värre om t.ex Wikipedia stängdes ned, men värst vore nog Google. Hela mitt internetanvändande är beroende av Google.

Håller med, google skulle vara värre.
Citera
2008-05-18, 21:23
Bannlyst
Citat:
Google skulle ju lätt va värst för mig..

Skulle youtube försvinna och google video med fler så skulle jag snart ha uppe druddtube som skulle va precis som youtube

(har en server med 4 tb i hdd)
Citera
2008-05-18, 21:40
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim Divine
Om det vore bitter verklighet från och med imorgon - vad skulle hända och vad skulle du göra? Ilska och uppror världen över?

Känns iaf som att jag skulle ha svårt att klara mig utan det, att 24/7 ha möjligheten att kolla upp all slags musik, gamla videoklipp osv... youtube har blivit alldeles för vanligt för att allmänheten skulle kunna tolerera att det försvann.

Det är klart, det realistiskt är ju att youtube såsmåningom blir betalsajt, så det gäller väl att försöka hinna med att se så mycket som möjligt innan det börjar kosta...

Hoppas det kommer en betalvariant av google istället så man kan få relavanta sökresultat
Citera
2008-05-18, 22:38
Medlem
Tuben är verkligen Jalivet. Så njää, det skulle vara förfärligt.
Citera
2008-05-19, 01:25
Medlem
Liberty.s avatar
Citat:

I'm with you!
Citera
2008-05-19, 12:37
Medlem
Glockens avatar
Vad jobbigt det skulle vara om Google försvann. Inte bara sökmotorn utan alla tjänster också.
Man skulle väl hitta alternativ, men ändå.
Citera
2008-05-19, 14:17
Medlem
skulle det gå att leva utan google? jag hade då inte klarat det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in