Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-22, 22:43
  #601
Medlem
banhxeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Fan vad surt att OM (och 1000manga) lägger ner
idd, vart ska man läsa OP och andra mangor nu då?
Citera
2010-07-22, 23:38
  #602
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banhxeo
idd, vart ska man läsa OP och andra mangor nu då?

www.mangastream.com för dom populära serierna och www.mangafox.com för det andra.
Citera
2010-07-23, 00:58
  #603
Medlem
Buggy blir nominerad till shichibukai?
Citera
2010-07-26, 00:17
  #604
Medlem
Jinxedds avatar
För er som är intresserad ang. One Piece film(er) så har den nya filmen Strong World blivit 'releasad', finns på div. torrentsidor.
Citera
2010-07-26, 01:51
  #605
Medlem
Erikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxedd
För er som är intresserad ang. One Piece film(er) så har den nya filmen Strong World blivit 'releasad', finns på div. torrentsidor.

Filmen skriven av Oda själv, än av de bästa. finns att se på

http://www.animefushigi.com/one-piec...0-strong-world
Citera
2010-07-26, 03:09
  #606
Medlem
TinQulions avatar
såg nyss den, väldigt intressant om den andra som också klarade av att bryta sig ut ur impel down
Citera
2010-07-26, 19:48
  #607
Medlem
Jinxedds avatar
Tyckte Shiki var helt klart dålig, en man utav hans kaliber togs tillfångas utav både Sengoku och Garp, han vände upp och ner på Marine HQ och rymde ur Impel Down.

Förväntade mig mer utav honom definitivt.
Citera
2010-07-26, 22:24
  #608
Medlem
Erikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxedd
Tyckte Shiki var helt klart dålig, en man utav hans kaliber togs tillfångas utav både Sengoku och Garp, han vände upp och ner på Marine HQ och rymde ur Impel Down.

Förväntade mig mer utav honom definitivt.

Jag tycker också Shiki var en besvikelse, för att ändå varit en som kunde mätas med Roger själv. Dock tycker jag att man inte hann få en uppfattning om vad han egentligen kunde göra. Han fylde rollen som både Skurk och comic relief ganska bra. fast rent "Hypotetiskt" tycker jag han skulle få Luffys eller Strawhats crewets kläder att levitera (eftersom han inte kan göra något på just dem) och på sådant sätt typ slunga ner dem i havet eller till månen med Eneru.

hoppas Shiki återvänder i Mangan när de kommer till den nya världen.
Citera
2010-07-26, 23:09
  #609
Medlem
TinQulions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikon
Jag tycker också Shiki var en besvikelse, för att ändå varit en som kunde mätas med Roger själv. Dock tycker jag att man inte hann få en uppfattning om vad han egentligen kunde göra. Han fylde rollen som både Skurk och comic relief ganska bra. fast rent "Hypotetiskt" tycker jag han skulle få Luffys eller Strawhats crewets kläder att levitera (eftersom han inte kan göra något på just dem) och på sådant sätt typ slunga ner dem i havet eller till månen med Eneru.

hoppas Shiki återvänder i Mangan när de kommer till den nya världen.

Typ levitera Luffys strawhat så den flyger åt helvete :O
Citera
2010-07-27, 00:30
  #610
Medlem
tycker filmen va kass. som ni säger, varför skulle luffy kunna spöa honom? för att han var arg? bah.
Citera
2010-07-27, 08:26
  #611
Medlem
amillis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djut
Buggy blir nominerad till shichibukai?
Är det bara jag som tycker att Buggy påminner om Mister Satan...?
Citera
2010-07-29, 19:33
  #612
Medlem
Nytt kapitel ute på mangastream
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback