Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2008-09-14, 18:36
Medlem
Citat:
OnT: 4/5. Mycket bra skrivet! Jag knner verkligen igen mig i mycket av det du skriver. Dock r det omjligt att "gissa" sig till hur det verkligen r om man inte provat. Jag rekomenderar alla som r nyfikna att prova detta mktiga mne!

Tackar, jo salvia r en s vervldigande upplevelse att det inte gr att beskriva helt. Lt bara folk frbereda sig innan med lite andra substanser ngra gnger d det inte r en ny-brjar drog.
Citera
2008-09-14, 23:55
Medlem
B_F_Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simulated
Tackar, jo salvia r en s vervldigande upplevelse att det inte gr att beskriva helt. Lt bara folk frbereda sig innan med lite andra substanser ngra gnger d det inte r en ny-brjar drog.

Sjlv gick jag direkt frn att bara ha provat cannabis 3 gnger till att frsa av en ordentlig dos 20x salvia
Det gick hur bra som helst, stod och drglade medan jag hll i ett drrhandtag =D
Citera
2008-09-15, 10:58
Medlem
PerpetualVoids avatar
Spnnande rapport, man blir definitivt sugen p Salvia. Skall sjlv inhandla Azar*** lilla fina Salviapack nr plnboken tillter det. Grammatiken var mycket bra, likas styckesindelningen och hur du utformade rapporten. Det verkar ha varit en givande resa!

Fyra mogna toppisar av fem mjliga fr du av mig.
Citera
2008-09-16, 18:39
Medlem
qmiWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simulated

Hller med, det r inget man bara petar i sig och "allt blir underbart". Det kan g t pipsvngen ocks.. Och ibland hnder inget!

Knner igen mig i rapporten, har sjlv varit i en 2D-vrld(verkar vanligt p salvia)..

Sen tycker jag inte folk ska haka upp sig p 1x, 5x, 10x osv.. Ls p frst, prova frsiktigt sen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in