• 1
  • 2
2008-05-21, 23:56
Medlem
Hejsan

Vill första bara säga, trots att jag inte har många poster så är jag i detta inlägg fullt seriöst och tar detta som ett stort problem.

Ja, hur ska jag då börja. För en ca 3 veckor sedan så hände det något när jag bajsade, ringmuskeln får spel just när jag bajsar.
Ska beskriva lite mer exakt, jag känner mig bajsnödig och går på toa.
Men så fort jag sätter mig på dass så händer det inget, jag fiser lite sen försvinner nödigheten för att någon timma senare komma tillbaka.

Aja, vad fan är problemet tänker ni nu då. Men denna procedur upprepas och jag som brukar skita varannan dag skiter nu inte på upp till 5-7 dagar.
Jag får en ångest känsla som inte går att beskriva som bara säger att jag vill bajsa. Sätter mig på dass, nu är jag ganska nödig. Men det är inte som förut, då kom det på en gång utan att jag direkt var tvungen att trycka på.
Men nu sitter jag där och trycker och jajamensan, bajset kommer men nu kommer problemet. När skiten kommer ut ett par cm så kapar ringmuskeln av bajskorven dvs den sluter sig runt omkring och bara lite bajs kommer ut. Det händer en 2 gånger vilket resluterar i att jag bara skiter en mycket liten mängd. Jag får en konstig känsla i kroppen då jag försöker motverka det, men det slutar med att den kramar ihop sig runt korven. Vilket också resulterar i att det blir kladdigt.

Och av någon anledning så har detta kommit från ingenstans och jag mår faktiskt psykiskt dåligt av detta.

Vad fan ska jag göra? Detta fenomen att ringmuskeln har slutit sig en kort bit in i akten har hänt 2 gånger den senaste veckan och jag vill bara tömma systemet riktigt ordentligt!

Vad fan ska jag göra? Ska jag testa och vänta tills jag blir supernödig?
Jag kan inte tänka ut riktigt vad som har hänt från att skita helt normalt till att typ ha en bajsstörning.
Fan vad jag helt seriöst mår dåligt av det hära.

Tack på förhand.
Senast redigerad av Användare206158 2008-05-21 kl. 23:58.
Citera
2008-05-22, 03:06
Medlem
ThePasts avatar
Du kan ju alltid testa lavemang eller något laxerande?
Citera
2008-05-22, 03:13
Medlem
Bajskorvs avatar
Haha , sådär har jag också haft precis.

Man går på toaletten i hopp om att äntligen få föda, men det slutar med att man knippsar av lite i toppen på monsterbajset som ligger packat i analen.

Man släpper små kattbajskorvar hela dagen, det du behöver är en riktigt rännskitta för att lösa proppen.

Drick folköl och ät katrinplommon.
Citera
2008-05-22, 03:16
Moderator
evilhoneys avatar
[quote=Bajskorv]Haha , sådär har jag också haft precis.

Man går på toaletten i hopp om att äntligen få föda, men det slutar med att man knippsar av lite i toppen på monsterbajset som ligger packat i analen.

Man släpper små kattbajskorvar hela dagen, det du behöver är en riktigt rännskitta för att lösa proppen.

Drick folköl och ät katrinplommon.[/QUOTE]
Hur äckligt det än är så är det ett bra tips. Släng i dig en näve katrinplommon så lovar jag att magen sätter fart.
Citera
2008-05-22, 08:49
Medlem
foshoos avatar
De har ju sån katrinplommonjuice på apoteket. Finns i vanliga matvaruaffärer också. Där får man i sig det lättare och effektivare, hela katrinplommon måste ju tuggas och... å fy
Citera
2008-05-22, 13:23
Medlem
Tack för tipsen, ska köpa katrinplommon nästa gång jag är i affären då ska vi se om det blir någon effekt.

Känner mig otroligt nödig nu, ska klämma för kung o fosterland.

Edit, gick inge vidare.
Senast redigerad av Användare206158 2008-05-22 kl. 13:30.
Citera
2008-05-22, 13:25
Medlem
Borde kanske se över din föda lite?
Citera
2008-05-22, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DSpajs
Borde kanske se över din föda lite?

Det är ju inte dieten som är problemet, avföringen är rätt mjuk och fin.
Det är det att ringmuskeln spökar och inte tilllåter mig bajsa fullt ut.
Citera
2009-04-23, 19:53
Medlem
Jag måste tyvärr bumpa denna, jag blir fan alldrig av detta problem.

I kanske en månad så har jag haft problem med framför allt anus (igen).
Jag är bajsnödig, men min hjärna spelar spratt med mig och vill inte bajsa!
Jag trycker men anus kniper av mina bajskorvar vilket resulterar i 5 st små korvar alá storlek på ungefär en vindruva.
Jag kan helt enkelt inte få ut korven hel, kroppen drar ihop anus automatiskt när bajset är på väg. Jag mår otroligt dåligt utav detta, jag skulle nästan döda för att kunna bajsa normalt. Hur ska jag göra för att vända på detta?
Jag kan helt enkelt inte slappna av i/kring anus vilket resulterar i att det bli små / eller smala korvar som inte är stora alls.
Laxeringsmedel funkar, visst men vill ha en lösning på problemet utan det.

Jag vill bara kunna bajsa! hjälp!

Läste igenom och ser att texten ser förjävlig ut, men det får ni leva med
Citera
2009-04-23, 20:34
Medlem
Eh Whatevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Användare206158
Jag måste tyvärr bumpa denna, jag blir fan alldrig av detta problem.

I kanske en månad så har jag haft problem med framför allt anus (igen).
Jag är bajsnödig, men min hjärna spelar spratt med mig och vill inte bajsa!
Jag trycker men anus kniper av mina bajskorvar vilket resulterar i 5 st små korvar alá storlek på ungefär en vindruva.
Jag kan helt enkelt inte få ut korven hel, kroppen drar ihop anus automatiskt när bajset är på väg. Jag mår otroligt dåligt utav detta, jag skulle nästan döda för att kunna bajsa normalt. Hur ska jag göra för att vända på detta?
Jag kan helt enkelt inte slappna av i/kring anus vilket resulterar i att det bli små / eller smala korvar som inte är stora alls.
Laxeringsmedel funkar, visst men vill ha en lösning på problemet utan det.

Jag vill bara kunna bajsa! hjälp!

Läste igenom och ser att texten ser förjävlig ut, men det får ni leva med

Din röv är homofob. Så enkelt äre.
Citera
2009-04-23, 20:37
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Användare206158
Det är ju inte dieten som är problemet, avföringen är rätt mjuk och fin.
Det är det att ringmuskeln spökar och inte tilllåter mig bajsa fullt ut.

Det sitter i huvudet, det är vad jag sätter mina kronor på.
Citera
2009-04-23, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Det sitter i huvudet, det är vad jag sätter mina kronor på.

Ja, men jag vet inte vad jag ska göra åt det. Det är oftast när jag tänker på att försöka "motverka" det som de blir som värst. Och så fort jag kliver in på toan så tänker jag på det. Kan knappt va skitnödig utan att ha typ "ångesten" att inte kunna klämma ordentligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in