2008-05-23, 18:22
Medlem
martiness avatar
Tjena, hittade ingen trd om detta s drfr tnkte jag skapa en. Tnkte att vi kunde bertta nr man nojat ur ordenkligt efter att man puffat lite

Mitt bidag:

Detta var frsta gngen jag och tv andra killar rkte. Vi smg ut i skogen och blev bnga, sen blev vi givetvis hungriga och bestmde oss fr att g till en pizzeria i nrheten.
Vi gr in och bestller och stter oss.
Givetvis brjar vi smfnissa t varandra och skrattattackerna kommer..
Vi fr in vra pizzor och brjar kka fr fulla muggar.
Nr vi kkat upp hlften av vra pizzor mste jag dra och pizza. P vgen mot toaletten ser jag hur pizzabagaren hnger misstnktsamt ver disken och talar i telefon samtidigt som han tittar lurigt t mina kompisars bord. Jag stller mej och pissar och kollar i spegeln och tycker att jag ser jttebng ut. Jag gr ut frn toaletten och halvspringer fram till vrt bord dr mina kompisar sitter och smskrattar. D sger jag " Ey, jag r HELT sker p att han ringer snuten nu".
Flinet p mina polare dr direkt och dom brjar titta oroligt omkring. Jag sger att vi MSTE dra annars kommer polisen och vi hamnar i fngelse
S vi lmnar kvar halva pizzorna och verkligen springer ut genom pizzerian.
Hela pizzerian tittar efter oss genom ett fnster och nu brjade vi noja nnu mer

Tog ett tag innan jag vgade bestlla pizza dr igen
Citera
2008-05-23, 18:46
Medlem
Melongrasss avatar
Hahah frsta gngen (ven den sista p ett tag) jag rkte utomhus, gick vi en liten bit ifrn dr vi rkte och jag var ganska nojig och visst fan var det ca 10 polisbilar dr som gjorde razzia i ngot hus

Vart ju inte bttre nr min polare skulle g och snacka med polisen fr att ta reda p vad som hade hnt.
D lyste dem oss i gonen och vi sa att vi hade lanat i 2 dygn och sedan fick vi g vidare.

Tacka gud fr att vi inte torskade men jag kunde fortfarande inte ta det lugnt den smnlsa natten, blir ven helt nervs nr jag tnker p det nu
Citera
2008-05-23, 18:50
Medlem
Stod och meckade utanfr en fest som gde rum i en kllarlokal, fr att slippa bjussa folk jag inte knner och fr att vara lite diskret, tror ni inte piketen rullar in frn husknuten knappt 2 meter frn mig dr jag str och meckar! Smtter ivg biten in i buskaget och tnde en regular cigg fortare n kvickt, polisen kommer direkt fram till mig och jag var tvrsker p att det var krt, han frgade om vem som hll i festen :P

Biten? Nej den hittade jag inte heller
Citera
2008-05-23, 18:57
Medlem
hbabbas avatar
Jag var p fest i en lgenhet d jag o en kompis gr ivg fr att puffa, nr vi kommer tillbaka str det ett par polisbilar p andra sidan gatan vl tillbaka i lgenheten fr vi redan p att nn snubbe har blivit mrdad i den lgenheten och sen kommer polisen ver till oss fr att kolla om ngon har sett ngot.. vart lite nojjigt att st och snacka med snuten d men dom hade ju bttre saker fr sig, dom sket i vad vi gjorde, dom ville bara ha hjlp.
Citera
2008-05-23, 19:19
Medlem
var inne p en affr just efter vi rkt lite och kpte munchies en ganska sen kvll p en ppet dygnet runt mack,
nr jag o mina vnner kom ut frn affren s stog en polisbil med 2 snutar parkerad bakom oss s vi inte kunde ta oss ut,
vi satt oss i bilen o nojjade snder o var helt sker p att de var nu man skulle ka dit,
Poliserna tvr backade bak o stllde sig brevid oss o klev ut o ville se krkort p fraren, sen tittade dom p oss alla litegrann , och sa tillslut, okej ni kan fara.
har aldrig varit s nojjig i mitt liv!
Citera
2008-05-23, 19:27
Medlem
Nojlagets avatar
Har hnt mnga nojiga grejer fr mig. En av de nojigare var nog nr jag varit ute p krogen (och sjlvklart rkt dr p uteserveringen) med ngra polare och vi tog en gngvg hem fr att undvika trafik. D kom snuten kande precis bakom oss p gngvgen, vi blev nojiga sklart och gick t sidan s diskret vi kunde. Sen stannade polisbilen en bit framfr oss, men det visade sig att de bara skulle snacka med ngra ungdomar som satt och drack folkl. Vi passerade bilen och tnkte att nu klarade vi oss. Men d brjade de ka efter oss igen och nu blev jag riktigt nojig, tnkte kanske att de sett att vi var stukade nr vi gick frbi. Men n en gng krde den frbi och stannade vid ngra ungdomar igen och vi kunde passera utan fara..
Citera
2008-05-23, 19:32
Medlem
spwnzns avatar
bnkade oss p en skola fr o rka lite pipa, ungefr 20min tidigare hade konsum rnats en bit ifrn oss..
men vi sitter iaf i godan ro och suger p pipan nr en piketbuss glider in med blljusen p, andra sekunden s sitter vi p vra bikes o trampar fr full rulle..
dom hade allts trott att vi var rnarna och tnkte haffa oss, men vi klarade oss

en annan gng s satt vi ca 100m ifrn ovannmnda bnk (ca 40m in i en skog) nr vi ser en civare sakta in nera p vgen, vi rker klart och brjar g..
mrker att dom r borta fr att tv sekunder senare dyka upp p en sidostig med hellysen p.. vi springer igenom den kolsvarta skogen, har kommit av stigen och det r rtter och stenar verallt.. ven denna gng hade jag hojen med mig som jag verkligen inte tnkte dumpa.. det lt en del nr dcken dunkade i backen medans vi la benen p ryggen..
ven denna gng klarade vi oss ;p
Citera
2008-05-23, 19:36
Medlem
nr3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martines
Tjena, hittade ingen trd om detta s drfr tnkte jag skapa en. Tnkte att vi kunde bertta nr man nojat ur ordenkligt efter att man puffat lite

Mitt bidag:

Detta var frsta gngen jag och tv andra killar rkte. Vi smg ut i skogen och blev bnga, sen blev vi givetvis hungriga och bestmde oss fr att g till en pizzeria i nrheten.
Vi gr in och bestller och stter oss.
Givetvis brjar vi smfnissa t varandra och skrattattackerna kommer..
Vi fr in vra pizzor och brjar kka fr fulla muggar.
Nr vi kkat upp hlften av vra pizzor mste jag dra och pizza. P vgen mot toaletten ser jag hur pizzabagaren hnger misstnktsamt ver disken och talar i telefon samtidigt som han tittar lurigt t mina kompisars bord. Jag stller mej och pissar och kollar i spegeln och tycker att jag ser jttebng ut. Jag gr ut frn toaletten och halvspringer fram till vrt bord dr mina kompisar sitter och smskrattar. D sger jag " Ey, jag r HELT sker p att han ringer snuten nu".
Flinet p mina polare dr direkt och dom brjar titta oroligt omkring. Jag sger att vi MSTE dra annars kommer polisen och vi hamnar i fngelse
S vi lmnar kvar halva pizzorna och verkligen springer ut genom pizzerian.
Hela pizzerian tittar efter oss genom ett fnster och nu brjade vi noja nnu mer

Tog ett tag innan jag vgade bestlla pizza dr igen

haha shit ja liknande har man varit med om ^^

gillade att du nmde pizza s mnga gnger att "pissa" till och med blev "pizza"

Jag har aldrig riktigt haft en noja (som mnga kanske fr) men den ABSOLUT vrsta gngen jag fick uppleva en REJL noja hnde detta:

Jag och min dvarande flickvn och mina 3-4 polare drog ivg till flickvnnens kran. Jag och polarna vntar i centrumet (lite senare p kvllen r det hr) och vi har druckit lite bira.

Hon blir borta ett bra tag d kranen r en gammal barndomspolare till henne.
Iaf, jag gr till slut och mter upp henne medans polarna vntar vid sidan av vgen.

Nr flickvnnen och jag nrmar oss mina polare med ngon meter s stannar en helsvart bil vid sidan av oss och ut kliver tv skitbiffiga civilsnutar!!

Ena polisen hlsar medans fraren gr runt bilen mot oss.
De frgar hur gamla vi r fr att ngra av oss hll starkl i handen.
De frgade ocks vad vi gjorde dr.

Vi hade ju rkt innan rtt mkt ocks s vi trodde de garanterat sg de p oss. De skulle bara veta att vi PRECIS vart och kpt 5g grnt och 5g brunt! :P

Vi visade legg, vi som hade len och de tackade och begav sig av och sedan diskuterade vi lnge p hur otroligt nra vi EGENTLIGEN var p att ka dit.

De var sjukt lskigt.
Citera
2008-05-23, 19:41
Bannlyst
Nojar mycket sllan. Jag r en stabil person som snarare slpper loss helt sen fr det g som det g. "Kommer snuten? Jaha, trevligt vad ska jag gra t det?"-tnket r mer min grej.

Nrmsta jag kommit noja r nr jag bestmt trodde det var skitiga kemikalier i haschet nr jag rkte p tok fr mycket en gng. Det brjade snurra utav helvete och jag somnade som en stock.
Citera
2008-05-23, 20:54
Bannlyst
Nojigaste som idumaste och mest nra att brnna sig?

Vra nog nr jag skulle smuggla en stotr mngd tjack, dumt som fan. Fr att lugna mig s rkte jag en joint inan jag krde ivg, Och blir stanad i en nykterhetskontroll.... Trodde att jag pissade p mig och tnkte att nu jvlar r det krt... Men jag blste grnt, slapp g ur bilen och fick ka vidare. Igen kollade bagageluckan. Nra gat som fan det dr.

Ena anann rysare var nr blvitt stanade personen framfr och bakom mig i tullen, men inte mig. *pustade ut*.

Eller en anan jobbig grej finns det ven, som en polare satt fr, fr min slull, Ingen ide att gola alla nr en tosrkar . tacksam n idag.

EDit: Jag ser sjlv hur illa det hr med stavning ser ut, lgger ner fr kbll nu.
Citera
2008-05-23, 23:35
Medlem
saftad_burks avatar
Jag, Fr, vran tjackisvn och en lskig horsare med en rabieshund.

Jag och min gode vn Fr skulle trffa en langare. Vi skulle kpa lite brajj fr att senare hlsa p en vn och g p en fest.
Av langaren fr jag 4g fr 2oo av ngon anledning. Jag var mycket njd.
Nr vi kom till vran vn s satte vi oss vid matbordet och pratade lite innan byteshandeln brjade. 2 gramm rka mot 2 eller 3 gramm tjack. Jag var nnu mer lycklig nu.
Vi meckade en stor jvla pipa och brjade rka, Fr rkte inte ngonting eftersom han var full.
Jag blir friterad som en fiskpinne och gr efter en liten stund ut p balkongen fr att f frisk luft och sammla tankarna lite.
Pltsligt kommer en kompis till in i lgenheten, han r ocks tjackis och r enmycket skn person. Han ger mig en l, som jag inte vill dricka. Nr jag vill ge tillbaks den till honom s sger han "Nej nej!" och lmnar balkongen.

Jag lmnar len p golvet och gr in i lgenheten igen. Stter mig vid bordet och pratar lite. Fr r p toalletten.
Ngon kommer in genom drren. Jag ser frn ingenstans en helt sliten gubbe, med en skllande hund springandes runt benen, han nstan skriker "Vart fan r knarket!?!". Jag fr panik dr jag sitter vid bordet tv meter ifrn den ckliga hunden. Jag tror att han ska dda oss allihopa.
Han gr fram till bordet och lgger ett jrnrr p det medans han mummlar ngonting. Nr Fr kommer ut frn toaletten s har jag helt panik och mummlar fram att vi borde g.

Medans jag tar p mig skorna fr jag ett panikanfall och springer ut genom drren, jag tror att horsaren kommer fr att ta oss, han vill inte lmna ngra vittnen.

Efter det hade jag tv dagar fyllda av ngest och tankar kring att sluta med droger, innan jag, Fr och Hatt hade ett tredagars tjackrace under valborgs helgen, fr att sedan brja rka nstan dagligen igen.

Det blev lngt du... Hoppas det var kul!
Citera
2008-05-23, 23:56
Medlem
Jag och en kompis befann oss vid Pressbyrn fr att inhandla lite gottigott, till vr besvikelse visade det sig dock att det var stngt. Precis nr vi skall g tillbaka hem s kommer en polisbuss och stller sig p torget. De kommer fram till oss och r oss vldigt nra, men de frgar en tjej som sitter p en bnk "Har du ringt polisen?". Jag vill minnas att hon svarade nej, men jag r inte sker. Hur som haver, vi hade ingen som helst aning om vad som frsigick men tydligen hade ngot hnt ngra minuter innan vi kom dit.

Jag har knslan av att poliserna kollar snett p oss, s jag brjar g drifrn ganska sakta, min vn fljer med mig. Nr vi har gtt ca 20 meter s kollar jag mig bakt, och d ser jag att tv poliser fljer efter oss. Vi trodde givetvis att det syntes att vi var pverkade, men frmodligen s trodde de att vi smet ivg frn brottsplatsen, och ville hlla ett extra koll p oss ifall de fr ut ngot av ngot vittne.

Hur som helst s fljde de inte efter oss nsta gng jag kollade bakt.

Det var lskigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in