Jag och min gode vn Fr skulle trffa en langare. Vi skulle kpa lite brajj fr att senare hlsa p en vn och g p en fest.
Av langaren fr jag 4g fr 2oo av ngon anledning. Jag var mycket njd.
Nr vi kom till vran vn s satte vi oss vid matbordet och pratade lite innan byteshandeln brjade. 2 gramm rka mot 2 eller 3 gramm tjack. Jag var nnu mer lycklig nu.
Vi meckade en stor jvla pipa och brjade rka, Fr rkte inte ngonting eftersom han var full.
Jag blir friterad som en fiskpinne och gr efter en liten stund ut p balkongen fr att f frisk luft och sammla tankarna lite.
Pltsligt kommer en kompis till in i lgenheten, han r ocks tjackis och r enmycket skn person. Han ger mig en l, som jag inte vill dricka. Nr jag vill ge tillbaks den till honom s sger han "Nej nej!" och lmnar balkongen.
Jag lmnar len p golvet och gr in i lgenheten igen. Stter mig vid bordet och pratar lite. Fr r p toalletten.
Ngon kommer in genom drren. Jag ser frn ingenstans en helt sliten gubbe, med en skllande hund springandes runt benen, han nstan skriker "Vart fan r knarket!?!". Jag fr panik dr jag sitter vid bordet tv meter ifrn den ckliga hunden. Jag tror att han ska dda oss allihopa.
Han gr fram till bordet och lgger ett jrnrr p det medans han mummlar ngonting. Nr Fr kommer ut frn toaletten s har jag helt panik och mummlar fram att vi borde g.
Medans jag tar p mig skorna fr jag ett panikanfall och springer ut genom drren, jag tror att horsaren kommer fr att ta oss, han vill inte lmna ngra vittnen.
Efter det hade jag tv dagar fyllda av ngest och tankar kring att sluta med droger, innan jag, Fr och Hatt hade ett tredagars tjackrace under valborgs helgen, fr att sedan brja rka nstan dagligen igen.
Det blev lngt du... Hoppas det var kul!