Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-25, 10:53
  #1
Medlem
God dag!
Funderar på att åka till Rumänien eller Polen, undrar om någon vet vilket av dessa länder som är billigast när det gäller att köpa sex samt vilket av dessa länder man kan hitta mycket gatuprostituterade.

Tack på förhand
Citera
2008-06-08, 12:17
  #2
Medlem
Truchosthlms avatar
Tror nog Polen är bättre... Har inte varit där själv men har polare som har varit i båda länderna..
Citera
2008-06-09, 02:37
  #3
Medlem
Jag var i Warsawa i vintras,satan så kallt det var.......

Lite varstans kommer du att hitta små visitkort med telefonnummer och bilder på,numrena stämmer säkert, men garanterat INTE bilderna......

Jag var inte på ett par bordeller som inte var helt lätta att hitta, men när du väl kom in så blev du placerad i en soffa och tjejerna som var i tjänst körde en "line up" för dig, dom var inte helt sugna på att stå där så länge så det var tilll att bestämma sig hyfsat kvickt (lite avtändande)

Generellt så var tjejerna ganska dåliga på engelska, men 120 zloty hade dom allt lärt sig, på vissa ställen kunde dom tom säga; 150 zloty.

Om du knatar runt och kollar noga i lägenhetskomplexen och ser ett fönster med röda sammetsgardiner så kan du vara ganska säker på att du har kommit rätt,såg flera och testade några bara för att bekräfta teorin......


Jag var in på en lite exklusivare "sexclub",minns tyvärr inte namnet men det låg några hundra meter från Centralstationen, mycket vackra brudar som jobbade (dansade) efter avslutad dans gick dom runt och försökte sälja lapdance eller få en drink som förstås var svindyrt,sa du nej tack så accepterade dom det utan några problem (i motsats till lägenhetsbordellena där du kunde skönja några polska svordomar om ingen passade.....)

Ångrar dock att jag inte beställde någon eskort till hotellet, tror i efterhand att det hade varit det bästa alternativet.

Oj, det blev långt det här, bara för att berätta att jag aldrig varit i Rumänien och har därför inget att jämföra med....... Sorry för mitt svammel
Citera
2008-06-23, 13:22
  #4
Medlem
MickeMans avatar
jag har varit i rumänien men inte i polen.

var i turistort men även constanta. I turistorten fanns det stripclubbar med riktigt fräsha damer som man kunde ta med sig till hotellet för 50euro efter att de dansat av sig. Väldigt avkopplande med tjejer som gick omkring lättklädda och tafsade och flirtade friskt. Crazy horse tror jag stället hette. Jag köpte inget.

I constanta så var det ganska lugnt med prostitution, man ser inte på tjejerna att dom är horor. Vi skulle fråga efter vägbeskrivning av en väldigt snygg tjej och det märktes på henne att hon ville mer.

Det är en annorlunda situation, hororna står inte vid gatuhörn och hänger. De går omkring längs promenadgatorna i stiliga snygga kläder, oftast string bikini. Man måste våga lite och gå fram och prata med dom även ifall de inte ser ut som horor. Det känns som om jag upprepar mig, men det är viktigt att nämna att det är annorlunda.

Köpte inget sex så kan inte ge några omdömmen dock.
Citera
2008-08-08, 14:55
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojo-08
God dag!
Funderar på att åka till Rumänien eller Polen, undrar om någon vet vilket av dessa länder som är billigast när det gäller att köpa sex samt vilket av dessa länder man kan hitta mycket gatuprostituterade.

Tack på förhand

Polen har en del men om du inte är Polsktalade eller har pol-polare med dig så glöm det. Om Rumänien vet jag inte så mycket, varit i Timisoara men det var jävligt länge sedan så den info'n är nog helt off-topic.

Jag fattar inte varför du inte åker till Prag, enkelt, bekvämt, billigt, massivt utbud på 8-10 poängare, kan det bli enklare och bättre.
Det finns Polska, Ungerska, Ryska, Ukrainska, Slovakiska och självklart Tjeck
tjejer alla åker till Prag för det är där det finns business.
Citera
2008-09-04, 16:13
  #6
Avstängd
Sparkles avatar
En polare pluggar i Warsawa, han førsøker att locka ned mig med denna sida www.odloty.tv Har aldrig kjøpt sex, men det verkar vara før bra før att vara sant så jag førsøker att klamra mig fast i Skandinavien ett tag till!
Citera
2008-09-05, 17:33
  #7
Medlem
Geoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkle
En polare pluggar i Warsawa, han førsøker att locka ned mig med denna sida www.odloty.tv Har aldrig kjøpt sex, men det verkar vara før bra før att vara sant så jag førsøker att klamra mig fast i Skandinavien ett tag till!

Håller med, detta verkar fan inte realistiskt; http://www.odloty.tv/cd/flash_info_p...oducts_id/2383
Citera
2008-09-07, 17:53
  #8
Medlem
HappyHandsomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geoff
Håller med, detta verkar fan inte realistiskt; http://www.odloty.tv/cd/flash_info_p...oducts_id/2383

1100:- för en timme är mera än normalt där, men hon var ju en 10:a så...
Citera
2008-09-20, 11:50
  #9
Medlem
svengörans avatar
Priserna i Polen är ofta bara ett grundpris dvs vill du ha en avsgning kostar det extra och om du vill slicka kostar det estra dvs allt kostar tamejfan extra så du hamnar lätt på det dubbla priset för 1 timmes vanlig sex.
Dom är experter på att kräva extra betalt för tamefan allt.
Citera
2008-09-24, 22:12
  #10
Medlem
shogun-rs avatar
Tycker Polen verkar vara det bästa. Prag verkar dyrt och tjejerna verkar inte lika villiga. Rumänien är ju längre att åka, nja polen låter bäst, snyggast och mest villiga tjejer... men tar gärna mothugg ;-) har ju inte varit på något av ställena hitills så..
Citera
2008-09-24, 22:23
  #11
Medlem
svengörans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shogun-r
Tycker Polen verkar vara det bästa. Prag verkar dyrt och tjejerna verkar inte lika villiga. Rumänien är ju längre att åka, nja polen låter bäst, snyggast och mest villiga tjejer... men tar gärna mothugg ;-) har ju inte varit på något av ställena hitills så..


Av dom jag vet som varit i både Polen och prag så har Prag varit överlägset.
Mina erfarenheter av Polen är att pratar man inte polska är det värdelöst då dom inte verkar gilla turister.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback