2008-05-28, 20:33
Medlem
Jag och en polare tänkte ha en barnkalasinspirerad fest när hon fyller 18 och jag 19. Vi ska köra hela paketet. Sätta svansen på åsnan, skattjakt, serpentiner, tutor, hattar, tallrikar med nalle puh på, fiskedamm. You name it.
Har ni några mer tips som kan göra kvällen extra bra? vi ska vara kanske 30 personer så några bra lekar eller utomhusaktiviteter uppskattas. även andra saker som skulle sätta folk "barndoms" stämmingen? cheers!
Citera
2008-05-28, 20:36
Medlem
Lucifiras avatar
Glöm inte ballonger och sånt, och gärna köpta tallrikar i samma motiv som duken osv osv.

Sen finns det ju roliga lekar som att ta upp äppel ur en hink med vatten med bara huvudet. Springa runt en pinne flera varv. Hoppa hopprep. Eller vad som helst. Lycka till och grattis!
Citera
2008-05-28, 20:38
Bannlyst
Jag antar att det inte bara kommer vara saft i glasen?
Citera
2008-05-28, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkohol
Jag antar att det inte bara kommer vara saft i glasen?
det är det vi undrar om hur vi ska göra.. Ska vi låta folk fiska upp dricka ur fiskedammarna eller ska vi bjuda på det? med tanke på att vi ska ut på krogen senare så vill vi ju inte bli färdiga innan vi kommit men vi vill slippa bli ruinerade
Citera
2008-05-28, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niso
det är det vi undrar om hur vi ska göra.. Ska vi låta folk fiska upp dricka ur fiskedammarna eller ska vi bjuda på det? med tanke på att vi ska ut på krogen senare så vill vi ju inte bli färdiga innan vi kommit men vi vill slippa bli ruinerade
Blanda till typ 10 % saft med hjälp av vodka. Den serverar ni i tillbringare som vanlig saft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in