Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-09, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Japp.

vilken stad är du i från
Citera
2011-09-09, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
vilken stad är du i från
New York.
Citera
2011-09-09, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt
nån som vet varför o vem som låg bakom spräningen i j.g lägenhet på kirseberg för inte så länge sedan???

Ryktet har ju som sagt gjort gällande att det var han själv som gjorde det.
Citera
2011-09-09, 11:53
Medlem
[quote=tnt1977]Ryktet har ju som sagt gjort gällande att det var han själv som gjorde det.[/QUOTE

det sägs att det var hans gamla kamrat E.V som låg bakom det hela.
Senast redigerad av jamescagney 2011-09-09 kl. 11:58.
Citera
2011-09-09, 14:04
Medlem
Ingen som har mer att berätta om den ändrade patchen och den ändrade policyn gällande enbart vita medlemmar? Skitsnack eller ej?
Citera
2011-09-09, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Ingen som har mer att berätta om den ändrade patchen och den ändrade policyn gällande enbart vita medlemmar? Skitsnack eller ej?
Vad jag vet är det två olika användare på flashback som snackat om det, men ingen av dom har redovisat var dom fått uppgifterna ifrån. Jag tror det är skitsnack.
Citera
2011-09-09, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BEVERBONKARN
Vad jag vet är det två olika användare på flashback som snackat om det, men ingen av dom har redovisat var dom fått uppgifterna ifrån. Jag tror det är skitsnack.

Jag läste om det på en australiensk sida. Skulle då vara BMC USA som tagit avstånd från Europa. Men de visade inget nytt patch eller så.

Maila någon Amerikansk avd. De kanske svarar eller tom har nya märket på sin sida. Jag har inte orkat kolla.
Citera
2011-09-09, 16:18
Medlem
Jag har ny information om ett skifte av medlemmar från X-team och Prospekt Bandidos till Syndicate legion och deras underklubb Red & Black Soldiers

Igår hoppade ett flertal medlemmar ifrån X-team Kristianstad och Prospect Bandidos Kristianstad av och gick direkt över till (S.L) Syndicate Legion och (R.B:S) Red & Black Soldiers.
Vissa av X-team medlemmarna gick in i Red & Black Soldiers och vissa gick direkt in i (S.L) Syndicate Legion.
Citera
2011-09-09, 16:54
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaZtheGangster
Jag har ny information om ett skifte av medlemmar från X-team och Prospekt Bandidos till Syndicate legion och deras underklubb Red & Black Soldiers

Igår hoppade ett flertal medlemmar ifrån X-team Kristianstad och Prospect Bandidos Kristianstad av och gick direkt över till (S.L) Syndicate Legion och (R.B:S) Red & Black Soldiers.
Vissa av X-team medlemmarna gick in i Red & Black Soldiers och vissa gick direkt in i (S.L) Syndicate Legion.
Vad menar du att dem ska göra I SL, dem är inget SL
Citera
2011-09-09, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samoti
Vad menar du att dem ska göra I SL, dem är inget SL

Dom har hoppat av X-team och Bandidos och gått med SL i stället.......
Citera
2011-09-09, 17:02
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaZtheGangster
Dom har hoppat av X-team och Bandidos och gått med SL i stället.......

Det finns inga höjdare i Kristianstad avd ändå och det var ungt avdelning, det finns ingen BMC i Kristianstad längre de har flyttat till Östragöinge men medlemmarna kommer från Kristianstad.
Citera
2011-09-09, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samoti
Det finns inga höjdare i Kristianstad avd ändå och det var ungt avdelning, det finns ingen BMC i Kristianstad längre de har flyttat till Östragöinge men medlemmarna kommer från Kristianstad.

Nehe säger du det så, du verkar ju ha full koll på det mesta!

Men det säger ju mycket om dom går ifrån X-team och BMC till S.L
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in