• 1
  • 2
2008-06-05, 20:21
Medlem
von skithåls avatar
Såg en tråd om hur stora kukarna i porrfilmer brukar vara.
Så då började jag fundera på varför den ska vara så stor. Varför ska kuken se så stor ut?
Och varför tycker det manliga könet om att titta på riktiga monster kukar i filmerna? För det är ju faktiskt dom filmerna som konsumeras mest, och killar som konsumerar...
Citera
2008-06-05, 20:34
Medlem
Moddans avatar
Ser du en stor kuk tänker du inte lika mkt på den som om den vore liten ? Jag menar det är väl ändå tjejen man vill kolla på eller?
Citera
2008-06-05, 20:43
Medlem
von skithåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moddan
Ser du en stor kuk tänker du inte lika mkt på den som om den vore liten ? Jag menar det är väl ändå tjejen man vill kolla på eller?
Hur menar? hängde inte riktigt med.. kan va för mycket sol...
Citera
2008-06-05, 20:45
Medlem
von skithåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moddan
Varför skulle jag tänka mer på den lilla än den stora???
Citera
2008-06-05, 20:48
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von skithål
Varför skulle jag tänka mer på den lilla än den stora???

Jag förstår inte heller den logiken
Citera
2008-06-05, 20:51
Medlem
DenLedes avatar
Finns väl bisexuella, bögar och allmänt perversa svin som gillar storkuksfilmer.

Jag fokuserar på tjejen främst iallafall.
Citera
2008-06-05, 21:24
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Finns väl bisexuella, bögar och allmänt perversa svin som gillar storkuksfilmer.

Jag fokuserar på tjejen främst iallafall.

Det gör jag med, och jag är tjej.
Citera
2008-06-05, 21:27
Medlem
MrCheebas avatar
Det är ju pampigare att se en snärta bli påsatt av ett riktigt muskedunder. Alla som hävdar att det där är ovidkommande ljuger ju så det skvätter på väggarna. Fråga er varför industrins främsta aktörer inte är filipinska män med pojkkroppar och minisnoppar.
Så borde det ju ha varit enligt normal marknadslogik om storkukbelackarnas tes stämde.
Citera
2008-06-05, 22:05
Medlem
R.Rs avatar
Jag skulle tippa på att många killar mer eller mindre omedvetet blir mer tända av att se en tjej bli påsatt av en stor kuk än av en mini, det är ju inte så konstigt egentligen. Finns inget löjligare än typ facial abuse filmerna, där killarna oftast har väldigt små kukar och ändå ska spela så jäkla tuffa och tvinga tjejen att deepthroata (vilket knappast kan vara svårt med deras minipenisar).
Citera
2008-06-06, 00:09
Medlem
fnuskes avatar
För att stor penis har en annan effekt på tjejen i fråga, den vi tittar på? Blir hon knullad med "Mr.Softy Svenne banan med 13cm gummisnöre" så lär hon väl inte tycka det är skönt och således är det mindre intressant att kolla på. Där med inte sagt att p-rullar inte ofta slår över och det mest ser obekvämt ut, därav det överdrivna porrfilmstugget som mest bara är för att dölja att det inte är så skönt utan mest gör ont.
Citera
2008-06-06, 09:57
Medlem
hesons avatar
För att höften inte skymmer fittan om kuken är lång, vissa ställningar är helt omöjliga att filma vettigt med normalkuk.
Citera
2008-06-06, 11:01
Medlem
von skithåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heson
För att höften inte skymmer fittan om kuken är lång, vissa ställningar är helt omöjliga att filma vettigt med normalkuk.
Något exempel?...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in