Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-27, 09:11
Bannlyst
Svensk man med skägg, helt ok om man nu gillar primitivt utseende
Invandrare med skägg, terrorist, efterbliven, mohammedanhängare, inavlad arab osv
Citera
2024-05-26, 09:22
Medlem
Cryptdwellers avatar
Jag skulle vilja ha skägg... STORT jävla skägg och se ut som Michael Myers i Rob Zombies Halloween 2... men verkligheten är en annan... jag kan fan inte hålla mig ifrån att raka bort skiten och vara len som en brud i fejset.
Det är SÅ jävla skönt!
Jag har haft skägg förut men jag har ingen grov skäggväxt så det känns meningslöst

Jag borde skaffa ett lösskägg så jag kan cosplaya Michael Myers... samt skaffa ett par boots som gör mig en decimeter längre
Citera
2024-05-26, 10:49
Avstängd
Det är väldigt få män som passar i skägg, skäggstubb ser bra ut på vissa. Sedan så använder ju många flintpuckar skägg som komplement. Anar också att vissa använder säkert skägg som en sköld för att dölja dubbelhaka eller brist på haka med.

Själv så kör jag SS-looken. Dvs, slätrakat.
Citera
2024-05-27, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
Det är väldigt få män som passar i skägg, skäggstubb ser bra ut på vissa. Sedan så använder ju många flintpuckar skägg som komplement. Anar också att vissa använder säkert skägg som en sköld för att dölja dubbelhaka eller brist på haka med.

Själv så kör jag SS-looken. Dvs, slätrakat.
Alla män var slätrakade på den tiden, du ser inte mer ut som en SS-soldat för det.
Citera
2024-05-27, 14:48
Medlem
IT-snubbens avatar
Nu är jag man och hetero så jag kan inte uttala mig om hur "hett" det är med män med skägg. Däremot kan jag ju säga att jag tycker många ser bättre ut med ett skägg än utan, mig själv inkluderad. När det gäller tjejer tror jag att yngre tjejer vill ha någon slätrakad Justin Bieber-typ medan lite äldre tjejer uppskattar en man som ser ut som, just det, en man!

Jag ska i alla fall låta skägget växa ut nu och låta det växa fritt. Inget trimmande och sånt. Ett stort naturligt skägg är det jag siktar på. När det väl blivit stort nog ska jag börja nätdejta igen och då får jag se om jag är het hos tjejerna eller inte
Citera
2024-05-31, 22:14
Medlem
Man 45. Sen jag skaffade skägg o rakade huvudet så märker jag en stor öppenhet mot mig.

Tjejer tittar extra och jag har nu börjat dejta en fantastisk kvinna. Hon är 42 men ser ut som 32. Smal o stark med liv i blicken.
Citera
2024-05-31, 22:43
Avstängd
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Nu är det ju dock så att majoriteten av kvinnor föredrar en maskulin man med ett snyggt och prydligt skägg

Maskulin - ja. Skägg- nej.
Citera
2024-06-02, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Maskulin - ja. Skägg- nej.

Då tillhör du förmodligen minoriteten av tjejer som inte uppskattar ett kort välvårdat skägg.
Citera
2024-06-02, 13:03
Medlem
GertBennys avatar
Nu är jag ingen kvinna, men skägg är väl som mycket annat. Det beror på personen som bär det. Jag såg idag en herre som var rakad men hade ett rejält skägg som cyklade förbi. Han såg lite ut som en dvärg ifrån sagan om ringen. Det tyckte jag personligen var häftigt och såg annorlunda ut. Ett imponerande skägg som är tätt och kraftigt är ofta snyggt tycker jag. Det ser ofta rätt så manligt ut.

Sen finns det ju feta soyboys som har klen skäggväxt och odlar skägg för att dölja sina dubbelhakor eller se "manligare" ut. Det tror jag ingen direkt tycker är snyggt. Många som blir flintis verkar köra med skägg och det kan jag förstå. Då man ofta ser ut som en intetsägande biljardboll utan personliga drag i anletet om man inte har hår någonstans. Det är som mycket karaktärsdrag försvinner ifrån en mans utseende om han blir av med håret och inte har något skägg enligt mig.
Citera
2024-06-02, 16:11
Avstängd
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Då tillhör du förmodligen minoriteten av tjejer som inte uppskattar ett kort välvårdat skägg.

Kort välvårdat , hellre. Men helst utan.

Och du får väldigt gärna lägga fram den undersökning där det fastslagits att majoriteten SVENSKA kvinnor gillar skägg oavsett längd.
Citera
2024-06-02, 16:17
Medlem
Skägg är väl en trend som kommer och går. På 70-talet var det inne med helskägg, gärna i kombination med ugglebrillor och cigarettrökning.
Är man slätrakad idag vågar man gå mot strömmen och köra sin egen grej.
Citera
2024-06-02, 16:21
Medlem
Invandrare med skägg ser alla ut som traditionella Holywood terrorister.
Svenskar med skägg. Blandat. Många kan inte sköta sitt skägg ser bara ovårdat ut. Men ett kort vårdat skägg kan se bra ut. Fattar inte gubbar som låter skägget växa stort och vildvuxet. Äckligt och ohygeniskt. Finns det verkligen kvinnor som gillar det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in