Skulle gärna ha om jag hade grövre skäggväxt, sen ska man väl kunna bära upp det också utan att se ut som en förvirrad warhammerlirare som undrade vad som hände.
Skägg kan vara snyggt på en del killar tycker jag, men det är inte så många som jag har sett som verkligen passar i det. Men lite skäggstubb passar de flesta i, det gillar jag
Skägg kan vara snyggt på en del killar tycker jag, men det är inte så många som jag har sett som verkligen passar i det. Men lite skäggstubb passar de flesta i, det gillar jag
Ja, jag föredrar själv att ha lite skäggstubb även om min skäggväxt inte är den grövsta.
Brorsan raggade upp sin sambo (inom kort: fru) när han var fös, dvs svart helskägg. Så visst finns det tjejer som gillar skägg. Även jag kan erkänna att brorsan såg jävligt sexig ut i skägg.
Nja jag gillar inte skägg mer än ett par dagars stubb egentligen. Men min pojkvän har det och han passar i det. Men blir hans för långt så tvingar jag honom att trimma det. Det är ganska äckligt att få i munnen.
Jag är tycker att killar med skägg är helt oemotståndligt sexigt. Men jag vet att många andra tycker helt annorlunda. Jag vet egentligen inte vad som är så HETT med män med skägg, men jag tänder så extremt. Någon som har har någon annan upplevelse? Vad tänker du?
HIGH FIVE. Finns inget sexigare, avskyr nyrakade killar. Ser.. fel ut.
Det skägglösa modet är feministernas försök till att sudda ut de biologiska skillnaderna könen emellan. Själv har jag ganska mycket skägg och skulle aldrig göra mig av med det för att få bättre ställning hos det motsatta könet. Kvinnor som kräver att man rättar sig efter deras kärringmode är inget att ha ändå. Däremot skulle jag kunna tänka mig att raka mig om det krävdes för att få/behålla ett jobb, eller om jag själv skulle få för mig att det skulle se bättre ut.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!