Flashback bygger pepparkakshus!
2009-04-20, 05:51
Medlem
Ipwns avatar
Man måste lära dem att tycka om skägget. Min flickvän sa helt nej till mitt skägg på hakan från början och att spara ner polisongerna lite kunde jag ju bara drömma om. Hon har nu efter ca 4 månader börjat tycka att det är ganska hett med lite skägg på hakan men måste fortfarande raka mig i resten av ansikted. Aja 4 månader till så har jag henne i mitt våld. "LOVE THE BEARD WOMAN LOVE IT!!!!!" Ge inte upp, det finns hopp
Citera
2009-04-20, 09:44
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jrgen
Det skägglösa modet är feministernas försök till att sudda ut de biologiska skillnaderna könen emellan. Själv har jag ganska mycket skägg och skulle aldrig göra mig av med det för att få bättre ställning hos det motsatta könet. Kvinnor som kräver att man rättar sig efter deras kärringmode är inget att ha ändå. Däremot skulle jag kunna tänka mig att raka mig om det krävdes för att få/behålla ett jobb, eller om jag själv skulle få för mig att det skulle se bättre ut.

Feministerna gnor verkligen och står i, in i minsta detalj. De verkar nästan lite läskiga...
Citera
2009-04-20, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anna Freud
Jag är tycker att killar med skägg är helt oemotståndligt sexigt. Men jag vet att många andra tycker helt annorlunda. Jag vet egentligen inte vad som är så HETT med män med skägg, men jag tänder så extremt. Någon som har har någon annan upplevelse? Vad tänker du?

Nu vet inte jag riktigt vad du menar med skägg men jag är ganska så förtjust i skäggstubb i alla fall. Tror det handlar om att man vill ha en man och inte en pojke..
Citera
2009-05-09, 03:46
Medlem
Jannibals avatar
Vad tråkigt att tjejer verkar ogilla mustasch. Jag har själv inte förutsättningar för att få en mustasch, men jag skulle vilja ha en.

För jag menar, hur kan man inte uppskatta en riktigt ståtlig mustasch likt denna:
http://www.beardteamusa.org/images/rosin.gif
alternativt
http://www.popcrunch.com/wp-content/...-c10102602.jpg
Citera
2009-05-09, 03:49
Bannlyst
Bara fjollor har inte skägg, eller degenererade avskum som har fjun.
Citera
2009-05-09, 04:35
Medlem
jag gillar det inte alls, med risk för att låta ytlig, men jag skulle inte ens kunna hångla med någon som hade mustasch eller skägg.fast det ska ju inte vara HELT slätt heller. lite skäggstubb är väl okej.
men det där är ju helt individuellt. för mig tror jag det handlar om att jag inte gillar killar som är FÖR manliga. men jag gillar inte alltför feminina killar heller, min kompis hade en pojkvän som rakade sig under armarna, skulle jag inte palla. jag gillar nåt mellanting, haha. men skägg går iaf BORT. det ser gubbigt ut. och mustasch för tankarna automatiskt till porrfilmssnubbar från 70talet
Citera
2009-05-09, 04:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pim639
jag gillar det inte alls, med risk för att låta ytlig, men jag skulle inte ens kunna hångla med någon som hade mustasch eller skägg.fast det ska ju inte vara HELT slätt heller. lite skäggstubb är väl okej.
men det där är ju helt individuellt. för mig tror jag det handlar om att jag inte gillar killar som är FÖR manliga. men jag gillar inte alltför feminina killar heller, min kompis hade en pojkvän som rakade sig under armarna, skulle jag inte palla. jag gillar nåt mellanting, haha. men skägg går iaf BORT. det ser gubbigt ut. och mustasch för tankarna automatiskt till porrfilmssnubbar från 70talet

https://www.flashback.org/showthread.php?t=387202

Du kanske har lite incestuösa vibbar?
Citera
2009-05-09, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
https://www.flashback.org/showthread.php?t=387202

Du kanske har lite incestuösa vibbar?

inte alls, snackar ju om något mellanting här! absolut inte pojkaktig. vill gärna att killen ska KUNNA odla skägg om han så vill, bara att han väljer att inte göra det
Citera
2009-05-09, 05:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pim639
inte alls, snackar ju om något mellanting här! absolut inte pojkaktig. vill gärna att killen ska KUNNA odla skägg om han så vill, bara att han väljer att inte göra det

Vilket säger att du tänder på barn, du vill ha renrakat för att du känner att du helst av allt vill ha en kille du kan klara av och kanske styra tillochmed. Du gillar tanken av att det inte är en man du är med utan en pojke, tänder du på tanken av småpojkar?
Citera
2009-05-09, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Vilket säger att du tänder på barn, du vill ha renrakat för att du känner att du helst av allt vill ha en kille du kan klara av och kanske styra tillochmed. Du gillar tanken av att det inte är en man du är med utan en pojke, tänder du på tanken av småpojkar?

är inte det lite att dra det till ytterligheterna?
skulle inte tända ett dugg på en kille som såg ut som en pojke eller inte kunde odla skägg överhuvudtaget. han kan ha skäggstubb om han så vill och gå flera dagar utan att raka sig till och med. men jag blir avtänd av skägg eller mustasch. det är oattraktivt helt enkelt. JAG sammankopplar det med 50-60+ män, jag personligen tänder inte på det. men jag är 23, så om 20 år kanske jag tycker annorlunda. alla associerar ju olika?
fast jag har en känsla av att du inte är 100% seriös med det du skriver..
Citera
2009-05-09, 13:28
Medlem
Krests avatar
Jag saknar mitt skägg men jag måste säga att det tyvärr är lättare att få kvinnor bli intresserade när man är rakad som en tonårspojke.
Citera
2009-05-09, 15:41
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krest
Jag saknar mitt skägg men jag måste säga att det tyvärr är lättare att få kvinnor bli intresserade när man är rakad som en tonårspojke.
Nja, knappats kvinnor, snarare tjejer i din egen ålder väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in