Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-07, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chowdupp
Läser på tok för många inlägg där folk skriver att dom har rakat bort skägget pga kritik från omgivningen om ni vill ha skägg så ska ni väl för fan ha skägg!

Verkligen! Alla får se ut som de vill. Personligen tycker jag dessutom att det är helt galet hett med skäggstubb eller ett välvårdat skägg. Det är så SJUKT attraktivt!
Så nu var det sagt.
Citera
2011-05-07, 22:30
Medlem
timbahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chowdupp
Läser på tok för många inlägg där folk skriver att dom har rakat bort skägget pga kritik från omgivningen om ni vill ha skägg så ska ni väl för fan ha skägg!
Så är folk i överlag - veka & sköra som ger efter vad omgivningen/samhället tycker. Finns snart inga original kvar. Trist.
Citera
2011-05-07, 23:36
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timbah
Så är folk i överlag - veka & sköra som ger efter vad omgivningen/samhället tycker. Finns snart inga original kvar. Trist.

Mycket trist. Men de mest envisa jävlarna lär inte ändra på sig i första taget. Så några kommer alltid att existera.
Citera
2011-06-27, 18:11
Medlem
denargetysks avatar
sommarskägget är under uppsegling och växer som ogräs!

måste bara spy lite galla över hipstermustaschen som är så sjukt ful..kul dock för män som aldrig fick nån skäggväxt att de också får bära lite ansiktsbeklädnad
Citera
2011-06-27, 18:15
Medlem
Jag har ganska kraftig skäggväxt och får en ordentlig skäggstubb efter någon vecka eller så. Mina manliga vänner vill att jag rakar bort det, de flesta kvinnliga vänner säger ingenting om det och andra kvinnliga vänner blir helt till sig och typ smsar mig (vilket de i vanliga fall inte gör) och säger att jag ser ruskigt bra ut i skäggstubb.
Citera
2011-06-27, 18:55
Medlem
Rödskäggs avatar
Då har du det svart på vitt. Dina manliga polare känner sig hotade av ditt alfaskägg och ingen hona har sagt upp vänskapen. Bara att odla på och låta rakbladsbudgeten gå till öl
Citera
2011-06-27, 19:03
Medlem
Jag tycker det kan vara riktigt snyggt med ett välvårdat skägg som inte är för långt! De kan även vara snyggt med rakat, beror på om det passar killen också vill jag tillägga!
Citera
2011-06-27, 20:10
Moderator
VitKallas avatar
Allt är- som vanligt- relativt.

Det ska ju passa på karln också, vara vårdat och så. Men skägg är inget som jag ratar bara för att...
Citera
2011-06-27, 20:20
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denargetysk
sommarskägget är under uppsegling och växer som ogräs!

måste bara spy lite galla över hipstermustaschen som är så sjukt ful..kul dock för män som aldrig fick nån skäggväxt att de också får bära lite ansiktsbeklädnad

Så sant... hipstermustasch (gärna i kombination med valfri scarf eller halsduk och ängsligt mobilbloggande) brukar betyda ett sinne fullt av svensk avundssjuka och zoofiltendenser. Nackskott på det!
Citera
2011-06-27, 22:14
Medlem
MIn tjej VILL INTE att jag ska raka mig ! Men jag ansar lite.Vill ju inte se ut som en jultomte !
Citera
2011-06-27, 23:13
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Jag föredrar helt klart min man i skägg.

Det är så mjukt, lockigt och sexigt!

Han får ofta komplimanger från andra, både män och kvinnor !
Citera
2011-07-31, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
MIn tjej VILL INTE att jag ska raka mig ! Men jag ansar lite.Vill ju inte se ut som en jultomte !
Haha, samma här! Det uppskattas såklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in