Läser på tok för många inlägg där folk skriver att dom har rakat bort skägget pga kritik från omgivningen om ni vill ha skägg så ska ni väl för fan ha skägg!
Verkligen! Alla får se ut som de vill. Personligen tycker jag dessutom att det är helt galet hett med skäggstubb eller ett välvårdat skägg. Det är så SJUKT attraktivt!
Så nu var det sagt.
Läser på tok för många inlägg där folk skriver att dom har rakat bort skägget pga kritik från omgivningen om ni vill ha skägg så ska ni väl för fan ha skägg!
Så är folk i överlag - veka & sköra som ger efter vad omgivningen/samhället tycker. Finns snart inga original kvar. Trist.
sommarskägget är under uppsegling och växer som ogräs!
måste bara spy lite galla över hipstermustaschen som är så sjukt ful..kul dock för män som aldrig fick nån skäggväxt att de också får bära lite ansiktsbeklädnad
Jag har ganska kraftig skäggväxt och får en ordentlig skäggstubb efter någon vecka eller så. Mina manliga vänner vill att jag rakar bort det, de flesta kvinnliga vänner säger ingenting om det och andra kvinnliga vänner blir helt till sig och typ smsar mig (vilket de i vanliga fall inte gör) och säger att jag ser ruskigt bra ut i skäggstubb.
Då har du det svart på vitt. Dina manliga polare känner sig hotade av ditt alfaskägg och ingen hona har sagt upp vänskapen. Bara att odla på och låta rakbladsbudgeten gå till öl
Jag tycker det kan vara riktigt snyggt med ett välvårdat skägg som inte är för långt! De kan även vara snyggt med rakat, beror på om det passar killen också vill jag tillägga!
sommarskägget är under uppsegling och växer som ogräs!
måste bara spy lite galla över hipstermustaschen som är så sjukt ful..kul dock för män som aldrig fick nån skäggväxt att de också får bära lite ansiktsbeklädnad
Så sant... hipstermustasch (gärna i kombination med valfri scarf eller halsduk och ängsligt mobilbloggande) brukar betyda ett sinne fullt av svensk avundssjuka och zoofiltendenser. Nackskott på det!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!