Citat:
Ursprungligen postat av
GatorG
Det är nog därför hon har en könlös pojke som avatar.
Inte för att det hör till topic men jag känner ingen sexuell attraktion till den sextonårige ynglingen på min avatar.
Jag valde denna kille pga hans mycket uttrycksfulla ögon vilka lite avspeglar det sinnestillstånd jag själv ofta hamnar i när jag besöker detta forum. Flashback är en dyster plats med många elaka skribenter så inget konstigt i att man blir lite orolig härinne ibland.
Och hur maskulin var du själv i dina mellersta tonår? Troligen rätt pojkaktig du med så var lagom spydig.
Citat:
Ursprungligen postat av
GatorG
Då kan vi konstatera att smaken är olika. Min förra sambo tjatade på mig att skaffa skägg eftersom hon tyckte att det är (antar jag) sexigt.
Tyckte hon att det kändes skönt och sexigt att bli kysst och smekt av detta skägg också?
Menar inget illa här men för mig hade det nog känts lite som att bli smekt av ett sandpapper.
Och visst, kanske är det så att du inte har några komplex, grattis till dig isåfall, men samtidigt måste du väl förstå att en man som väljer att dölja en stor del av sitt ansikte med ett likaledes stort skägg kommer att ge intryck av att han
har just något som han vill dölja för sin omvärld?
Denna tanke är väl inte mer än logisk eller?