Det finns ju en rätt stor och folknära indiepopscen i Sverige. Många där har väldigt påklistrade attityder och det skulle vara rätt kul att nypa dem i ögat. Droppa lite skvaller, det vore skoj... Ni får väl själva avgöra vilka ni tycker räknas till den scenen.
Jag har hört från mer än en källa att en viss svensk indieartist gillar lamkött lite vääl mycket.
Jag vill dock att ni ska gissa vem först, det blir roligare så
Om Hello Saferide(säkert är det då inte imo) är indie så kan jag tyvärr meddela att hon är precis sådär trevlig som hon utger sig för att vara de två korta samtalen jag haft med henne iaf. Ska bli kul att se om någon kan komma med något kul här
Jag har hört från mer än en källa att en viss svensk indieartist gillar lamkött lite vääl mycket.
Absolut Lasse "Klamydia" Lindh.
Läs Bon-intervjun med honom. Fifan.
Absolut Lasse "Klamydia" Lindh.
Läs Bon-intervjun med honom. Fifan.
Shit, den hade jag helt förträngt. Det var väl i den som han proklamerade att han gillade att ha sex till sin egen musik, groupies var ok, likaså horor?
Det måste vara Dan Tillberg! Kan man bli mer indie, förresten?
Shit, den hade jag helt förträngt. Det var väl i den som han proklamerade att han gillade att ha sex till sin egen musik, groupies var ok, likaså horor?
Christian Antila har jag också hört gilla unga flickor lite.
Killarna i Tough Alliance är förövrigt mest pose. De satt och tog bra med skit och en rejäl sågning framför deras ögon där någon kallade dem för klåpare och pajasar, utan att säga någonting. Rimmar lite illa med deras hårda framtoning och "take no shit"-aproach. Fortfarande bra musik, men.. =)
Om Hello Saferide(säkert är det då inte imo) är indie så kan jag tyvärr meddela att hon är precis sådär trevlig som hon utger sig för att vara de två korta samtalen jag haft med henne iaf. Ska bli kul att se om någon kan komma med något kul här
Jo hon är trevlig Annika Norlin är f ö hennes riktiga namn
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!