Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-17, 02:16
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Det finns ju en rätt stor och folknära indiepopscen i Sverige. Många där har väldigt påklistrade attityder och det skulle vara rätt kul att nypa dem i ögat. Droppa lite skvaller, det vore skoj... Ni får väl själva avgöra vilka ni tycker räknas till den scenen.
Citera
2008-06-17, 19:42
Medlem
Pow pows avatar
Vad vill du veta?
Citera
2008-06-18, 21:46
Medlem
Dasuberkittys avatar
Jag har hört från mer än en källa att en viss svensk indieartist gillar lamkött lite vääl mycket.
Jag vill dock att ni ska gissa vem först, det blir roligare så
Citera
2008-06-18, 22:38
Medlem
Stewie_griffins avatar
Om Hello Saferide(säkert är det då inte imo) är indie så kan jag tyvärr meddela att hon är precis sådär trevlig som hon utger sig för att vara de två korta samtalen jag haft med henne iaf. Ska bli kul att se om någon kan komma med något kul här
Citera
2008-06-18, 23:09
Medlem
colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuberkitty
Jag har hört från mer än en källa att en viss svensk indieartist gillar lamkött lite vääl mycket.

Lasse Lindh?
Citera
2008-06-18, 23:26
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:

Absolut Lasse "Klamydia" Lindh.
Läs Bon-intervjun med honom. Fifan.
Citera
2008-06-18, 23:30
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Absolut Lasse "Klamydia" Lindh.
Läs Bon-intervjun med honom. Fifan.

Shit, den hade jag helt förträngt. Det var väl i den som han proklamerade att han gillade att ha sex till sin egen musik, groupies var ok, likaså horor?
Citera
2008-06-19, 01:00
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:

Det måste vara Dan Tillberg! Kan man bli mer indie, förresten?

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-06-19, 09:16
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Shit, den hade jag helt förträngt. Det var väl i den som han proklamerade att han gillade att ha sex till sin egen musik, groupies var ok, likaså horor?

Ja precis.
Citera
2008-06-19, 16:22
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Christian Antila har jag också hört gilla unga flickor lite.

Killarna i Tough Alliance är förövrigt mest pose. De satt och tog bra med skit och en rejäl sågning framför deras ögon där någon kallade dem för klåpare och pajasar, utan att säga någonting. Rimmar lite illa med deras hårda framtoning och "take no shit"-aproach. Fortfarande bra musik, men.. =)
Citera
2008-06-19, 16:34
Medlem
1-800-FEARs avatar
hur har det gått med embassy vs. sounds beefen? låg det något bakom det som kvällstidningarna skrev om?
Citera
2008-06-19, 17:29
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Om Hello Saferide(säkert är det då inte imo) är indie så kan jag tyvärr meddela att hon är precis sådär trevlig som hon utger sig för att vara de två korta samtalen jag haft med henne iaf. Ska bli kul att se om någon kan komma med något kul här

Jo hon är trevlig Annika Norlin är f ö hennes riktiga namn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in