Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-06-20, 12:38
Medlem
Knner ngon till om det finns kurser i improvisationsteater ngonstans runt stergtland? Hittar bara i Stockholm och Malm typ......
Citera
2008-06-20, 14:21
Medlem
Luxuss avatar
vad skulle man lra sig p en sn kurs? r inte sjlva pongen med improvisation att man inte ska vara frberedd? i vilket fall lter det ju lite nrdigt med att g en kurs i att inte vara frberedd nr man ska vara rolig? dessutom r det enorm tntvarning att hlla p med snt. bara s att du vet.

Jag vet (frga mig inte varfr) att det finns en del dylika sllskap som hller till p sdermalm i stockholm. bor du i stergtland r det nog som du sger vrre med utbudet, tyvrr
Citera
2008-06-20, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
vad skulle man lra sig p en sn kurs? r inte sjlva pongen med improvisation att man inte ska vara frberedd? i vilket fall lter det ju lite nrdigt med att g en kurs i att inte vara frberedd nr man ska vara rolig? dessutom r det enorm tntvarning att hlla p med snt. bara s att du vet.

Jag vet (frga mig inte varfr) att det finns en del dylika sllskap som hller till p sdermalm i stockholm. bor du i stergtland r det nog som du sger vrre med utbudet, tyvrr

Hahaha! Ja lt vara att det r tntvarning. Jag bad bara om tips, inte om folks personliga sikter om improvisationsteater
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in