2003-07-26, 18:18
Medlem
Nn mer n mig som gillar den hr eminenta serien som har visats ganska flitigt p Canal + ??

Med skaparen av Seinfeld Larry David i huvudrollen, mnga hrliga bisarra avsnitt...
Citera
2003-07-26, 18:30
Medlem
Har sett att den gtt p Canal+, men har nnu inte sett ett helt avsnitt. Tycker att den verkar vara vldigt knasig. r den vrd att kolla p allts??
Citera
2003-07-26, 19:37
Medlem
Curb Your Enthusiasm

Den e en av mina absoluta favoritserier fr tillfllet...vid frsta anblicken verkar den seg och intetsgande men om du ger den en chans och ser ett helt avsnitt lovar jag att du blir fast...

Jag har inte canal + lngre men tankar hem lite avsnitt d och d...
Citera
2003-07-27, 17:24
Medlem
det som gr den bra r skdespelarinsatserna och att Latty JMT hamnar i knepiga situationer
Citera
2003-07-27, 23:21
Medlem
Japp...och att Larry jmt brjar gasta och gorma hgljutt!!!

lskar nr han visar sin vrede.

Favoritavsnitt?
Citera
2003-07-28, 18:55
Medlem
Ralfons avatar
Mjaow, tycker vl inte att et r en serie som du sitter & vrlflabbar t s att du halkar ner p golvet, men visst ger den upphov till smflin rakt igenom=) Funkar helt klar som tidsfrdriv=) Eller va fan...den e bra=)
Citera
2003-07-29, 14:44
Medlem
Franheims avatar
Det r ju ltt tillsammans med "The Office", den bsta serien som visats sen "Seinfeld" lades ner.... Man ser ju vem som var hjrnan bakom "Seinfeld". Nn som vet om HBO ska spela in fler avsnitt?
Citera
2003-07-29, 15:02
Medlem
Micheys avatar
.

Personligen blev jag extremt besviken p denna serie. Amtrmssig helt enkelt och mest amatr r ju Larry sjlv. Hade vl fr hga frvntningar kan man tro.
Citera
2003-08-02, 20:11
Medlem
Franheims avatar
N, det r klart.... fattar ni inte skmten r det ju ingen mening att ni tittar... Ni kan ju titta p Falkenswrds mbler... det gr vl fortfarande.
Citera
2003-08-02, 23:26
Medlem
Micheys avatar
.

Franheim:
Citat:
N, det r klart.... fattar ni inte skmten r det ju ingen mening att ni tittar... Ni kan ju titta p Falkenswrds mbler... det gr vl fortfarande.
Visste inte att du skulle ta s personligt p kritiken mot ditt favoritprogram. :roll:
Han lyckades ju iaf med en tv-serie nr han hll sig i kulisserna, alltid ngot.
Citera
2004-01-25, 08:09
Medlem
Bobbo Vikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michey
Personligen blev jag extremt besviken p denna serie. Amtrmssig helt enkelt och mest amatr r ju Larry sjlv. Hade vl fr hga frvntningar kan man tro.

Gillar du inte det, s r du kvinna:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...423620,00.html

Sjlv s tycker jag att serien r underbar. Men snlla nn, vem har bestamt att den ska heta "Simma Lugnt, Larry!" p svenska? Tntig titel!
Citera
2004-01-25, 22:51
Medlem
Tycker sjlv att den frsta ssongen som visades p Canal + var helt suvern,ssong 2 var enligt mitt tycke inte lika bra.

r det nn som vet om dom finns att kpa p DVD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in