Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-02, 01:09
  #13
Medlem
thefisks avatar
Som det redan skrivits om står det alldeles för lite info kring bolaget.För att man ska kunna ta det på allvar.

Mitt råd är därför att INTE utnyttja deras "service".
Citera
2008-12-02, 03:58
  #14
Medlem
W.Schellenbergs avatar
Även jag har blivit påringd av dom. Vilka skojare, fick också höra något om 190% avkastning blaha blaha. Hur det gått till, vilka typer av placeringar de gjorde ville/kunde inte uppringaren berätta om.

SKOJARVARNING!
Citera
2009-06-23, 00:17
  #15
Medlem
andreews avatar
inga färska nyheter om företaget?

Ett företag som heter TMC som är belagt vid riddargatan börjat sälja deras tjänsten nu iaf. Till endast provisionbasserat lön vilket suxz.
Citera
2009-06-24, 12:47
  #16
Medlem
Francojrs avatar
Fondbytesprogrammet (www.se). Bra skit.
Citera
2009-07-15, 18:04
  #17
Medlem
tryffelsvinets avatar
Nu finns denna info på deras hemsida under FAQ:

Har ni tillstånd från Finansinspektionen?

Nej, Svensk Fondservice har inte tillstånd och står därför inte under Finansinspektionens tillsyn. Svensk Fondservice har 12 juni 2009 lämnat in en ansökan till finansinspektionen om att få bedriva diskretionär portföljförvaltning.
Citera
2009-09-15, 20:14
  #18
Medlem
frikadellers avatar
skumt

Svensk Fondservice ringde mig idag och det verkar jävligt skumt. Han babblade på en massa skit så att man inte fattade vad han pratade om. Han ville skicka ett mail som sagts tidigare men jag tackade nej.
Citera
2009-09-16, 01:18
  #19
Medlem
Sebbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frikadeller
Svensk Fondservice ringde mig idag och det verkar jävligt skumt. Han babblade på en massa skit så att man inte fattade vad han pratade om. Han ville skicka ett mail som sagts tidigare men jag tackade nej.

Du kan tacka ja till att ta emot ett mail och sedan när du fått det är det bara för dig att maila tillbaka inom två veckor om du inte vill ha tjänsten. Det är så det fungerar
Citera
2009-09-18, 22:45
  #20
Medlem
melackos avatar
Det finns mer seriösa företag såsom Solidar Fondservice, Nordisk Fondservice och Monetar. Dessa är godkända av finansinspektionen och skickar inte bara några sunkiga tips via mail utan genomför även bytena åt kunden!
Citera
2009-09-19, 21:36
  #21
Medlem
Ergnots avatar
Har tidigare sålt för Svensk Fondservice, har inte så där jättemycket insider info när man sitter och säljer men jag tycker nog allt att det är seriöst. 40 000 kunder och Sveriges snabbast växande. Har egentligen inget illa att säga om Svensk fondservice utan mer företaget som jag jobbade på. Ni som säger att de inte ringde upp - sånt skiter alla telemarketing företag i.

Skulle dock vara kul att höra vad ni tycker är dåligt hos Svensk fondservice. 194% senaste fyra åren och en resultatgaranti. What's not to like?
__________________
Senast redigerad av Ergnot 2009-09-19 kl. 21:47.
Citera
2009-09-21, 15:06
  #22
Medlem
SoftisSoffans avatar
De ringde mig nyss. Jag sa som jag gjorde för ett halvår sedan när de ringde första gången att de enligt vissa källor på nätet ansågs vara ett oseriöst företag som man inte bör ha med att göra. De frågade om de fick ringa igen om ett tag. Gör ni så sa jag. Nästa gång ska jag säga nåt riktigt smart...tips? Inte rädd för att göra bort mig.
Citera
2009-09-21, 15:12
  #23
Medlem
Dr.Sativas avatar
Jag har jobbat för dessa!

Gick i konkurs enligt vd:n och jag fick inte ut någon lön Riktiga jävla lurendrejeri! Fortfarande arg på dem!! idioter! och nu söker dem ny personal!!! Fan ska polisanmäla skiten!
Citera
2009-09-21, 17:13
  #24
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoftisSoffan
De ringde mig nyss. Jag sa som jag gjorde för ett halvår sedan när de ringde första gången att de enligt vissa källor på nätet ansågs vara ett oseriöst företag som man inte bör ha med att göra. De frågade om de fick ringa igen om ett tag. Gör ni så sa jag. Nästa gång ska jag säga nåt riktigt smart...tips? Inte rädd för att göra bort mig.

Tycker det hade varit roligt om du spelade jävligt blåst.

Ställ frågor som typ "hur rik kan ni göra mig då?" osv osv.

Ger dom garantier och lovar en massa saker så märker man ju direkt att de är skojare.

Varför kan dom inte ringa mig för.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback