2008-07-24, 11:32
Medlem
Hoppas det finns ngon som kanske har barn och som ocks blir frustrerad nr barnet ftt sitt fl sjukt och inte klarar att bota det.

Ngon som vet mer n jag om Horsez 2 eller som kan lnka till nn bra hjlpsajt, grna p svenska.
Citera
2008-07-24, 11:36
Medlem
exerds avatar
Haha vad tusan. Detta lt intressant.
Citera
2008-07-24, 15:46
Medlem
BonZus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLK
Hoppas det finns ngon som kanske har barn och som ocks blir frustrerad nr barnet ftt sitt fl sjukt och inte klarar att bota det.

Ngon som vet mer n jag om Horsez 2 eller som kan lnka till nn bra hjlpsajt, grna p svenska.

Tyvrr finns det ingen sida p svenska men med lite fri versttning frn min sida s kanske det gr. + att det r mnga som har samma problem med flen som blir sjuka.

Verkar som ditt barn mste kpa medicin i affren och ge det tills det blir friskt (men detta verkar som det inte gr om man inte har nt veterinrspel samtidigt?). Sedan verkar det som om man ska kunna "mata" det friskt. Men ocks s ska ditt barn ftt 2 koder, en av dessa ger tillgng till en doktor men detta verkar inte fungera av ngon konstig anledning. Sista utvgen r att kpa ett nytt fl och slja det sjuka, och brja om p nytt.

Dessa r de lsningar jag sett. Dessutom vet jag inte vilken version du har, om det r till PC, Wii, Ps2 eller DS. Hoppas att ngot hjlper.
Citera
2008-07-24, 15:49
Bannlyst
Citat:

Var en man och erknn att det r DU som spelar.. Inget att skmmas fr, alla har vi vra egenheter.
Citera
2008-07-24, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Var en man och erknn att det r DU som spelar.. Inget att skmmas fr, alla har vi vra egenheter.

Haha...jag r kvinna s jag tnk d inte erknna nt alls...
Men jo, jag snodde dotterns Nintendo DS nr hon spelade Super Mario Bros, och jag r barnsligt frtjust i NHL 04, men snt dr pet-spel kan jag inte frst det roliga i. Blir bara irriterad att de gr s krngligt fr barnen att jag som frlder tvingas att spela, och nnu mer frustrerad nr det inte fungerar.
Citera
2008-07-24, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonZu
Tyvrr finns det ingen sida p svenska men med lite fri versttning frn min sida s kanske det gr. + att det r mnga som har samma problem med flen som blir sjuka.

Verkar som ditt barn mste kpa medicin i affren och ge det tills det blir friskt (men detta verkar som det inte gr om man inte har nt veterinrspel samtidigt?). Sedan verkar det som om man ska kunna "mata" det friskt. Men ocks s ska ditt barn ftt 2 koder, en av dessa ger tillgng till en doktor men detta verkar inte fungera av ngon konstig anledning. Sista utvgen r att kpa ett nytt fl och slja det sjuka, och brja om p nytt.

Dessa r de lsningar jag sett. Dessutom vet jag inte vilken version du har, om det r till PC, Wii, Ps2 eller DS. Hoppas att ngot hjlper.

Ja, vad r det dr Vet Pet? Och koderna r ju helt sjukt lnga!!! Grrr...
tyvrr blir ju dotterns fl allt som oftast sjuk, och hlls och byta hela tiden r ju inte roligt. Hon r skitless p spelet som hon bekostat helt sjlv.
Citera
2008-08-07, 11:53
Medlem
hll hrt.

aldrig kul att bli lurad p pengar oavsett lder..
Citera
2008-08-07, 14:19
Medlem
BonZus avatar
Citat:
Ja, vad r det dr Vet Pet? Och koderna r ju helt sjukt lnga!!! Grrr...
tyvrr blir ju dotterns fl allt som oftast sjuk, och hlls och byta hela tiden r ju inte roligt. Hon r skitless p spelet som hon bekostat helt sjlv.

Tror detta ska vara det spelet som "behvs (jvla Ubisoft som ska gra saker jobbigare n det r ) http://www.ubi.com/US/Games/Info.aspx?pId=5491

Jag kan frst det och ven om jag inte vill vara smakdomare s mste man frst att detta spel och mnga andra av Ubisoft husdjurs spel r skitspel (dogz, catz etc.). Jag gissar att din dotter gillar hstar annars skulle jag rekommendera nintendogs som ett vettigt alternativ. Fast det kanske hon redan har?

S tyvrr r det nog bara att st ut och acceptera situationen.
Citera
2008-08-07, 14:41
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonZu
Tror detta ska vara det spelet som "behvs (jvla Ubisoft som ska gra saker jobbigare n det r ) http://www.ubi.com/US/Games/Info.aspx?pId=5491

Jag kan frst det och ven om jag inte vill vara smakdomare s mste man frst att detta spel och mnga andra av Ubisoft husdjurs spel r skitspel (dogz, catz etc.). Jag gissar att din dotter gillar hstar annars skulle jag rekommendera nintendogs som ett vettigt alternativ. Fast det kanske hon redan har?

S tyvrr r det nog bara att st ut och acceptera situationen.

Va fan, har de gjort spelet s att man mste kpa ett annat spel fr att klara det? Lter som ett riktigt bluffspel. Lmna tillbaka det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in