Citat:
Ursprungligen postat av stEnrullarEn
Det har hänt tidigare , JA!
Jag tror..att Bubbas med största sannolikhet inte kommer att hänga av sig västen..frågan är vad han är kapabel att göra för att komma tillbaka till ruta ett!
Fan han känner ju igen snubbarna i E-tuna, han var väl med en kort sväng i Desperados innan de blev MC Sweden. Har sett honom i deras väst tidigare [ har för mig iaf, han hängde hur som helst mycket med dem.]..sen med i Fireball med täta kopplingar till HA E-tuna..
Att slå någon på käften gör bara att någon slår tillbaka förr eller senare..bryter du däremot fingrarna av någon på bägge händer så gör de inte det! Ingen normalfuntad iaf.
Så payback på något vis är ett måste, Fan HA pissar ju på MMC! Frågan är HUR denna payback kommer att kunna se ut och om de är kapabla till att utföra detta, klarar MMC detta så kanske de får välförtjänt respekt. HA testar..vart går gränsen..vågar MMC slå tillbaka? Är de av det rätta virket!?
Det är mina 2cent!
Men wtf....det är Bubbas det handlar om, killen som åker runt o sopar på småungar o leker påve bland tjugiåringarna! Inte fan kan han göra nåt! Det är tredje gången på kort tid han fått styk, rejält med stryk. Så det HA ev gjorde me han är rent personligt. Han var INTE med i DMC, han platsade aldrig där. Hur skadad blev han?
Citat:
Ursprungligen postat av dalle66
Hörde att en ung tjej fick stryk med.
Tjejen är Bs dotter, hon la sig över farsan för å skyddan, hon fick inte stryk men knuffades bort.