Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-05, 22:18
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Med ålder kommer vishet, tror HA vill avvakta.
Kanske man föredrar MMCS och OMC framför BMC, vad vet jag?
Väldigt lite uppenbarligen.
Citera
2011-08-05, 22:22
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken
Är det bekräftat att en sbm-klubb i dalarna kommer att patcha över till Mongols?
I Norge är de väl en också redan existerande klubb som går över?

.
Nej det är inte bekräftat...det är endast här och nu som du kommer med dessa rykten..men berätta gärna lite mer om vad du har hört angående SBM klubben som ska ha patchat över.

Och Norrmännen är endast ett fåtal, ingen hel klubb...men dom har följt Mongols MC under många år, så det måste ju vara bra killar, eller hur?
Citera
2011-08-05, 22:29
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken
Är det bekräftat att en sbm-klubb i dalarna kommer att patcha över till Mongols?

Vilken klubb skulle det gälla? Har jäkligt svårt att se någon klubb gå till Mongols i Dalarna...Dom flesta klubbarna är redan tighta med HA, BMC alternativt Outlaws och föredrar nog att gå den vägen i såfall, men jag kan ha fel....
Citera
2011-08-06, 00:43
Medlem
5 HA medlemmar var inatt i arboga och spöa en Mongol medlem rätt rejält med glasflaskor och stampningar
Citera
2011-08-06, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wingedz
5 HA medlemmar var inatt i arboga och spöa en Mongol medlem rätt rejält med glasflaskor och stampningar

och vilken slutsats drar vi av det?

81 nollor som behöver va 5 pers för att plocka en kille... snacka om lowlife trash.

och nej... jag tillhör inte mongols, däremot tillhör jag en klubb som delar deras åsikter om chickenheads

/1%er
Citera
2011-08-06, 00:57
Medlem
Tycker också det var väldigt fegt, då det förekom stampningar, Efter att han var nere och utslagen
Citera
2011-08-06, 01:43
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
och vilken slutsats drar vi av det?

81 nollor som behöver va 5 pers för att plocka en kille... snacka om lowlife trash.

och nej... jag tillhör inte mongols, däremot tillhör jag en klubb som delar deras åsikter om chickenheads

/1%er

Enligt mig så är det en markering, men det är jag
Citera
2011-08-06, 01:59
Medlem
Mongolen kanske var där för att knyta till sig klubben och så visade HA att det bara är att glömma?
Citera
2011-08-06, 02:10
Medlem
Var det Robban Madsen så åkte på stordäng? Mongolerna kan ju inte åka på stryk jämnt. Blev dom inte nedslagna på någon pizzeria för ett tag sedan också? Ingen vidare ide att sats storskaligt på torpedverksamhet när man inte ens kan försvara sig själv. Vad händer nu måntro? Återgäldning? Vågar dom verkligen hoppa på HA när dom är så få? Nej, J försöker nog förhandla för att rädda gänget och för att inte tappa ansiktet. Vad hade hänt om detta utspelats i US? Krig? Eller hade mongolerna bara tagit bort de 5 förövarna?
Citera
2011-08-06, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Väldigt lite uppenbarligen.

Hehe, var lite otydlig, att HA hatar dem flesta som inte ingår i den egena sfären är ju ingen nyhet.
Om HA, mot förmodan skulle tänka till, tror inte du att livet skulle bli lättare för HA med ett svagt BMC och flera andra klubbar istället för att ha ett uppsamlingsheat för alla Haters i en och samma klubb?

Det borde åtminstånde vara lärdomen av det gamla bråket med OMC.

Därav min slutsats.
Senast redigerad av UltraMind 2011-08-06 kl. 02:21.
Citera
2011-08-06, 06:08
Medlem
http://bblat.se/nyheter/1.1308689-gr...-krog-i-arboga

Det blir säkerligen inte någon hämnd för detta. Det finns bara ett fåtal personer i mongols,
om man kollar på deras bilder på facebook så ser man ungefär
5-10 svenska medlemmar. Tro mig ifall det hade funnits mer medlemmar,
så hade dem varit med på bilderna i facebook.....
De kommer aldrig bli som usa varianten.
Citera
2011-08-06, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dejosen
http://bblat.se/nyheter/1.1308689-gr...-krog-i-arboga

Det blir säkerligen inte någon hämnd för detta. Det finns bara ett fåtal personer i mongols,
om man kollar på deras bilder på facebook så ser man ungefär
5-10 svenska medlemmar. Tro mig ifall det hade funnits mer medlemmar,
så hade dem varit med på bilderna i facebook.....
De kommer aldrig bli som usa varianten.

Ytterligare en anmälan om misshandel har upprättats.???? detta kunde man läsa i länken...

sprang den tuffa mongolen till farbror blå?? inte för att jag tycker att man e ball om man e 5 på en, det e sorgliga krakar men men, det e ju så tuffa killar i väst gör............
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in