Flashback bygger pepparkakshus!
2011-06-17, 21:37
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Jag kanske är lite modern, men så länge det finns gratis öl och fler Girls än Boys är det alltid Big Party för mig.

Gagga sitter i frysboxen 30 dagar pga ohörsamhet,Hoppas det glädjer min herre

Lät bara lite kul på deras hemsida att "dom skulle på stor party med OMC" sen ser man typ 2 MMC snubbar vilket leder till en undran, hur många krävs det för att ha ett charter?

Jaha där ser man, skönt att inte ha den dåren här och förstöra hela forumet.

Citera
2011-06-17, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Lät bara lite kul på deras hemsida att "dom skulle på stor party med OMC" sen ser man typ 2 MMC snubbar vilket leder till en undran, hur många krävs det för att ha ett charter?

Jaha där ser man, skönt att inte ha den dåren här och förstöra hela forumet.

Men det där storpartyt ska ju vara imorgon enligt Mongols Event länk. Jag tror knappast att det var dessa bilder som publiceras på facebook som är the big party.
Citera
2011-06-17, 22:35
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BEVERBONKARN
Men det där storpartyt ska ju vara imorgon enligt Mongols Event länk. Jag tror knappast att det var dessa bilder som publiceras på facebook som är the big party.

Har du faktiskt rätt i...Lite väl snabb i tangenten där.
Citera
2011-06-17, 23:44
Bannlyst
Dit ska vi gå! Blir fet party kan jag säga. Sorry ni som inte är inbjudna ni missar årets fest! Ska försöka ta lite bilder
Citera
2011-06-18, 14:43
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justin.Bieber
Dit ska vi gå! Blir fet party kan jag säga. Sorry ni som inte är inbjudna ni missar årets fest! Ska försöka ta lite bilder

Årets fest vette fan, men nog kan det bli drag där. OMC är ju kända för att inte vara så stiffa som andra 1% klubbar när det kommer till party. So enjoy
Citera
2011-06-18, 14:48
Medlem
mcmonsters avatar
Enligt deras Facebook så ska dom på "tour" denna helg. Jag antar att dom inte åker hoj utan packar in sig i några bilar eftersom dom mest troligt inte har hunnit få sina körkort ännu.
Håll koll efter dom på alla bensinmackar där dom kommer att springa ut ur sina bilar för att stå bredbent i sina västar medan bilen tankas så att dom kan njuta av alla blickar dom får.
Citera
2011-06-18, 15:01
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Årets fest vette fan, men nog kan det bli drag där. OMC är ju kända för att inte vara så stiffa som andra 1% klubbar när det kommer till party. So enjoy
Nu har jag inte sett dom korten själv, men enligt andra här inne på forumet så var ju korten från OMC partyt i Gessinge Byakrog riktigt lama. Dom skulle tydligen bara ha stått och sett sura ut och inga brudar var det heller. Som sagt, inget jag sett själv, bara vad som skrivits i OMC tråden.

Behöver ju inte betyda att det blir likadant denna gång, men lille Justin är med största sannolikhet inte bjuden i alla fall. Han vill bara retas och provocera den fjanten.
Citera
2011-06-20, 16:09
Bannlyst
Citat:
Nå, berätta å visa dina bilder!

Att OMC växer har vi nog alla förstått, men hur många MMC S var på plats, å åkte de dit på mc?

Fridens!
Citera
2011-06-20, 16:27
Medlem
WarPigs avatar
Citat:

Vet inte om de e å skryta me årets fest när dom drog runt på stan me farbror blå hängandes efter sig och inte få komma in nånstanns
Eller ränna runt på raggar Statoil e väl inte mycke till dunder fest heller.
Fast va vet jag, de hoj kalas jag brukar vara på så e de fullt ös me band å en massa härliga bikers som har skoj och dessutom som åkt hoj dit.

Förstår inte varför bilburen ungdom promt ska ha Mc på sina västar
Citera
2011-06-20, 18:20
Bannlyst
Citat:
Nu borde baksmällan lagt sig så du kan lägga upp bilder eller en rapport?
Citera
2011-06-20, 20:43
Medlem
mcmonsters avatar
"Årets fest".... jo jag tackar jag. Och inte en endaste Mongol på hoj, fast det hade man ju inte heller räknat med å andra sidan.

Men kom igen nu... vart är festkorten? Dom korten på facebook? kallas det festkort så är det en av de mest pinsamma fester jag fått se kort ifrån.
Citera
2011-06-20, 21:21
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
"Årets fest".... jo jag tackar jag. Och inte en endaste Mongol på hoj, fast det hade man ju inte heller räknat med å andra sidan.

Men kom igen nu... vart är festkorten? Dom korten på facebook? kallas det festkort så är det en av de mest pinsamma fester jag fått se kort ifrån.
Nu har det trillat in en kommentar från andra sidan Atlanten.

"Should NOT be wearing your Vests while Driving your car!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in