• 1
  • 2
2008-07-29, 06:52
Medlem
theSyndicates avatar
Har gjort en kur innan och har aldrig kollat om jag hade blod i nalen eller inte. Jag lste nu p flashback att man skulle dra ut lite och kolla innan. I morse gjorde jag just det och jag hade satt den p helt fel stlle.

Det sprutade ut blood som nsblod typ och hade jag krt in saker dr hade det nog inte varit s bra.

Men medans blod droppade lngs mina vader hittade jag ett annat stlle.

Tvttat och klart TACK FLASHBACK!
Citera
2008-07-29, 06:53
Medlem
soptippsbosses avatar
Varsgod!
Citera
2008-07-29, 15:32
Medlem
flashen00s avatar
Kul att det finns ngon som lser p lite innan kur iaf
Citera
2008-07-29, 16:30
Medlem
Bamse666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theSyndicate
Har gjort en kur innan och har aldrig kollat om jag hade blod i nalen eller inte. Jag lste nu p flashback att man skulle dra ut lite och kolla innan. I morse gjorde jag just det och jag hade satt den p helt fel stlle.

Det sprutade ut blood som nsblod typ och hade jag krt in saker dr hade det nog inte varit s bra.

Jvla lskigt att lyckas pricka en dra s exakt!
Citera
2008-07-29, 16:34
Medlem
Citat:

Kom det allts in blod i pumpen nr du aspirerade? Isf var det bra att du inte injicerade dr. men annars s r det ju jvligt vanligt att man stuckit genom ett blodkrl, dvs att det blder som fan nr du dragit ur nlen, men det r inget som r farligt!!
Citera
2008-07-29, 16:35
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Kom det allts in blod i pumpen nr du aspirerade? Isf var det bra att du inte injicerade dr. men annars s r det ju jvligt vanligt att man stuckit genom ett blodkrl, dvs att det blder som fan nr du dragit ur nlen, men det r inget som r farligt!!

Har man kefft psyke s kanske man svimmar av att se blodet
Citera
2008-07-29, 16:41
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natural

Halva vardagsrumsgolvet rtt, stod en tunn strle ur axeln och det ser vldigt mkt ut nr det landar p golvet.
Citera
2008-07-29, 16:42
Medlem
fairyfellers avatar
sch, det var vl inget..
Citera
2008-07-29, 17:26
Medlem
theSyndicates avatar
typ sa

Blodet sipprade ner for benen medans jag frskte hitta ett nytt stlle.

Tror i och fr sig att jag satt de andra WIN fr lgt dvs nedre delen av rumpan undar om det kommer bli ok

Nu stter jag bara p vre men det verkar vara mer blod dr
Citera
2008-07-29, 19:44
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Halva vardagsrumsgolvet rtt, stod en tunn strle ur axeln och det ser vldigt mkt ut nr det landar p golvet.

Hehe! Sitter du och skjuter i vardagsrummet?

Sjlv lyckades man bloda ned en toalettmatta hos mina svrfrldrars sommarstuga. Pinsamt med "nsblod" just d!
Senast redigerad av On Steroids 2008-07-29 kl. 19:46.
Citera
2008-07-31, 06:14
Medlem
theSyndicates avatar
stende

Man kan vl inte trycka in den sittande in rumpan? Att st ltt p hger ben och stta den dr mste vl vara det bsta.

Min polare tryckte den rtt in i benet och svimmade av smrta p toaletten p gymmet. Tur att jag hittade honom.
Citera
2008-07-31, 12:54
Medlem
Citat:
Man kan vl inte trycka in den sittande in rumpan? Att st ltt p hger ben och stta den dr mste vl vara det bsta.

Min polare tryckte den rtt in i benet och svimmade av smrta p toaletten p gymmet. Tur att jag hittade honom.

Haha, fyfan vad komiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in