Hittade den också, men det blir tyvärr för dyrt att köpa dom styckevis då jag vill ha/behöver ett set på 70 stycken, men det är rätt pennor, så tack för att du tog dig tid att söka!
Dom går nog att använda till lite allt möjligt, men för min del är det till att färglägga vissa delar av mina teckningar som inte behöver någon skugga. Använder både färgpennor och "markers" till mina abstrakta/psykadeliska verk, färgpennor till delarna som behöver ha lite nyanser, typ ansikten osv, sen markers till delar som ska vara enfärgade och som t.ex inte ska skuggas.
Funkar att enbart använda färgpennor, men det tar sån tid att färglägga med dessa då man måste lägga lager på lager för att det ska bli bra lyster i färgen, så det är lite tröttsamt när man sitter med stora projekt och gnuggar. Får rejält ont i handen efter några timmar, så det är skönt att kunna "göra bort" dessa områden dubbelt (minst) så fort. Sen tycker jag det blir bra när man blandar dessa två tillsammans också.
Har markers sen tidigare, dock inte en jättebra modell, så det är därför jag vill ha dom där.
Finns andra alternativ också som jag får fundera på om jag inte kommer över dessa, men jag har som fastnat för just den modellen då jag läst mycket gott om dom, sen är boxen dom kommer i jäkligt snygg också