Har en tid trffat en kille,allt har knts jtte bra tycker jag,men sen s knns det som att han har tappat intresset p ntt vis,vill han inte ha mig lngre?? trs inte frga fr att jag r rdd fr svaret.. RD??
Oj, vardagsdilemma!
Skriv ett brev. Det brukar funka ganska hyfsat. Man hinner liksom tnka efter bde en och tv gnger till skilnad frn nr man pratar face-to-face.
Sen om du r rdd fr svaret; tror du att ngot frndras bara fr att du inte vet om det? Trams. Vill du ha en chans s fr du ta den. Rkna med att det inte blir ngot. Det kommer dock knnas bttre nr allt kommer ut i ljuset, oavsett resultat.
Oj, vardagsdilemma!
Skriv ett brev. Det brukar funka ganska hyfsat. Man hinner liksom tnka efter bde en och tv gnger till skilnad frn nr man pratar face-to-face.
Sen om du r rdd fr svaret; tror du att ngot frndras bara fr att du inte vet om det? Trams. Vill du ha en chans s fr du ta den. Rkna med att det inte blir ngot. Det kommer dock knnas bttre nr allt kommer ut i ljuset, oavsett resultat.
Har en tid trffat en kille,allt har knts jtte bra tycker jag,men sen s knns det som att han har tappat intresset p ntt vis,vill han inte ha mig lngre?? trs inte frga fr att jag r rdd fr svaret.. RD??
Om han inte visar intresse fr dig, ja d vill han inte ha dig (annat n till att knulla med). S r det.
Gr s hr: Kl dig finare och stll upp p allt sex han vill, d kanske du fr va tillsammans med honom lite mer.
visst, inte s kul att f ett "nej, jag vill inte ha dig" slngt i ansiktet men det r ju bttre att f veta n att g runt och vndas. frga honom rakt ut.
hller med fullstndigt, ett takt svar s du fr veta hur det ligger till mste vl vara bttre n att g och hoppas p det bsta, tar det slut s kan du g vidare istllet fr att dlsa tid p ngot som inte kommer bli ngon fortsttning p nd.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!