• 1
  • 2
2008-08-09, 14:25
Medlem
Har en tid trffat en kille,allt har knts jtte bra tycker jag,men sen s knns det som att han har tappat intresset p ntt vis,vill han inte ha mig lngre?? trs inte frga fr att jag r rdd fr svaret.. RD??
Citera
2008-08-09, 14:26
Medlem
Magnums avatar
S r det nog ja.
Citera
2008-08-09, 14:29
Bannlyst
Rd? Snacka med honom, och inte med oss? . Fan vad alla r konfliktrdda i dagens samhlle.
Citera
2008-08-09, 14:31
Medlem
Vya_Kals avatar
Oj, vardagsdilemma!
Skriv ett brev. Det brukar funka ganska hyfsat. Man hinner liksom tnka efter bde en och tv gnger till skilnad frn nr man pratar face-to-face.
Sen om du r rdd fr svaret; tror du att ngot frndras bara fr att du inte vet om det? Trams. Vill du ha en chans s fr du ta den. Rkna med att det inte blir ngot. Det kommer dock knnas bttre nr allt kommer ut i ljuset, oavsett resultat.

Fattig trd frresten.
Citera
2008-08-09, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vya_Kal
Oj, vardagsdilemma!
Skriv ett brev. Det brukar funka ganska hyfsat. Man hinner liksom tnka efter bde en och tv gnger till skilnad frn nr man pratar face-to-face.
Sen om du r rdd fr svaret; tror du att ngot frndras bara fr att du inte vet om det? Trams. Vill du ha en chans s fr du ta den. Rkna med att det inte blir ngot. Det kommer dock knnas bttre nr allt kommer ut i ljuset, oavsett resultat.

Fattig trd frresten.

Tar ditt rd!! bra tnkt! krleken gr en lite dum!
Citera
2008-08-09, 14:38
Medlem
Vya_Kals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulver2
Tar ditt rd!! bra tnkt! krleken gr en lite dum!

Lugnt ju. Glad att f st till tjnst.
Citera
2008-08-09, 14:56
Medlem
vonmansteins avatar
och vad Du n gr frsk inte f han att ndra sig, krleken kan man tyvr inte tvinga fram.

och lycka till!
Citera
2008-08-09, 14:59
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Har en tid trffat en kille,allt har knts jtte bra tycker jag,men sen s knns det som att han har tappat intresset p ntt vis,vill han inte ha mig lngre?? trs inte frga fr att jag r rdd fr svaret.. RD??

Om han inte visar intresse fr dig, ja d vill han inte ha dig (annat n till att knulla med). S r det.
Citera
2008-08-09, 15:02
Medlem
NolaDarlings avatar
visst, inte s kul att f ett "nej, jag vill inte ha dig" slngt i ansiktet men det r ju bttre att f veta n att g runt och vndas. frga honom rakt ut.
Citera
2008-08-09, 15:35
Medlem
Rookas avatar
Citat:

Gr s hr: Kl dig finare och stll upp p allt sex han vill, d kanske du fr va tillsammans med honom lite mer.
Citera
2008-08-09, 18:34
Medlem
Cum*s avatar
Hur lnge och hur mycket har ni trffats?

Men om du knner att han inte har ngot intresse fr dig mer r det bst att frga honom som det redan har nmnts hr i trden.

Mycket bttre det ven om det kan vara tufft att f "fel" svar. D slipper du i alla fall g runt och oroa dig hur det KAN ligga till.
Citera
2008-08-09, 18:46
Medlem
Choklaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NolaDarling
visst, inte s kul att f ett "nej, jag vill inte ha dig" slngt i ansiktet men det r ju bttre att f veta n att g runt och vndas. frga honom rakt ut.
hller med fullstndigt, ett takt svar s du fr veta hur det ligger till mste vl vara bttre n att g och hoppas p det bsta, tar det slut s kan du g vidare istllet fr att dlsa tid p ngot som inte kommer bli ngon fortsttning p nd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in