• 4
  • 5
2008-08-11, 22:34
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juliet_c
texten som jag skrev var inte barnsligt

Ls igenom vad du sjlv skrivit. Och s funderar du p om vuxna mnniskor beter sig som du har gjort...
Citera
2008-08-11, 22:39
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Jag har alltid ngon som addar mig frn ngonstans (vet sllan vart) som ofta frgar: "vill du se mig runka i cam?".
Drygt - ja. Som fan. Blockar och tar bort p en gng.
Om du tkr att killarna p din msn r jobbiga, gr som jag, ta bort dom.
Ondigt att ens prata med dom om dom r snuskiga ckel.

Varfr addar du en person som du inte ens vet vem det r?
Om det kommer upp en ruta helt sonika nr du sitter vid datorn som det str:

"Adde34 vill lgga till dig..."

funderar du d inte direkt: -"Vem fan r Adde34, har jag ens pratat med denna person. Har jag sagt till ngon p ett forum att lgga till mig. Nej det har jag inte." och s trycker d p att INTE acceptera...

S gr ju en person som tnker lite... Men att bara trycka "acceptera" och sedan brja prata med denna helt frmmande person r i min vrld en vldigt ofrsiktig och hnsynsls person!
Citera
2008-08-11, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av juliet_c
texten som jag skrev var inte barnsligt

Jo det r den, hoppas du r max 16 annars r du hopplst efter.
Citera
2008-08-11, 23:15
Medlem
tomtespels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
Jag e krsen och killarna e snygga men daitar inte dem. De som addat mig e frn snyggast och passagen. De var en i gr fy uh han sa jag kommer till din stad och bjuder dig p en cider sen ska jag ge dig den sknaste masage. De gr fett bort hur blst fr man vara p en skala. De finns det som jag snackar med via msn som e oknda inte om sex d och s har man polare frsts dr. Jag vill inte skaffa cam de tycker jag e tidsfrdrivande trkit och sen kommer skert snusk frslag fram med.

du verkar va som alla andra tjejer p ntet helt retarderad och stava kan du fan inte heller
Citera
2008-08-12, 00:37
Medlem
Patiences avatar
Addar du random killar kl 01.43 p natten frn en chatsida fr du nog skylla dig sjlv.
Citera
2008-08-12, 00:46
Medlem
vilka lyxproblem ni har tjejer

killar som stter p er , p internet haha

flytta till thailand o slj musen 20 gnger om dan fr ett par kronor s ni har rd att ta o sova under tak om det inte passar
Citera
2008-08-12, 00:47
Medlem
R.Rs avatar
Jag har en del p kontaktlistan jag knappt knner men de pratar jag aldrig med lngre, har bara inte orkar rensa ur. Frutom IRL-vnner har jag 5-6 riktigt bra internetkontakter (en kille, resten tjejer) som jag knt lnge, och jag orkar inte lngre vara ute och "ragga" nya s jag hller mej till dem. Nufrtiden addar jag aldrig folk som jag inte knner p ett eller annat stt. Jag r kille fr vrigt.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in