2015-05-04, 11:28
Bannlyst
Knner inget "hat" mot ngon musik, men det r verkligen helt obegripligt hur man kan knna ngonting fr R&B och Hiphop. Det r s off p alla stt. Alla andra musikstilar kan jag frst att det finns folk som gillar men R&B och Hiphop r lgvattenmrket. Jag tror aldrig jag trffat en mnniska som diggat den musiken som jag kunnat relatera till.
Citera
2021-03-11, 20:15
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Kollade p dokumentren Biggie: I Got a Story to Tell p Netflix hromdagen och fr mig r den rtt talande fr hur retarderad rapkulturen r. Ouppfostrade/kriminella snorungar som varken kan sjunga eller lira instrument och som ndrimmar i mikrofon om hur "jobbig" deras uppvxt varit.

Men musiksmaken r som baken...
Citera
2021-11-11, 03:25
Medlem
arnand-fejsplantiss avatar
Tv kompisar till min bekant var fr ngra veckor sedan tvungna att bege sig till rebro i ett rende som fr historien r ointressant. P eftermiddagen denna dag skulle sledes frden avg med den enes bil ifrn Gteborg dr dom bda r bosatta. Nr dom kom ner i parkeringshuset dr bilen ifrga stod parkerad upptckte dom att det satt ngon i framstet. Denna ngon visade sig vara en hiphop-kldd yngling som var i full frd med att frska skruva ur bilstereon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in