Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-08-17, 10:38
  #1
Bannlyst
Mjo, nu är det såhär att jag ska köpa en Sex and the city box till flickvännen för hon vill så jätte gärna ha en, så jag tänker göra det old fashion sätt istället för att tanka vill jag köpa.
Har ett litet problem nu, satt på cdon.com och tittade lite och hittade "Sex and the city miniskolåda" och "Sex and the city sässongbox".
Jag har inte den blekaste aning vad som är skillnaden på dessa, verkar inte vara någon förklaring på det heller.
Skulle bli sjukt tacksam om någon kunde förklara skillnaden på denna skolåda och den vanliga sässongboxen!
Citera
2008-08-17, 10:53
  #2
Medlem
Husbögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillehh
Mjo, nu är det såhär att jag ska köpa en Sex and the city box till flickvännen för hon vill så jätte gärna ha en, så jag tänker göra det old fashion sätt istället för att tanka vill jag köpa.
Har ett litet problem nu, satt på cdon.com och tittade lite och hittade "Sex and the city miniskolåda" och "Sex and the city sässongbox".
Jag har inte den blekaste aning vad som är skillnaden på dessa, verkar inte vara någon förklaring på det heller.
Skulle bli sjukt tacksam om någon kunde förklara skillnaden på denna skolåda och den vanliga sässongboxen!

Den enda skillnaden är att miniskolådaboxen kommer levererad... i en skolåda.
Tjejerna verkar tycka det är lite "roligare". Utöver det finns det ingen skillnad.
Citera
2008-08-17, 11:16
  #3
Medlem
gr6810s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husbögen
Den enda skillnaden är att miniskolådaboxen kommer levererad... i en skolåda.
Tjejerna verkar tycka det är lite "roligare". Utöver det finns det ingen skillnad.
Det stämmer, jag köpte en sådan till tjejen i julklapp och hon blev mycket glad för den.
Citera
2008-08-17, 11:54
  #4
Medlem
Köp skolådan, den är nog mest uppskattad. Jag fick den när jag fyllde och den är så fin så :P
Citera
2008-08-17, 16:03
  #5
Medlem
BillyMorgans avatar
Skolådan är snyggare och dessutom billigare på cdon.
Citera
2008-08-17, 16:35
  #6
Medlem
$crooges avatar
Jag tycker inte om Sex and the city så mycket men jag tycker det är cool att det är en skolåda=P
Satsa på den tycker jag!
Citera
2008-08-17, 18:08
  #7
Medlem
man_över_bords avatar
Köp ingen. Kvinnorna blir förhäxade av den där jäkla serien. Du kommer få det jobbigt där hemma om du nu köper boxen...lita på det.
Citera
2008-09-28, 12:37
  #8
Medlem
Köpte shoe box och gav bort, hon blev skitglad och nu sitter vi och glor igenom alla säsonger, även om det kommer ta ett tag. Och förhäxade...blir dom, jag kan hålla med om det
Citera
2008-09-28, 12:43
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord
Köp ingen. Kvinnorna blir förhäxade av den där jäkla serien. Du kommer få det jobbigt där hemma om du nu köper boxen...lita på det.

Du menar att en serie som hela tiden pushar för den fria kvinnliga sexualiteten på något vis kunde vara dålig? Så länge din tjej identifierar sig med Samantha och inte Charlotte har du massvis med intressant sex framför dig. Nackdelen är väll pengarna hon bränner på skor
Citera
2008-09-28, 12:48
  #10
Medlem
Traktes avatar
Köpte också shoeboxen förra julen till min tjej, då stod det förvisso att det var limiterad utgåva (ja det ser ju iaf bra ut eller hur) och då var den också lite dyrare än den normala versionen.
Men jag tyckte som andra i tråden att det var lite roligare än bara en vanlig dvdbox.
Citera
2008-09-28, 12:49
  #11
Medlem
-jOE!s avatar
Om du skall handla på CDON.se så finns det rabattkoder för fri frakt på denna sajt: http://rabatterat.com
Citera
2008-11-25, 15:46
  #12
Medlem
Har också köpt en Skolåda åt min tjej i Julklapp.

Köpte på Elgiganten (Inte på internet.) för 549kr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in