SPELHUSET!
Nej de r inte seris, det r verkligen tre hemsidor du ska se upp fr och det r psxgamepro, cdparadiset och spelhuset, jag har provhandlat tv av dessa och gick p mina, en kompis har provat den tredje nmda
och lika dr, det r samma person som har samtliga hemsidor och han kanske har fler som vi inte knner till men konceptet r det samma, han plockar in pengar men skickar inte en enda skiva...hastigt och lustigt s var det nn pltsligt de senaste dagarna s har nn haft mitt vanliga nick "Daniel Sterner" och skrivit och bermt dessa osv.
Ls min artikel hr som jag skrev igr:
Oj hr har det tagit borts en del inlgg !!!
Troligen fr att det blev fr hett nr medarbetaren p Flashback insg att han var totalt genomskdad.
S jag skriver in mitt sista inlgg igen d..
Till Jan Axelsson eller nn annan som r ansvarig p Flashback och har tillgng till
anvndares lsenord, jag blev vldigt frvnad nr jag surfade in hr och sg av en slump att mitt namn "Daniel Sterner" som r registrerat och som bara jag har lsenordet till men namnet kan anvnds nd, man behver ju inte ha stor IQ fr att fatta att du alt nn medarbetare har skrivit ovanstende inlgg (2002-02-18 04:53,
2002-02-19 10:30)som numera idag lrdag r raderad fast skriven med min signatur, i vilket syfte begriper jag inte men tyder ju p att du har nn form av koppling till psxgamepro, cdparadiset, spelhuset (ligan som blser folk) kanske i ett vinst vinnade syfte, intressant verkligen kanske nt polisen vill ta del av om inte annat. Idag lrdag kan jag inte lngre anvnda mitt gamla nick fr att DU har ndrat i det ocks men jag kommer nd gra mej hrd.
Till er vriga...
Jag har fortfarande inte ftt mina skivor
och heller inte min polare, min frsta order gjordes i mitten av december och den andra
i brjan av januari. Det r ju samma personer som har tminstone 3 av dessa hemsidor, jag har gtt p mina p 2 av dom och en polare gick ner sig hos den tredje, psxgamepro och cdparadiset o spelhuset r dom som r samma personer bakom. Frbannat mycket lften men mycket snack och lite hull, pengar inkasseras men ngra skivor gr aldrig ivg. Jag tycker du Nisse Hulrt r den mest falska jvel som existerat p den hr jorden att du ens kan ha nt samvete betvivlar jag. Jag respekterar folk som verkligen r serisa frsljare men nr det bara r ren lurendrejeri ja d blir jag lack. Sn hr skojare skulle ju portas frn detta forum helt och hllet.