Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2002-02-08, 13:07
Medlem
Nn som har handlat dr??

http://www.800india.com/games/connors/
Citera
2002-02-09, 14:03
Medlem
SPELHUSET!

Jag har bestllt och han skickar bra grejer,,Postfrskott gr att det hela blir lite dyrt bara
Citera
2002-02-09, 15:49
Medlem
SPELHUSET!

Det gr bra att gra reklam fr sig sjlv va?
Citera
2002-02-09, 17:08
Medlem
SPELHUSET!

Av vilken anledning tror du att han gr reklam fr sig sjlv?
Citera
2002-02-11, 01:08
äldre konto (old)
Ej medlem
SPELHUSET!

SPELHUSET = PSXGAMEPRO = SAMMA BEDRAGARLIGA SOM LURAR FOLK !!!

Se upp fr den hr killen, det r samma bedragarliga som har hemsidan PSXGAMEPRO (som r p allas lppar nu, killen som lurar folk till hger och vnster) nu har dem spikat upp den hr hemsidan, men skillnaden hr r att dem skickar en frsndelse och mot postfrskott men nr man ppnar upp den
och inte tror att det finns nn risk att bli lurad s upptcker man gamla veckotidningar, DN nyheter i stllet fr cd spel men man har d redan blivit lurad, min store brorsa handlade av den hr tidigare och resultatet
blev inte alls srskilt kul med tanke p att han betalat dyra pengar fr tidningspapper,
en anmlan p polis stationen r gjort mot den hr bedragarligen. Sedan r den hr bedragarligan s smart att dem spelar kunder hr t sig sjlv p forumet fr att det ska
se s serist ut som mjligt, verkligen vldigt enormt lgt och uselt.

POW

Citera
2002-02-11, 05:16
äldre konto (old)
Ej medlem
SPELHUSET!

Nu fr ni vl nd ge er.
Vi har ju avhandlat hr p forumet att man skall kpa mot p.f. Och att man skall ppna frsndelsen innan man ger pengar till postkassrskan. Och jag r vl fr helvete inte PSGamePro! (Vilket fr vrigt r en butik som verkligen levererar det han skall.)
Citera
2002-02-11, 14:46
Medlem
SPELHUSET!

Det spelar ingen roll vad man skriver hr p forumet. Det kommer alltid upp falska smutskastinlgg efter.

Antagligen s r det en och samma person som skriver allihop.
Jag handlade av psxgamepro och fick mina grejer efter 3 veckor, jag skrev det hr och fick bara skit fr det. "Det gr bra att spela njd kund till sig sjlv va..." fick man hra. Synd att inte ip nummret r utsatt hr som det r p Passagen konfan. D skulle vi veta hur mnga falska smutskastinlgg det kommer frn samma dator.

Och titta hr under nu. Jag r psxgamepro, och jag spelar njd kund och bla. bla. bla.

Jvla ntter sger jag bara! Eller nt, fr det r ju kanske bara en och samma som skriver allt.
Citera
2002-02-11, 18:17
äldre konto (old)
Ej medlem
SPELHUSET!

Jag var med om samma fast jag fick framsidan av en telefonkatalog frn 1997 och en fjrdedel blad av telefonnumren ! Inte direkt
vad man hade vntat sig men han var smart fr hade han inte lagt in nnting s hade man misstnkt att nt skulle vara fel och d
hade man inte alls skert lst ut det ens men nu fr man st sitt kast. Vgar man egentligen gra en anmlan jag menar det r ju lite knsligt det hr fr jag lr ju inte f igen mina pengar nd eller fr man det nr det uppdagas ?
Citera
2002-02-11, 20:43
äldre konto (old)
Ej medlem
SPELHUSET!

Nej du kommer inte att f igen ngra pengar utan de pengarna har han redan ftt ut p sitt konto och de kommer du aldrig mer
se rken av,,visst r det straffbart att gra s hr fr det r klassat som grovt bedrgeri vilket kan ge fngelse och grova
bter som pfljd och detta bluffgng r redan polisanmld och det vet jag frn skra kllor,,jag har ocks blivat totalrippad
av det hr bluffgnget men jag orkade aldrig gra en anmlan fr jag r inte av den naturen utan jag tror mer p att g direkt
p sjlva grningsmannen,,den som stod som avsndare r ju den som kommer ge mej p ven om det inte r han som hller i huvud
trdarna s ska jag inkassera beloppet som skithgen ifrga blste mej p + bensinkostnader till skithgens bostad + ersttning fr att jag mste ta ut ledighet,, plockar med ett par kompisar
och ett bolltr och sedan ger man sig ut p parasitjakt och jag kan inte svara fr pfljderna nr jag kommer trffa p han,,
fr bara hoppas att han r tillrckligt vuxen fr annars kommer skithgen ifrga hamna p intensiven en tid framver och kanske bara kanske s lr sig skithgen att det han har gjort r fel och frhoppningsvis s blir han en bttre medborgare efter det.
Det hr landets lagar r ju en katastrof och straffen ska vi inte ens prata om utan tar man saken i egna hnder s brukar
det hnda saker ven om det inte alla gnger r lagligt men det brukar ge resultat.

//Mischa\\

Citera
2002-02-11, 21:59
Medlem
SPELHUSET!

Vad var det jag sa, falska smutskastinlgg.
Vissa gr att genomskda, vissa inte.
Citera
2002-02-12, 04:42
äldre konto (old)
Ej medlem
SPELHUSET!

Ja, det r i och fr sig skojigt det hr. Men efter ett tag blir man lite blas p det hr; det r inte lika roligt lngre att se dom hr falska inlggen lngre.
Egentligen r det hr en konfa fr Playstation, inte ett avloppshl fr allehanda smutskastning, personangrepp och falska anklagelser.
S vi fr hoppas att det snart r ett forum dr man kan diskutera spel, ssom det var tnkt frn brjan.
Citera
2002-02-13, 00:13
äldre konto (old)
Ej medlem
SPELHUSET!

den hr Doofus lurar ju folk det r jag ett levande bevis p ocks och det r delar frn
gamla tidningar som ligger i leveransen

Jag bestllde lyckligtvis bara en mindre antal skivor men nd det knns ju skamset att man betalade fr bara gamla pappersbunter
liksom, jag gick ner p posten fr att frska f igen pengarna men det gick inte utan dem anvisade att gra en anmlan vilket jag gjorde ocks men jag inser att jag kanske inte borde ha gjort det pga det r
kopior. hejr!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in