SPELHUSET!
Nej du kommer inte att f igen ngra pengar utan de pengarna har han redan ftt ut p sitt konto och de kommer du aldrig mer
se rken av,,visst r det straffbart att gra s hr fr det r klassat som grovt bedrgeri vilket kan ge fngelse och grova
bter som pfljd och detta bluffgng r redan polisanmld och det vet jag frn skra kllor,,jag har ocks blivat totalrippad
av det hr bluffgnget men jag orkade aldrig gra en anmlan fr jag r inte av den naturen utan jag tror mer p att g direkt
p sjlva grningsmannen,,den som stod som avsndare r ju den som kommer ge mej p ven om det inte r han som hller i huvud
trdarna s ska jag inkassera beloppet som skithgen ifrga blste mej p + bensinkostnader till skithgens bostad + ersttning fr att jag mste ta ut ledighet,, plockar med ett par kompisar
och ett bolltr och sedan ger man sig ut p parasitjakt och jag kan inte svara fr pfljderna nr jag kommer trffa p han,,
fr bara hoppas att han r tillrckligt vuxen fr annars kommer skithgen ifrga hamna p intensiven en tid framver och kanske bara kanske s lr sig skithgen att det han har gjort r fel och frhoppningsvis s blir han en bttre medborgare efter det.
Det hr landets lagar r ju en katastrof och straffen ska vi inte ens prata om utan tar man saken i egna hnder s brukar
det hnda saker ven om det inte alla gnger r lagligt men det brukar ge resultat.
//Mischa\\