Citat:
Ursprungligen postat av cale_conradsson
...inte sker p om jag hittat rtt och om jag egentligen skall skapa en ny trd fr rendet men vi kr en chansning och om ngon misstycker s rttar vi till det.
Har utvecklat en websida och skulle behva lite feedback p menyer och layout i frsta hand men all feedback r vlkommen och ndvndig.
ta en titt p
www.mionix.net och sg vad ni tycker
MVH
Calle
Tjena, tror du skulle lagt denna p "Egna projket och hemsidor" (enligt mig).
Men iaf, enligt mina egna synpunkter var sidan fin. Gillar sjlv mrkare frger. Det frsta jag tnkte p nr jag gick in var Flashanimationen du har p startsidan. Tycker det r halvt jobbigt att den fadar in och ut hela tiden. Samtidigt r det lite jobbigt med att du har 2 bilder fr varje text.
(lite strande att den fadar brevid texten, svrare att koncentrera sig p texten.) Tycker nstan du ska fixa flashen s man sjlv kan g vidare till nsta informationstext/bild. Annars tycker jag att sidan allt i allt r riktigt skn. Den grna texten passar vldigt bra mot bakgrunden och samma med den vita. Det r ltt att lsa texterna utan att bli yr.(finns ju tendenser p andra sidor som vljer fel frger.). S enligt mig s har du gjort en riktigt fin sida!