2008-08-25, 22:34
Medlem
cale_conradssons avatar
...inte sker p om jag hittat rtt och om jag egentligen skall skapa en ny trd fr rendet men vi kr en chansning och om ngon misstycker s rttar vi till det.

Har utvecklat en websida och skulle behva lite feedback p menyer och layout i frsta hand men all feedback r vlkommen och ndvndig.

ta en titt p www.mionix.net och sg vad ni tycker

MVH

Calle
Citera
2008-08-25, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cale_conradsson
...inte sker p om jag hittat rtt och om jag egentligen skall skapa en ny trd fr rendet men vi kr en chansning och om ngon misstycker s rttar vi till det.

Har utvecklat en websida och skulle behva lite feedback p menyer och layout i frsta hand men all feedback r vlkommen och ndvndig.

ta en titt p www.mionix.net och sg vad ni tycker

MVH

Calle
Tjena, tror du skulle lagt denna p "Egna projket och hemsidor" (enligt mig).
Men iaf, enligt mina egna synpunkter var sidan fin. Gillar sjlv mrkare frger. Det frsta jag tnkte p nr jag gick in var Flashanimationen du har p startsidan. Tycker det r halvt jobbigt att den fadar in och ut hela tiden. Samtidigt r det lite jobbigt med att du har 2 bilder fr varje text.

(lite strande att den fadar brevid texten, svrare att koncentrera sig p texten.) Tycker nstan du ska fixa flashen s man sjlv kan g vidare till nsta informationstext/bild. Annars tycker jag att sidan allt i allt r riktigt skn. Den grna texten passar vldigt bra mot bakgrunden och samma med den vita. Det r ltt att lsa texterna utan att bli yr.(finns ju tendenser p andra sidor som vljer fel frger.). S enligt mig s har du gjort en riktigt fin sida!
Senast redigerad av Imalive 2008-08-25 kl. 23:24.
Citera
2008-08-25, 23:55
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imalive
Tjena, tror du skulle lagt denna p "Egna projket och hemsidor"
Japp. <-- ASP.

/Moderatator
Citera
2008-08-26, 08:21
Medlem
cale_conradssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imalive
Tjena, tror du skulle lagt denna p "Egna projket och hemsidor" (enligt mig).
Men iaf, enligt mina egna synpunkter var sidan fin. Gillar sjlv mrkare frger. Det frsta jag tnkte p nr jag gick in var Flashanimationen du har p startsidan. Tycker det r halvt jobbigt att den fadar in och ut hela tiden. Samtidigt r det lite jobbigt med att du har 2 bilder fr varje text.

(lite strande att den fadar brevid texten, svrare att koncentrera sig p texten.) Tycker nstan du ska fixa flashen s man sjlv kan g vidare till nsta informationstext/bild. Annars tycker jag att sidan allt i allt r riktigt skn. Den grna texten passar vldigt bra mot bakgrunden och samma med den vita. Det r ltt att lsa texterna utan att bli yr.(finns ju tendenser p andra sidor som vljer fel frger.). S enligt mig s har du gjort en riktigt fin sida!

har funderat p att kanske gra flashen annorlunda, ska se vad jag kan hitta p, du upplever inte texten som liten? emellant beroende p dataskrm s kan den uppfattas som liten tycker jag.
Citera
2008-08-26, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cale_conradsson
har funderat p att kanske gra flashen annorlunda, ska se vad jag kan hitta p, du upplever inte texten som liten? emellant beroende p dataskrm s kan den uppfattas som liten tycker jag.

eh, den r vl relativt liten. Men jag har ju inga som helst problem med att lsa den. Men kan ju hnda att ldre personer kan f krngel me det. Grejjen r att jag sitter p en 32" just nu s det r lite svrt att sga korrekt angende textstorleken :/.
Senast redigerad av Imalive 2008-08-26 kl. 12:40. Anledning: G
Citera
2008-08-26, 17:00
Medlem
svampdamps avatar
Trevlig sida! Tycker dock att du borde ta bort strcken under menyflikarna
Citera
2008-08-27, 10:46
Medlem
cale_conradssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp