Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-08-27, 16:21
Bannlyst
Jag tnker frmst inom Sverige nu.
Fr att ta psykiatrin som exempel.
Det positiva med det r att ev. riktigt farliga psykfall blir insprrade och fr lugnande piller ner i halsen.

Det negativa d...
De som mr dligt, som nd trots 'terapi' inte kan jobba, och trots det sitter hemma isolerade. De fr bidrag till mediciner, terapi och socialbidrag fr att kunna verleva. Det kostar, och man fr ingenting tillbaka.

Och de som egentligen mr dligt pga att de har s dliga gener, men nu mr bttre tack vare bidrag (terapi, medicin mm som kostar) har nu ftt kade chanser att sprida sina dliga gener vidare. Dligt, det sker tack vare humanismen.

Downisar buntar man ihop i specialklasser. Vrdelsa. De kostar endast. Lika s med mnga CPn osv.

Vore det inte bst att stlla alla p rad och skjuta dem? Eller tvinga dem till slavarbete.

MVH qickman

EDIT: ter igen.. ja jag r en kuksugande hstspermedrickande liten bg som gr p soc bidrag och daglig dos kokain + 3 flaskor vodka om dagen. Ni behver inte kommentera det, fr det vet vi redan. Jag erknner det.
Senast redigerad av qickman 2008-08-27 kl. 17:20.
Citera
2008-08-27, 16:30
Medlem
feed-mes avatar
Kanske det inte bara handlar om de personerna i frga, utan ven deras bekanta ocks?
Citera
2008-08-27, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Kanske det inte bara handlar om de personerna i frga, utan ven deras bekanta ocks?

Ja precis. En morsa kanske gr jobbet att trsta barnen som gr i skolan och kanske r framtidens sverige. Men det fr man ta sig frbi p ngot stt. Man kanske borde utrota hela deras sort.
Senast redigerad av qickman 2008-08-27 kl. 17:03.
Citera
2008-08-27, 17:04
Medlem
Aakes avatar
Inser du att samma resonemang kan tillmpas p "flyktingar", arbetslsa, gamla, sjuka och handikappade med?
Citera
2008-08-27, 17:07
Medlem
nymans avatar
Varfr har mina inlgg tagits bort dom var vl inte tokigare n trdskaparens
Citera
2008-08-27, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qickman
Ja precis. En morsa kanske gr jobbet att trsta barnen som gr i skolan och kanske r framtidens sverige. Men det fr man ta sig frbi p ngot stt. Man kanske borde utrota hela deras sort.

Jag tror att en genomsnittlig person med Down's r mer vrdefull fr samhllet n du. Om vi nu verhuvudtaget skall vrdera mnniskor efter vilken nytta man har av dem.
Citera
2008-08-27, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
Inser du att samma resonemang kan tillmpas p "flyktingar", arbetslsa, gamla, sjuka och handikappade med?

Ja. Frutom om det sjuka inte bara gller typ influensa. flyktingarna kan man spara s lnge de br bra gener.
S fort ngon inte ska avla (de som fr tilltelse att avla) lngre och inte gr ngon nytta, tervinner man dem, nmligen gra mat av dem. Eller s frslavar man dem.
Senast redigerad av qickman 2008-08-27 kl. 17:24.
Citera
2008-08-27, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ja. Frutom om det sjuka inte bara gller typ influensa. flyktingarna kan man spara s lnge de br bra gener.
S fort ngon inte ska avla (de som fr tilltelse att avla) lngre och inte gr ngon nytta, tervinner man dem, nmligen gra mat av dem. Eller s frslavar man dem.
Aha, du sg "Matrix" p TV igr, fick du vara uppe s lnge fr mamma?
Citera
2008-08-27, 17:31
Medlem
FrasseFloyds avatar
Frgan r bara vad som ger ngon rtt att bedma andra mnniskors vrde. Hittar du en rttvis mall som aldrig tar fel s r det en sak men det lter sig inte gras! Jag knner en kille som faller under en av dina "vrdelsa kategorier" men han ger sin omgivning s mycket gldje s att du inte kan ana det. r det vrt ngot? Eller ska han ocks skjutas eftersom han inte sjlv producerar ngot?

Humanism r inte samma sak som politisk korrekthet, det r att respektera alla mnniskors lika vrde. Att dela ut bidrag r inte humanism men att inte utesluta ngon p g a etnicitet eller handikapp r det.
Senast redigerad av FrasseFloyd 2008-08-27 kl. 17:33.
Citera
2008-08-27, 17:31
Medlem
Svejks avatar
Citat:
...
Vore det inte bst att stlla alla p rad och skjuta dem? ...
Om man inte arbetar s vad gr man d fr nytta? r det linjen du driver?
Folk som inte kan frsrja sig sjlva r bara ivgen?

Dliga gener ska inte tilltas, vi ska bedriva viltvrd s att sga.
Endast den starke ska leva, ja ha rtt att leva, och det efter att ha bevisat sin duglighet och nytta.

Det var vl frhoppningsvis ironi eller dlig humor i ditt inlgg?
Citera
2008-08-27, 17:59
Medlem
nymans avatar
ja skjuter vi alla arbetslsa och socialbidragstagare och dom som sitter i fngelse mm s frlorar ju SD och andra rasistorganisationer sina flesta medlemmar.
S vi skulle allts brja som Hitler att dda senila och gamla och frstndshandikappade mm, tycker man det s tycker jag att man ska brja med att skjuta dom som freslr detta fr denna politk har vi haft i Hitlertyskland och den vill ingen vettig mnniska ha tillbaka.
Citera
2008-08-27, 18:14
Medlem
bananjuices avatar
Det du snackar om har redan krts i Sverige, move along people, nothing new to see here.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in