Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2008-09-05, 21:13
Medlem
Happy_tripps avatar
Ålder: 19
Plats: Psy festival sverige

Tjenare tjenare detta ska då bli min första tripp raport någonsin.
( bare with me ja stavar som en jävla kratta )
i jallafall ja va på en psy festival och hadde tänkt å käka svamp den kvällen för de tyckte ja va passande den kvällen. så ja gick på ett litet mission för att hitta lite svamp. Hadde inte turen med mig hitta bara e och andra saker men detta ville ja inte ha. MEN så kom en polare till mig ( björn ) han förklara att han hadde kommit över lite syra.. hmm tänkte jag va lite skeptisk på att ta syra så han satte sig ner med mig å förklara allt om syra typ å att han skulle vara med mig hela kvällen å att inget ont skulle hända mig.. och tänkte jag å käka en halv lapp shiva vi gick bort till dansgolvet å dansa ett tag å tänkte inte mer på de. sen efter ett tag kända hur musiken började bli mer livlig å ljusen å decon blev så JÄVLA snygga. aja tänkte jag de börjar hända lite grejer MEN en polare som okså trippa kom upp till mig på dansgolvet å va helt extas å sa att ja va tvungen att följa me ner till chillen. aja tänkte jag å vandra ner till chillejn vägen dit va en lång gång genom en skog om va full me facklor detta va nått utav det vackraste ja hadde sätt ä känslan ja hadde i kroppen va enormt skön. han gick å prata med en annan polare å ja gick i mina egna tankar nu förstår ja va dom menar med att man öppnar sinnet på lsd tänkte jag å va allmänt glad.. vi kom in i chillen å la oss på marken på en fillt uv ljusen å decorationen å chillmusiken va så JÄVLA bra.. ja låg där å kolla på backdroppsen som sakta flöt med i musiken å alla 1000 miljoner tankar som flöt inne i mitt huvud allt va värkligen perfekt. efter 2 timmar så dom att vi skulle dra detta va de svåraste ja nånsin har gjort ja kunde inte ta mig där ifrån. (De Gick Inte) ja kunde inte resa mig så dom lyfta upp mig hehe.. men väll uppe ville ja gå runt å titta bara så vi börja vandra upp mot campet å ja kände att jag bara flöt med i allt å kopplades med alla ja behövde inte säga nånting.. Btw allt detta va på natten hehehe.. sen fram imot 4-5 på morgonen fick ja en halv purple om OMG va dom smakar kemi labb i jallafall denna slog så enormt hårt nu börja dom ricktigt håra hallisarna komma.. ja satt i vårat camp å tänkte bara allmänt tänkande å ja notera att de blåste SOM FAN!! så ja satt där å tänkte nej d kommer bli storm å börja noja lite halft inte överdrivet nojigt hehe

Så ja fråga min polare om han viste om det skulle bli dåligt väder? han svarade nej
okej tänkte jag å svarade men d blåser ju som fan ute.. då titta han på mig å gav mig det ljuvligaste leendett ja nåsin har sett han kom fram till mig gav mig en kram å sa välkommen till min värld.. nu börja det hända sjuka grejer ja tänkte okej men ja går bort å köper lite vatten å börja vandra lungt å stilla mot shoppen men kom bara halv vägs för det va en stor jävla vortex i marken så ja våga inte gå längre hehe. så ja vandra tillbaka till campet å precis när ja kom så hadde alla gjort sig redo för att gå ut och gå klockan är nu 6-7 på morgonnen å solen har precis gått upp de va så vackert. vi gick ner till sjön som låg där å satte oss å bara titta sjön låg spegel blank å den daggen man har på sommar mårnar låg över skogen.. vi hitta ehn sten som vi tyckte såg rolig ut dom andra skratta åt den mejn när ja titta på den börja den bara smälta.. hehehe efter detta att vi hadde vart nere vid sjön låg ja bara i campet å titta å tänkte på allt som går att tänka på :P nått som ja tänkte på var att avtändningen på syra är att man tappar när tids minnet TOTALT ijallfall jag hehehe.. jepp detta va då min första raport någonsin dont worry they will improve... de kommer men Peace & love å lev väl...
Citera
2008-09-05, 21:23
Medlem
Sorry grabben, den var oläslig. Men hoppas du hade kul.
Citera
2008-09-05, 21:47
Medlem
Happy_tripps avatar
Hehe aa tänkte nästan de:P men men får fin slipa min stavning lite lr ja ganska mycke hehe
Citera
2008-09-06, 00:48
Bannlyst
Den har potential om du styr upp den, men som det tidigare inlägget sa så behöver den en del arbete.

Bara undrar, varför börjar du meningar med liten bokstav?, känns som om du hade för mycket tankar i huvudet när du skrev och bara prova att få ut allt på en gång.
Citera
2008-09-06, 01:04
Medlem
Du verkar ha haft en skön kväll Bortsätt från din stavning så får du i-alla-fall 2.5/5^^

P.S Det stavas "och", inte "å" xD
Citera
2008-09-06, 05:22
Medlem
Krim1s avatar
Som sagt, totalt oläslig. Kom igenom den tillslut, men grabben grabben. Vart har du varit på svenskalektionerna?

2/5 för vilja och gott mod.
Citera
2008-09-06, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MXZ
Du verkar ha haft en skön kväll Bortsätt från din stavning så får du i-alla-fall 2.5/5^^

P.S Det stavas "och", inte "å" xD

OHH! vad drygt! xd
Citera
2008-09-06, 13:36
Medlem
Happy_tripps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
Som sagt, totalt oläslig. Kom igenom den tillslut, men grabben grabben. Vart har du varit på svenskalektionerna?

2/5 för vilja och gott mod.

För att gå lite i försvare skrev ja i början att ja stava som en kratta hehehe
men tackar för komentarerna å ska förbättre på min nästa rapport
peace!
Citera
2008-09-06, 15:08
Medlem
gahhhraws avatar
Ledsen

jag vägrar läsa så här uselt skriven svenska... VÄGRAR!
Sluta knarka, börja plugga!
Citera
2008-09-06, 15:11
Medlem
Carcasss avatar
ja, det här är fan pinsamt!!
Citera
2008-09-06, 15:12
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
ja, det här är fan pinsamt!!

Fanimej skandal! Att man ens postar en sådan här rapport måste tyda på att man är sadist. Plåga andra på detta sätt. Tänk på våra ögon, vi kanske får HIV?
Citera
2008-09-06, 15:16
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gahhhraw
Fanimej skandal! Att man ens postar en sådan här rapport måste tyda på att man är sadist. Plåga andra på detta sätt. Tänk på våra ögon, vi kanske får HIV?

Mm.. det här är fan antikrieeeg!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in