Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 2
  • 3
2008-09-06, 16:34
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av choiz_88
Sant så sant !

Och det var ju inte så svårt att få fram känslan ur hans text eller hur ?

Jo, för jag gav upp läsningen efter tre meningar ca för det var helt oläsligt utan att koncentrera sig mer än man mäktar med.. Varför ska jag anstränga mig när TS inte gjort det?
Citera
2008-09-06, 16:35
Medlem
choiz_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gahhhraw
Stressa inte fram det då. Ta din tid, lägg ner din själ, få ut upplevelsen på ett bra sätt, även textmässigt. Jag tar droger väldigt seriöst, och även att berätta om mina stunder med dom. en bra text ger en bra känsla rakt igenom, istället för att låta en dålig text få läsaren att tappa intresset redan vid första stavelsen...

Det var mera detta jag efterlyste (fast det fastnade nog i tanken)

Ge han utvecklande kritik istället för att mata honom med negativitet.

Bra där gahhhraw
Citera
2008-09-06, 16:38
Medlem
choiz_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gahhhraw
Jo, för jag gav upp läsningen efter tre meningar ca för det var helt oläsligt utan att koncentrera sig mer än man mäktar med.. Varför ska jag anstränga mig när TS inte gjort det?

Aha !
Nu förstår jag vad du menar gahhhraw .
Citera
2008-09-06, 16:43
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av choiz_88
Aha !
Nu förstår jag vad du menar gahhhraw .

Bra.... Konstruktiv kritik kan jag ge, men får fan, självinsikt! Vad är det med folk?
Citera
2008-09-07, 16:58
Medlem
Impulse202s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happy_tripp
Ålder: 19
Plats: Psy-festival i Sverige

Tjenare, detta ska då bli min första tripp rapport någonsin.
Iallafall, jag var på en psy-festival och hade tänkt att käka svamp den kvällen eftersom jag tyckte ja va passande.
Så ja gick på ett litet mission för att hitta någon som hade svamp att sälja. Dock så hade jag inte turen med mig då jag enbart hittade E samt lite annat jag ej kände för att ta.
Men, så kom en polare till mig (vi kallar honom Björn) som förklarade att han hade kommit över lite syra..
Hmm tänkte jag, var lite skeptisk i början mot att ta det så han satte sig ner med mig och förklarade allt han visste om syra, samt att han skulle vara med mig hela kvällen så att inget ont skulle hända mig.
Jag kände mig så lugnare och tog en halv lapp Shiva, vartefter vi gick bort till dansgolvet och dansa ett tag.. Vid denna tidpunkten tänkte inte mer på det direkt.
Efter ett tag kände jag hur musiken började bli mer livlig, samt att ljusen och dekorationerna blev så JÄVLA snygga.
Aja, tänkte jag.. Det börjar hända lite grejer nu.
En polare som också trippade på Shiva kom upp till mig på dansgolvet, han var helt i extas och sa att jag var tvungen att följa med ner till chillen.. Vilket jag gjorde.
Vägen dit var en lång skogsväg som var full med facklor längs sidorna, detta var nått utav det vackraste ja hade sett och känslan jag hade i kroppen var nu enormt skön.
Min vän som hämtade mig gick och prata med en annan polare medans jag själv gick i mina egna tankar.. Nu förstår ja va dom menar med att man öppnar sinnet på LSD, tänkte jag samtidigt som jag var allmänt glad..
Vi kom in i chillen och la oss på en filt som låg på marken... UV-ljusen, dekorationen samt chillmusiken var så JÄVLA bra.

Fortsätt själv härefter, pallar inte mer.. Var värre än det först såg ut.

Ja låg där å kolla på backdroppsen som sakta flöt med i musiken å alla 1000 miljoner tankar som flöt inne i mitt huvud allt va värkligen perfekt. efter 2 timmar så dom att vi skulle dra detta va de svåraste ja nånsin har gjort ja kunde inte ta mig där ifrån. (De Gick Inte) ja kunde inte resa mig så dom lyfta upp mig hehe.. men väll uppe ville ja gå runt å titta bara så vi börja vandra upp mot campet å ja kände att jag bara flöt med i allt å kopplades med alla ja behövde inte säga nånting.. Btw allt detta va på natten hehehe.. sen fram imot 4-5 på morgonen fick ja en halv purple om OMG va dom smakar kemi labb i jallafall denna slog så enormt hårt nu börja dom ricktigt håra hallisarna komma.. ja satt i vårat camp å tänkte bara allmänt tänkande å ja notera att de blåste SOM FAN!! så ja satt där å tänkte nej d kommer bli storm å börja noja lite halft inte överdrivet nojigt hehe

Så ja fråga min polare om han viste om det skulle bli dåligt väder? han svarade nej
okej tänkte jag å svarade men d blåser ju som fan ute.. då titta han på mig å gav mig det ljuvligaste leendett ja nåsin har sett han kom fram till mig gav mig en kram å sa välkommen till min värld.. nu börja det hända sjuka grejer ja tänkte okej men ja går bort å köper lite vatten å börja vandra lungt å stilla mot shoppen men kom bara halv vägs för det va en stor jävla vortex i marken så ja våga inte gå längre hehe. så ja vandra tillbaka till campet å precis när ja kom så hadde alla gjort sig redo för att gå ut och gå klockan är nu 6-7 på morgonnen å solen har precis gått upp de va så vackert. vi gick ner till sjön som låg där å satte oss å bara titta sjön låg spegel blank å den daggen man har på sommar mårnar låg över skogen.. vi hitta ehn sten som vi tyckte såg rolig ut dom andra skratta åt den mejn när ja titta på den börja den bara smälta.. hehehe efter detta att vi hadde vart nere vid sjön låg ja bara i campet å titta å tänkte på allt som går att tänka på :P nått som ja tänkte på var att avtändningen på syra är att man tappar när tids minnet TOTALT ijallfall jag hehehe.. jepp detta va då min första raport någonsin dont worry they will improve... de kommer men Peace & love å lev väl...

Gratis snabbgenomgång & renskrivning till den absolut mest behövande användaren här genom tiderna här...
Dock i stenat tillstånd, så kan ej garantera perfektion i meningsbyggnaderna..
Citera
2008-09-10, 13:52
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impulse202
Gratis snabbgenomgång & renskrivning till den absolut mest behövande användaren här genom tiderna här...
Dock i stenat tillstånd, så kan ej garantera perfektion i meningsbyggnaderna..

Ok då har jag läst halva. Rätt schysst halva...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in