• 1
  • 2
2013-08-17, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Nn som har koll p om det funkar lika bra med drop-it istllet fr bac? Tnkte stta IM, hrt att det svider s jvligt om man inte spder ut det och bara kr AA.

EDIT: Skte runt lite och fick svaret p min frga. Dremot vore det intressant att hra hur mnga hr som spder/inte spder ut innan inject?

Jag spder inte ut och visst svider det lite men ingen strre sak att haka upp sig p tycker jag.
Citera
2013-08-25, 22:56
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JFalken
Det svider inte "jvligt".
Men det sticker till lite beroende p hur snabbt du injicerar.
Kan du inte ta det, ta inte IGF-1

Det sved till lite men inte s farligt som jag trott.

Delar du upp dina stick p bda muskelpartierna du trnat eller kr du bara i en?
Senast redigerad av TheBlackPanther 2013-08-25 kl. 23:14.
Citera
2013-08-26, 15:42
Medlem
Jag blandar ut mitt igf med AA-vatten och det svider inte ens lite nr jag trycker in det.. jag har krt anvnt bac-vatten tidigare och d sved det dremot litegrann.. r detta konstigt? nn som vet vad det beror p?
Citera
2013-08-27, 20:32
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alola
Jag blandar ut mitt igf med AA-vatten och det svider inte ens lite nr jag trycker in det.. jag har krt anvnt bac-vatten tidigare och d sved det dremot litegrann.. r detta konstigt? nn som vet vad det beror p?

Upplevt samma sak, frsta gngen jag satt IGF hade jag bara blandat med AA, injectade i benen och det sved ingenting. Nsta gng spdde jag med lite drop-it och stack i brsten och d sved det rtt fint.

Idag blev det i hger och vnster biceps, 0,1ml(50mcg) IGF+AA och fyllde resten av slin sprutan med drop-it, sved inte d heller dremot rtt skum knsla att skjuta i biceps.

Vad det beror p? Inte en aning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in