• 1
  • 2
2008-09-11, 17:12
Medlem
237s avatar
Metrokolumnisten Nabila Abdul Fattah har fått husrannsakan signerad SÄPO, skriver hon i dagens Metro:

http://metro.se/se/article/2008/09/1...5-57/index.xml

Väldigt förenklad text om du frågar mig. Vill få oss att tro att allting började när SÄPO stod på hennes tröskel. Deras motiv är enligt henne att de gjorde husrannsakan "för att de kunde".

Någon som vet om det är sanning bakom terroristspekulationerna, eller är hon faktiskt ett oskyldigt offer?
Citera
2008-09-11, 17:21
Medlem
Tycker hela kolumnen är överdriv. Jag vet inte vad jag skall tro. SÄPO må ha varit hemma hos henne, men kanske inte i den usträckning hon beskriver...? Hmpf.
Citera
2008-09-11, 17:23
Medlem
Hon är bara pinsam. Vad gör hon som krönikör? Har hon ens gått ut gymnasiet?
Citera
2008-09-11, 17:23
Medlem
Alla troende muslimer har per definition terroranknytning. Tyvärr är muslimerna så många att SÄPO får svårt att övervaka dem alla.
Citera
2008-09-11, 17:42
Medlem
Luddigt skriven krönika men jag fattar det som att hon skriver om en familj som fick besök av säpo, ej husrannsakan. Som man kunde ha nekat till men ej gjorde...

Sen då hon själv fick en "rannsakan" i England som var felaktig, vilket erkändes av polisen där.

Jaja, dessa muslimer...
Citera
2008-09-11, 17:51
Medlem
volvo 240s avatar
Skulle inte förvåna mig om hon faktiskt har det på nåt vis.

Kanske inte hon direkt men säkert nån skäggig släkting till henne.
Citera
2008-09-11, 18:00
Medlem
skulle inte förvåna mig, jag hatar henne som skribent. konstant antisvenska åsikter. som många andra muslimer är hon besatt av rasism och kan hitta det i allt.
Citera
2008-09-11, 18:21
Medlem
Din Morsas avatar
Hon kanske inte har direkta terror-anknytningar, men är (eller i alla fall har varit) revolutionär kommunist. Kommunist + ursuprung i Mellanöstern och lite Pro-palestinsk aktivism kan säkert innebära att det dykt upp någon liten inbetalningsavi till PFLP, som faktiskt är terror-klassat.
Citera
2008-09-11, 18:28
Bannlyst
Hon nämner skottland yard

Hmm.. har för mig att Abu Usama El-Swede fick besök av skottland yard??

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article381933.ab

Citat:
Brittiska antiterrorpoliser och Säpo har slagit till mot flera personer i Göteborgsförorten Hammarkullen.

En av dem som greps och misstänks för att ha främjat terrorism är Abu Usama el Swede, 28.

- De stormade in i min lägenhet. Jag kan inte fatta att brittisk polis får göra precis som de vill i Sverige, säger han till Aftonbladet.

Exakt på samma sätt formulerar hon sig!!

Skillnaden är att el-swede hyllar självmordsbombare på sitt forum! De stödjer sin brorsa som greps i bosnien?

På samma forum stödjer dom en syster med vars snubbe åkt dit

Ni skulle bara veta vilka jävla sjuka saker som skrivs i dessa kretsar

Till och med i trådar där de hyllar självmordsbombare som dödar nästan 200 pers, går andra användare och kritiserar dessa

Då hotar el-swede med avstägning
Citera
2008-09-11, 19:14
Medlem
dr.Albanens avatar
Abu Usama El-Swede är helt slut i huvudet,såg han på spårvagnen med ett bin laden foto dinglande runt halsen. ångrar att jag inte rev av han det
Citera
2008-09-11, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Albanen
Abu Usama El-Swede är helt slut i huvudet,såg han på spårvagnen med ett bin laden foto dinglande runt halsen. ångrar att jag inte rev av han det

Han är sån jävla hycklae... gnäler på ökad islamfobi hos icke trona

När han beudrar det som skapar det

Men han själv en jävla hycklare som utnyttjar kuffar

Har han fått längre bockskägg sen dokumentären??

När jag va på maiden i göteborg i somras gick jag förbi nån islamist med bockskägg samt sådan där vit typiskt muslimskt mössa

Man kan jämföra el-swede som om en vit naizist skinnskale som hatar svarta skulle bo i ex bronx i new york med många svarta/bruna

Skillnaden är att han till och med hatar muslimer som delar annan troinrikting än honom. dvs wahhabiti.

Det jag läst av honom är bland det mest skrämmande jag läst någon skriva.

Efter terrordåden i london hoppas han att självmordsbombare ska nå norden. Han beundrar kvinnliga självmordsbombare och själv skäm som man för att han själv inte vågar. Deras fredagsnöje verkar vara att kolla på jihadhatvideor och videoklipp med taibaner och radikala och hatiska islamister om predikerar

Det är jävligt kul när han hotar att banna folk som inte håller med honom

Skäms inte muslimer för honom i Sverige?

Det som är så jävla patetiskt är hur sådana som Nabila tiger när dessa hotar för skitsaker men vi ska be om ursäkt direkt!

När muslimsa terrorister grips i norden... tystnad från muslimer
Citera
2008-09-11, 20:25
Bannlyst
Nån som har konto på noor sindbad om dom kommenterar denna artikel??

Skulle vara kul att höra vad hycklarna säger
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in