2008-09-12, 01:31
Bannlyst
Har Nabila Abdul Fattah terroristanknytning?

Den där dokumentären om tokdåren Raffe borde visas oftare. Sd skulle kunna vinna en hel del röster bara på en sån sak? Var inte det stolpskottet inblandad i mordet på John Hron?
Citera
2008-09-12, 11:03
Medlem
Luposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Alla troende muslimer har per definition terroranknytning. Tyvärr är muslimerna så många att SÄPO får svårt att övervaka dem alla.
Just därför är den nya lagstiftningen kring FRA´s befogenheter mycket välkommen. Fler myndigheter behöver aktiveras för att komma till rätta med detta problem.
Citera
2008-09-12, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Hon vart ju kränkt, (romernas nationalsport) och det var väl poängen. Några okritiska WT-brudar vid namn Mikaela och Paulina hade skrivit insändare om hur "fruktansvärt" detta var.

Någon som vågar gissa på att Nabila anmäler saken till DO och polis, för att få upprättelse för "kränkningen"?
Extra spännande är ju att kommenteringen till kolumnen stängdes av efter några timmar. Min gissning är att det gjordes för att 90% av de som kommenterade tyckte att det lät rimligt att säpo kollade nabila. Hon har ju trots allt försvarat terrorism flera gånger i sin kolumn. Osså har dom alltså mage att publicera insändare som håller med henne? Helt otroligt, bojkotta blaskan.

Att kommentarerna till nabila-kolumner stängs av har hänt förr. Jamenar, kan man tydligare uttrycka var man står i förhållande till demokrati och yttrandefrihet? Man får tycka så länge man tycker som jag? Patetiskt, emå.
Citera
2008-09-12, 18:04
Medlem
Boerje Lundins avatar
Engagerad i RKU och med libanesiskt-kurdiskt ursprung alltså. Om Säkerhetspolisen inte håller koll på såna som hon, så tänker jag fanimig sluta betala skatt...
Citera
2008-09-12, 19:15
Medlem
Hennes idolkolumn till Hassan Nasrallah och de heilande nötterna i Hizbollah är ju en gammal goding från hennes penna.

http://www.metro.se/se/article/2007/...4-23/index.xml
Citera
2008-09-12, 19:34
Medlem
Yaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Nån som har konto på noor sindbad om dom kommenterar denna artikel??

Skulle vara kul att höra vad hycklarna säger

Noor är borta nu, de från noor öppnade ett nytt forum.
I sindbad står det inget om artikeln.
Jag tror att de flesta muslimer är positiva gentemot Nabila. Abu Usama och co. är jag dock tveksam till.
Citera
2008-09-12, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yao
Noor är borta nu, de från noor öppnade ett nytt forum.
I sindbad står det inget om artikeln.
Jag tror att de flesta muslimer är positiva gentemot Nabila. Abu Usama och co. är jag dock tveksam till.

Åfan! Ingen aning om varför angående noor?

Eller startade dom ett nytt med ännu mer instängd krets?

Har för mig nån som hotade Lars Vilks kom från noor?

Jag undrar om Nabila spelar dubbla roller. I dessa kretsar som El-Swede är gör man det. Har du sett svider i hjärtat med el-swede? Han ljuger rakt upp i ansiktet!

Och I kretsar som el-swede kallar man varandra för syster eller bror, så man undrar om nabina har någon koppling till el-swede

Jävligt tjatigt muslimer tar upp detta ämne med jämna mellan rum

När hatiska islamister grips eller kommer med hot så tiger dom

Har nabila skrivit någon kolumn där hon kritiserar islamister alls? Tror fan inte hon skullle våga det med sånt känt namn som hon är att riskera få på sig dödshot från islamister
Citera
2008-09-12, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mepmep
Hennes idolkolumn till Hassan Nasrallah och de heilande nötterna i Hizbollah är ju en gammal goding från hennes penna.

http://www.metro.se/se/article/2007/...4-23/index.xml

Är hon från libanon? I såna fall... hur fan kan hon åka ner på semester hon flytt ifrån? UD avstår ju från att resa till libanon!

Undrar hur länge hon stannar där?? Har väl släktingar så hon kan bo 2-3 månader om hon vill
Citera
2008-09-12, 23:55
Medlem
Xstars avatar
Aggressiv kurd

Nabila Abdul Fattah är perfekt att hata på mornarna när hon skriver sina språkfattiga kolumner i Metro om hur hon blivit kränkt och diskriminerad. Jag fattar inte hur Metro låter henne fortsätta skriva kolumner, speciellt inte när det är så jävla mycket syntaxfel, stavfel, syftningsfel och allmänna språkfel att ögonen blöder. Lite som att läsa ett psykotiskt litet barns dagbok. Metro är en jävla AFA-vänstervriden PK-tidning in disguise.

Som aggressiv kurd stödjer hon antagligen Kurdistans milis, eller... "befrielserörelse", ekonomiskt (kanske går Metros kolumnpengar till lite nya automatgevär) eller något åt det hållet och har därför lockat till sig SÄPO. Tro mig, svenska säkerhetspolisen utför inte husrannsakan utan tydliga bevis... Hon är så jävla korkad att hon fattar inte att vi andra fattar det.
Citera
2008-09-17, 10:46
Bannlyst
Jag tänkte direkt på Nabila när jag läste detta och hennes gnällande

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink....rubrik_1249053

Citat:
En 26-årig svensk medborgare sitter sedan nio månader i fängelse i Jemen. Hans familj i Göteborg vet inte vad mannen är anklagad för och detsamma gäller svenska myndigheter, uppger Göteborgs-Posten.

Verkar ju vara jävligt islamisttätt i just Göteborg? Samma gängkretsar som den "svensk" som greps i Bosninen efter att tänkt spränga amerikansk ambassad?

26 åring... Jag tänkte först på El-Swede, men är inte han äldre? Med svensken i bosnien så vad jag läst på noor så hade dom en tråd där dom gav denne svensk sitt stöd och göra dua, dua är väl någon form av att be om förlåtelse? Dvs dom vet det dom gjort kan vara fel men samtidigt ändå inte eftersom det är en "prövning" En islamist i dessa kretsar gör aldrig själv fel

Vete fan om det är El-Swede och föreningen TUFF med sina hjärntvättande föreläsningar påverkar unga män att göra det de verkar göra
Citera
2008-09-18, 18:59
Medlem
MS13424s avatar
mycket muslimer i göteborg mer en andra städer tror jag
Citera
2008-09-18, 19:19
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Je, hennes kolumner är ofta överderivet agiterande. Men glöm inte bort att vi lever i Sverige. Alla tidningar måste ha minst en minoritetsrespresentant och en feminist bland kolumnisterna. Sen att de saknar känsla för språk, intelligens (sådär i allmänhet) och objektivt tänkande är ju en annan femma...

Citat:
Ursprungligen postat av Odes
...
Jävligt tjatigt muslimer tar upp detta ämne med jämna mellan rum
...
Mellanrum skall vara utan mellanrum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem