Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-16, 20:33
Medlem
djmarmusics avatar
Som rubriken lyder? Hur vill ni att Call of duty 6 ska vara? Vietnam? Första Världskrigen? Modernt? 1700-tals musketör pang pang eller framtids laser?

Jag vill helst ha modern shooter med coola vapen och att man fan kan använda ljuddämpare med lasersikte online. Med ljuddämpare på hastighetsvapen också. Med större banor=)

Citera
2008-09-16, 20:40
Medlem
Gimp_offers avatar
Jag hoppas på vietnamn kriget

Eller ett mer covert operations i världens backwater.
Inte terrorist bekäpning utan mer man ska in i djunglen ta sig in i ett camp frita en gisslan och sen därifrån utan att skjuta mer kanske 1-3 fi.

Lite mer som delta force var på den gammla goda tiden.
Citera
2008-09-16, 20:41
Medlem
JollyRogerss avatar
Vietnam vore väl inte helt fel, stora djungelbanor med massor av fordon skulle vara shysst. Fast egentligen spelar det ingen roll så länge man inte är soldat i andra världskriget eller en robot 2072.
Citera
2008-09-16, 20:45
Medlem
Ljungbackaeriks avatar
Har pa firman, sa man kan rusa omkring pa kontoret och besinningslost morda alla man ser.
Citera
2008-09-16, 20:47
Medlem
hbrks avatar
Nutid. Vore coolt med lite andra miljöer än det man är van att spela, typ skandinavien, snö osv. Sen om man kunde modda vapen alá 'Army of two' vore också coolt
Citera
2008-09-16, 20:48
Medlem
Ecnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungbackaerik
Har pa firman, sa man kan rusa omkring pa kontoret och besinningslost morda alla man ser.

Jag vill nog faktiskt Vietnam, finns alldeles för få spel kring det.. Ack og ve. Vad jag inte vill är framtiden, hatar _alla_ framtida fps. Nutid vore också ok, men då vill jag se en jävla massa moddning på vapnen och allt som har med saken att göra!
Citera
2008-09-16, 20:49
Medlem
Första världskriget, vietnamkriget eller andra världskriget om det är en lång bra story från 1939-1945 sett ifrån Tysk synvinkel.
Citera
2008-09-16, 21:01
Medlem
Swe.patriots avatar
Jag röstar för i rymden om tio år när vi har befolkat månen.
Citera
2008-09-16, 21:09
Medlem
alphaonees avatar
Något åt MGS4 hållet, vi snackar något decennium in i framtiden, Private Military Corporations, terrorism, fortsätta kring det nergångna östblocket och kaotiska mellanöstern
Citera
2008-09-16, 21:12
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe.patriot
Jag röstar för i rymden om tio år när vi har befolkat månen.
wat?

Sitter du på någon info vi andra inte känner till?
Citera
2008-09-16, 21:16
Medlem
NestTests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimp_offer
Jag hoppas på vietnamn kriget

Eller ett mer covert operations i världens backwater.
Inte terrorist bekäpning utan mer man ska in i djunglen ta sig in i ett camp frita en gisslan och sen därifrån utan att skjuta mer kanske 1-3 fi.

Lite mer som delta force var på den gammla goda tiden.
Nja, kan inte hålla med riktigt.. Tycker mer att cod är ett sånt spel där man ska döda allt som rör sej!! SLAKTA SLAKTA SLAKTA!!! Sneak-stilen är inte cod, inte för mej i alla fall!

Dock håller jag fullt med om att Vietnam skulle vara ett utmärkt ställe!
Citera
2008-09-16, 21:17
Medlem
Marathons avatar
Första världskriget!
Föreställ er att ni slåss bland rök och exploderande granater när ni som tysk soldat ska försöka ta de franska forten vid Verdun...
Senast redigerad av Marathon 2008-09-16 kl. 21:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in