Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-11, 06:09
Medlem
Skolan tog krafttag mot stöket – eleverna: Det fungerar

Bråk, slagsmål och fyrverkerier som sköts inne på skolan. Det var sådant som kunde hända på Årbyskolan i Eskilstuna för två år sedan. Sedan dess har skolan tagit krafttag för att få förändring.
Citera
2019-03-23, 10:45
Medlem
TraXzmans avatar
Kom hem nyss från Eskilstuna (är norrlänning) för en veckas kurs i mitt jobb (bott på hotell).
Fan vilket jävla ställe att bo på, kryllar bara av araber och negrer, måste minst va 50% som är från mena
av svenskar? Såg väl långt ifrån inte lika många (hur dom nu ser ut) som hazarer så dom var knappt där.

Gick ut sådär vid 19:30 ... helt folktomt av vita svenskar på stan och massa små grupper av mena typer som hängde här och där och vissa blängde som fan när man var på hemköp som ex men jag blängde bara tillbaka. Mc Donalds var bara en massa invandrare i

Fan vilket jävla ställe och bo på ?... fan så man blir mörkrädd, och längtade hem bara några dagar inpå kursen. Vilka är det som tycker det är kul att bo sådär med massa överdriven mångkultur av mena folk ??
Senast redigerad av TraXzman 2019-03-23 kl. 10:49.
Citera
2019-03-24, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
Kom hem nyss från Eskilstuna (är norrlänning) för en veckas kurs i mitt jobb (bott på hotell).
Fan vilket jävla ställe att bo på, kryllar bara av araber och negrer, måste minst va 50% som är från mena
av svenskar? Såg väl långt ifrån inte lika många (hur dom nu ser ut) som hazarer så dom var knappt där.

Gick ut sådär vid 19:30 ... helt folktomt av vita svenskar på stan och massa små grupper av mena typer som hängde här och där och vissa blängde som fan när man var på hemköp som ex men jag blängde bara tillbaka. Mc Donalds var bara en massa invandrare i

Fan vilket jävla ställe och bo på ?... fan så man blir mörkrädd, och längtade hem bara några dagar inpå kursen. Vilka är det som tycker det är kul att bo sådär med massa överdriven mångkultur av mena folk ??

Bra, då vet du hur Eskilstuna är. Hoppas du inte kommer tillbaka!
Citera
2019-03-24, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superduck
Eskilstuna har flest gruppvåldtäkter i Sverige, (vilket i sig ger mest gruppvåldtäkter i Europa?) anser du att den utvecklingen är positiv och/eller ett pris som kvinnor får betala för att Sverige och Eskilstuna ska vara "mångkulturellt"?
Citera
2019-03-24, 14:15
Medlem
ricardo22s avatar
https://affes.files.wordpress.com/20...und-mindre.png

Ja det är det. Södertälja hade 44.5% män med utländsk bakgrund i åldern 15-44 , år 2002. Eskilstuna har i år runt 46%. De hade 31.3 % år 2002. Då ska man komma ihåg att 2002 så var det betydligt fler invandrare från närliggande länder.

Det är intressant att se att en stad som Malmö som sågs som Sveriges stora invandrarstad i början av milleniumskiftet inte ens hade varit på top 30 i år. Dödsknarkarnazisterna sa att hela Sverige skulle förvandlas till ett nytt Malmö, och de fick rätt.
Senast redigerad av ricardo22 2019-03-24 kl. 14:17.
Citera
2019-03-24, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
Eskilstuna har flest gruppvåldtäkter i Sverige, (vilket i sig ger mest gruppvåldtäkter i Europa?) anser du att den utvecklingen är positiv och/eller ett pris som kvinnor får betala för att Sverige och Eskilstuna ska vara "mångkulturellt"?

Källa på det du påstår?
Varför skulle jag anse att den utvecklingen är positiv och det är ju inget jag påstått/nämnt något om heller.
Senast redigerad av superduck 2019-03-24 kl. 14:23.
Citera
2019-03-24, 15:26
Medlem
Citat:
Källa på det du påstår?
Varför skulle jag anse att den utvecklingen är positiv och det är ju inget jag påstått/nämnt något om heller.
Du insinuerade att TraXzman inte var välkommen på grund utav sina åsikter, därav en indirekt antydan att de storskaliga invandringen till Eskilstuna, samt alla dessa negativa konsekvenser som medföljt invandringen är något som du anser vara positivt, eller helt enkelt ett pris som svenska kvinnor och unga män får betala eftersom vi SKA leva i en "mångkultur".

En korrigering av mig, Eskilstuna är på top tre i Sverige över flest överfallsvåldtäkter, jag anser ändå att kontentan i det hela är snarlik, både straffmässigt samt psykologisktnedbrytande för offret.

Citat:
Andelen dömda svenskar, i proportion till andra grupper, har minskat sedan 2013 och sjunkit kraftigt de senaste två åren.
• Män med utomeuropeisk härkomst begår 84% av grova våldtäkter. Svenskar kommer först på fjärde plats, efter afghaner, irakier och somalier.
• Två av tre grova våldtäkter begås av asylsökande eller män som getts uppehållstillstånd.
• Landsgrupper med högst faktor (sannolikhet) att begå grov våldtäkt är i turordning algerier, afghaner, tunisier, marockaner och palestinier.
• 95,6% av överfallsvåldtäkter begås av män med utländsk härkomst.
• Flest överfallsvåldtäkter räknat i individer begås i turordning av somalier, eritreaner, algerier, irakier och gambier.
Flest överfallsvåldtäkter begås i Stockholm, Hudiksvall och Eskilstuna.
• 90% av gruppvåldtäkter begås av män med utomeuropeisk härkomst. Var fjärde våldtäktsman som agerat i grupp är afghan.
• Flest våldtäktsmän som agerat i grupp har dömts i Ystad, Eksjö och Uppsala. Göteborg är på 11:e plats, Stockholm 16:e och Malmö 21:a.
• Utlänningar ofredar svenskar sexuellt i mycket större utsträckning än andra utlänningar.
• Män med europeisk härkomst begår oftast andra former av sexuellt ofredande än tafsning. Tre fjärdedelar av dömda afrikaner har tafsat på sitt offer.
• En majoritet av de som döms för koppleri är rumäner.
• Homovåldtäkters andel av totala våldtäkter har stigit kraftigt de senaste åren, samtidigt är gruppvåldtäkt mot män nu den vanligaste kategorin.
• 85% av de som dömts för gruppvåldtäkt mot män är afghaner.
• Adopterade män, oavsett land, begår sexualbrott i högre utsträckning än inte bara svenskar utan även icke-adopterade från samma landsgrupp.

Ladda ner studien här*(PDF, 3 MB).

I studien oven så finns samtliga fall att laddas ner för granskning.
Citera
2019-03-24, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
Du insinuerade att TraXzman inte var välkommen på grund utav sina åsikter, därav en indirekt antydan att de storskaliga invandringen till Eskilstuna, samt alla dessa negativa konsekvenser som medföljt invandringen är något som du anser vara positivt, eller helt enkelt ett pris som svenska kvinnor och unga män får betala eftersom vi SKA leva i en "mångkultur".

En korrigering av mig, Eskilstuna är på top tre i Sverige över flest överfallsvåldtäkter, jag anser ändå att kontentan i det hela är snarlik, både straffmässigt samt psykologisktnedbrytande för offret.

I studien oven så finns samtliga fall att laddas ner för granskning.

Men du rör ihop ditt första inlägg med det du hänvisar till (om man ska peta på vad du skrev)!
Ingen ska behöva utsättas för det, är fullt emot det oavsett vem/vilka som gör det.
Då kan vi sluta diskutera det, okej!

Men mina åsikt är döm inte folk du inte känner eller vet ett skit om oavsett ursprung.
Alla ursprung har sina nötter.
För en sådan person kan ju tillbringa sin semester på Pite havsbad år efter år och skita i och åka utomlands om man ska klaga på folk i andra städer för dom är av fel hudfärg, eller det är ok med dubbelmoral.
Där av min kommentar, hoppas du inte kommer tillbaka.
Citera
2019-03-24, 22:54
Medlem
Ollonets avatar
Största mottagarna av bidrag från utjämningssystemet:
Kommun
Folkmängd
Total
Kr/inv
Malmö
321 970
4 594 442 876
14 270
Göteborg
547 558
2 524 124 179
4 610
Norrköping
136 863
1 379 823 221
10 082
Eskilstuna
101 882
1 370 189 025
13 449
Södertälje
93 076
1 304 346 972
14 014
Botkyrka
89 374
1 237 095 615
13 842

Kommunerna som skulle gå i konkurs om utjämningsystemet inte höll dom under armarna. Eskilstuna ligger i topp på en fjärdeplats. Dom som har IQ över 70 vet att det beror på dom invaderade krav parasiterna som också bidrar till otryggheten. Inget förvånade heller att Eskilstuna ligger i topp eftersom staden är sosse styrd och det har även dom andra toppkandidaterna varit under långa tider. Men som alltid när det gäller sossar så är man alltid frikostig med andras pengar.
Citera
2019-03-24, 23:00
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Största mottagarna av bidrag från utjämningssystemet:
Kommun
Folkmängd
Total
Kr/inv
Malmö
321 970
4 594 442 876
14 270
Göteborg
547 558
2 524 124 179
4 610
Norrköping
136 863
1 379 823 221
10 082
Eskilstuna
101 882
1 370 189 025
13 449
Södertälje
93 076
1 304 346 972
14 014
Botkyrka
89 374
1 237 095 615
13 842

Kommunerna som skulle gå i konkurs om utjämningsystemet inte höll dom under armarna. Eskilstuna ligger i topp på en fjärdeplats. Dom som har IQ över 70 vet att det beror på dom invaderade krav parasiterna som också bidrar till otryggheten. Inget förvånade heller att Eskilstuna ligger i topp eftersom staden är sosse styrd och det har även dom andra toppkandidaterna varit under långa tider. Men som alltid när det gäller sossar så är man alltid frikostig med andras pengar.

Upprepa: Det är en vinst lite längre fram.

Utjämningssystemet går hand i hand med invasionen av utlänningar och sossefierade kommuner.
Citera
2019-03-25, 17:34
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:

Nä jag vill inte bo i nåt mena utland .. jag vill bo i Sverige där jag ser och rör mig med och bland svenskar för Sverige är inget utland utan inrikes ej utrikes

Lycka till där då ... stackare där
Citera
2019-03-26, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
Nä jag vill inte bo i nåt mena utland .. jag vill bo i Sverige där jag ser och rör mig med och bland svenskar för Sverige är inget utland utan inrikes ej utrikes

Lycka till där då ... stackare där

Så du avgör nationaliter utav att vara på kurs här ett par dagar, efter som du använder dig utav ordet ”mena” eller är det så pass illa att du är så osmidig att du använder det ordet mot alla som inte är vita för du inte riktigt vet vad ”mena” är. Utan är precis som många andra och bara hänger på en trend (du hade chansen att kolla upp det), du faller säkert för grupptryck oxå.

Tack, jag har det bra här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in