• 1
  • 2
2008-09-25, 18:24
Medlem
Först av allt: Nej, det är inte en kranfisketråd och jag är inte ute efter PM. Så var det sagt.

Problemet: Jag vill testa de flesta tänkbara droger. Vill testa så många rus och trippar jag bara kan. Men jag får inte tag på några droger. Visst hasch säljer nästan varenda fjortis idag och lättare benzos erbjuder många. Sen finns ju tramadol och div. RC´s på internet.

Men sen då? Sen är det totalt tvärstopp för min del. Har frågat runt precis överallt där det kan tänkas finnas, alla jag känner som är drogliberala. Men det enda folk kan ordna är det där förbannade rökat. Så fort man nämner tjack, ecstasy eller lsd så vänder folk ryggen till. De få som hävdat att de kan ordna något har krånglat i 1 timme när det är dags för affär för att sedan säga att det sket sig och försöka pracka mig lite standardhasch.

Hur får ni tag på era droger? Hur träffade ni er kran? Det klassiska verkar ju vara att man följer med en kompis till en kran och på den vägen är det, men för min del är det totalt dödfött.

Ber om ursäkt ifall det finns liknande trådar, men finns ju inga direkt jättesmidiga söktermer i denna fråga.
Citera
2008-09-25, 18:35
Medlem
j0h2ns avatar
Fråga alla du gör affärer med om vad mer de kan hjälpa till med. Så fort du hittar någon som behöver pengar och har lite kontakter löser det sig, och sen rullar det bara på.

Ett bra tips annars är att hämta in röka i mängd, och sälja femmor. Tar inte lång tid innan du har kunder som erbjuder dig både det ena och det andra.

Annars fungerar faktiskt "diverse internetforum" också, om du är diskret och någorlunda känd på forumet.
Citera
2008-09-25, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n
Fråga alla du gör affärer med om vad mer de kan hjälpa till med. Så fort du hittar någon som behöver pengar och har lite kontakter löser det sig, och sen rullar det bara på.

Har som sagt testat detta. Största framgången med denna metod än sålänge har varit en kille som kunde fixa stesolid 10r för 15 kr styck

Citat:
Ett bra tips annars är att hämta in röka i mängd, och sälja femmor. Tar inte lång tid innan du har kunder som erbjuder dig både det ena och det andra.

Tror tyvär inte riktigt på denna metod häromkring. Kommer det häromkring att man säljer röka så är det 90% moppepojkar som kommer och vill köpa. Kanske skulle funka om man satsade på att bli lite större och mer känd, men vill gärna vara någorlunda diskret då ingen av mina nära känner till något om min inställning till droger.

Citat:
Annars fungerar faktiskt "diverse internetforum" också, om du är diskret och någorlunda känd på forumet.

Mjo, kanske kan vara värt ett försök.

Någon med fler tips?
Citera
2008-09-25, 18:48
Medlem
Dinfiskares avatar
Åk på rave? Sen är det bara att gå runt att shoppa. Ganska dyrt men du kan ju skaffa kontakter och sånt Och om du inte vet hur man hittar rave så kan du skicka ett pm.
Citera
2008-09-25, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinfiskare
Åk på rave? Sen är det bara att gå runt att shoppa. Ganska dyrt men du kan ju skaffa kontakter och sånt Och om du inte vet hur man hittar rave så kan du skicka ett pm.

Att gå på rave har länge varit en rätt stor dröm för mig. Vad jag har förstått så brukar det vara rätt bra överpriser på knarket där, men hellre dyrt knark än inget alls och som du säger, man kan ju knyta kontakter.

Bra tips
Citera
2008-09-25, 18:59
Medlem
Xdreams avatar
har ni inga blattar i din kommun?
Citera
2008-09-25, 19:11
Medlem
Dinfiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xdream
har ni inga blattar i din kommun?

HAHA! skönaste svaret!
Citera
2008-09-25, 19:22
Medlem
j0h2ns avatar
Citat:
Tror tyvär inte riktigt på denna metod häromkring. Kommer det häromkring att man säljer röka så är det 90% moppepojkar som kommer och vill köpa. Kanske skulle funka om man satsade på att bli lite större och mer känd, men vill gärna vara någorlunda diskret då ingen av mina nära känner till något om min inställning till droger.

Du kan inte vara speciellt gammal om "moppepojkar" kan tänkas handla av dig, eller?

Får nog salta dina drömmar lite. Chansen att du fixar nån magisk becknare som fixar allting åt dig samtidigt som ingen i din vänkrets känner till något om det känns rätt liten.

Du får helt enkelt nätverka vidare bland knarkarna, och allt eftersom kommer du ändå byta ut dina kompisar, så där kan du sluta oroa dig.

Stesstior för 15 spänn är ju fint, köp på dig ett gäng, och erbjud alla du handlar röka av, så bygger du lite relation iaf. Folk styr gärna åt folk som kan styra något tillbaka.. En stor fördel om du säljer
Citera
2008-09-25, 20:35
Medlem
Escanios avatar
man får gå till äldre folk eller dom som har hållt på med droger ett längre tag... antagligen är det svårare att få tag på dom för att dom redan har kontakterna dom behöver och inte gillar risken med nytt folk
Citera
2008-09-25, 20:47
Medlem
Gå på ett UG-rave brukar vara det bästa men du har oftast ingen aning om vad du får i en spontangrej. Kana vara farliga bromo istället för LSD och skumma kemikalier istället för E.
På ett vanligt öppet rave så skulle nog många bli arga dock om du började fråga runt då många är trötta på drogstämpeln och en hel del är helnykterister. Att bara gå fram och fråga brukar annars en del bli riktigt lacka på då ytterst få säljer eller vill se sånt pågå.
Citera
2008-09-25, 21:35
Medlem
I gbg räcker det att fråga valfri blatte som vill köra svarttaxi efter en utekväll, lyckats styra en del flera gånger
Citera
2008-09-25, 22:11
Medlem
Thubbes avatar
Psilocybinsvamp kan du både plocka själv, odla själv, och köpa på nätet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in