Citat:
Ursprungligen postat av leoni
Varför ondgöra sig över tjejer krav på snygga/stora kukar när dina egna krav är minst lika höga och exkluderande?
Jag ondgör mig över kvinnors brist på självinsikt. Dom har åtminstone så länge kvinnors sexualitet varit känd, ropat efter stora kukar - utan att inse att det avslöjar nåt om deras egen anatomi - och utan att ens kunna tänka sig att deras fittor kanske inte är guds gåva till männen efter allt.
Jag har stött på många slappa och fula fittor, men det tog ett tag innan jag insåg att det var så, för det fanns liksom inte på kartan att man inte skulle uppskatta alla fittor och att avsaknad av känsla faktsikt kunde bero på fittan. Det tog skitlång tid innan jag ens tänkte den tanken, fastän jag i efterhand kommit på att jag ju hela tiden varit medveten om fittors olika storlek.
Så därför tänkte jag att jag ska upplysa befolkningen om detta, så att tjejer får lite självinsikt, slutar känna sig helt trygga med att dissa mäns kukar och män börjar våga att ställa krav. Det tror jag i längden skulle utjämna hela grejen så att ett kön inte kan känna sig som en skatt på det andra könets bekostnad. Men eftersom vi inte är där ännu, och för att påskynda denna utveckling, så tänkte jag söka med ljus och lykta efter dom skönaste fittorna, och rata dom andra.
Sex är egentligen mer än hur mycket penetrationsmotstånd det är, men varför ska jag ligga och knulla slappa tjejer som "nöjer sig" med min kuk, trots att den faktiskt är grov och trots att Jag vet att dom är insiktslösa, när jag kan knulla tjejer där jag är mycket större för dom? Det känns ju skönare både psykiskt och fysiskt.