Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-29, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Detta kommer sig av vad TS helt riktigt skriver i trådstarten att killen "alltid" kommer ändå även om tjejen ligger helt platt o livlös, därför "behöver" tjejen inte vara duktigare än så.

När det gäller killens egenskaper i sängen så ska han kunna tillfredställa även den mest passiva tjej, för att få godkänt, han ska också alltid veta vad som behövs för att ge tjejerna vad de behöver. Han ska också ha en grov kuk för att fylla upp dessa tighta fittor som ju alla tjejer enligt egen utsago har.

Detta ska ställas mot hur mkt en tjej behöver prestera, hon behöver ju bara sära på benen för att killen ska komma...

Ligger väl på samma nivå som vad i allmänhet krävs av tjejer i aktivitet. Som tjej kan man vara totalt passiv och ändå få sig ett ligg, en pojkvän och i och med detta pengar och ett drägligt liv. Passivitet verkar vara något som gynnar kvinnan och det verkar vara få kvinnor som själva ifrågasätter fenomenet eftersom det ganska ofta gynnar dem. De tjejer som inte flyter fram i livet genom att vara passiva bör äras. Dock så faller även många driftiga tjejer ner i passivitet när det kommer till relationer. Då ska han med stort H fixa skivan, betala notan och fixa till ett bra ligg med en supersalami.
Citera
2008-09-29, 23:50
Medlem
FoxMellans avatar
riktigt tänkvärd tråd måste jag säga! nog för att jag aldrig gått runt i tron om att mina storlekskrav på männens kön inte skulle vara kopplat till min egen storlek eller att jag trott att jag är bra i sängen bara jag särar på benen. men det fick mig dock ändå att inse hur jäkla egocentrisk jag kan vara vad det gäller sex. inte för att jag förväntar mig att killen ska stå för allt men jag gör då fan bara det som gynnar mig i sängen emellanåt
Citera
2008-09-30, 00:11
Medlem
Joicys avatar
Jo, om jag vore man, och hade en liten kuk - är det sannolikt att jag också skulle intala mig att "det är inte jag som har liten utan hon som har stor".

Det vore ju enkelt.

Det vet väl alla vi tjejer med viss erfarenhet, - att bra sex inte är förenat med en stor kuk utan att det handlar om närvaro.

Och bra sex är man två om. Det är vad två människor får varandra att känna.

Nyansera lite, för fan!
Citera
2008-09-30, 00:45
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joicy
Jo, om jag vore man, och hade en liten kuk - är det sannolikt att jag också skulle intala mig att "det är inte jag som har liten utan hon som har stor".

Det vore ju enkelt.

Det vet väl alla vi tjejer med viss erfarenhet, - att bra sex inte är förenat med en stor kuk utan att det handlar om närvaro.

Och bra sex är man två om. Det är vad två människor får varandra att känna.

Nyansera lite, för fan!
...men det här är ju FB...här är allt bara svart eller vitt....

jag håller med dig..... det som gör sex enastående är två "närvarande" personer..... som bägge tar ansvar för sin egen och partnerns njutning....
Citera
2008-09-30, 03:38
Medlem
Pqps avatar
Som de två föregående talarna sade så är närvaron väldigt avgörande, hade en liten dum metafor farandes i huvudet där jag jämförde en sexakt samt en live-spelning, närvaron gör allt.
Citera
2008-09-30, 13:37
Medlem
Zorshas avatar
Sen är det ju åxå så att vi kan träna oss till att bli tightare....
Jag skulle vilja se de knipövningar som kan ge er större kuk?!
Men många tjejer har nog ingen aning om hur tighta eller otighta de är.
Ni kommer ju utan problem med dom?
Så om ni inte meddelar lite snyggt att det kan behövas viss träning så lär hon ju knappast göra en ut o invänd gipsavgjutning av sig själv att jämföra med andra tjejers i bastun.
Samhället vill ju att flickor ska vara söta små passiva varelser som inte tar för sig sexuellt.
Läs trådarna om hur många partners som är acceptabla för tjejer o alla om flickvänsmaterial vs ONS-typen o ställ er sen frågan varför tjejer har svårt att visa ett sexuellt intresse öht.
Om vi öppnar munnen o säger att vi faktiskt gillar sex, då är vi SLAAAAAAMPOOOOOR direkt.
Om ni kunde slappna av lite o sluta hacka på varenda jävla egenskap hos tjejer i allmänhet kanske världen skulle bli en lite bättre plats för oss alla?
Eller så kan ni ju börja ta varandra i tvåan istället, eftersom vi tydligen är så bedrövliga på alla sätt.
"Tjejer tycker de är guds gåva, tjejer bara bekräftelsehorar, tjejer bara lipar o gnäller om allt, tjejer tar aldrig för sig, tjejer luktar o smakar för mycket, för lite, fel, illa, för gott för att få vistas ute bland folk, på ett annat sätt än oss o det kan vi inte hantera"
Väx upp eller konvertera till homosexualitet.
Då behöver ni aldrig riskera att nån är otight (i början iaf) o ni skulle slippa ha med tjejer att göra helt.
Skönt va?
Eftersom vi är så jävla usla på ALLT.

Ja, jag har dåligt morgonhumör o ja, det är morgon för mig just nu...
Citera
2008-09-30, 14:13
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorsha
Sen är det ju åxå så att vi kan träna oss till att bli tightare....
Jag skulle vilja se de knipövningar som kan ge er större kuk?!
Men många tjejer har nog ingen aning om hur tighta eller otighta de är.
Ni kommer ju utan problem med dom?
Så om ni inte meddelar lite snyggt att det kan behövas viss träning så lär hon ju knappast göra en ut o invänd gipsavgjutning av sig själv att jämföra med andra tjejers i bastun.
Samhället vill ju att flickor ska vara söta små passiva varelser som inte tar för sig sexuellt.
Läs trådarna om hur många partners som är acceptabla för tjejer o alla om flickvänsmaterial vs ONS-typen o ställ er sen frågan varför tjejer har svårt att visa ett sexuellt intresse öht.
Om vi öppnar munnen o säger att vi faktiskt gillar sex, då är vi SLAAAAAAMPOOOOOR direkt.
Om ni kunde slappna av lite o sluta hacka på varenda jävla egenskap hos tjejer i allmänhet kanske världen skulle bli en lite bättre plats för oss alla?
Eller så kan ni ju börja ta varandra i tvåan istället, eftersom vi tydligen är så bedrövliga på alla sätt.
"Tjejer tycker de är guds gåva, tjejer bara bekräftelsehorar, tjejer bara lipar o gnäller om allt, tjejer tar aldrig för sig, tjejer luktar o smakar för mycket, för lite, fel, illa, för gott för att få vistas ute bland folk, på ett annat sätt än oss o det kan vi inte hantera"
Väx upp eller konvertera till homosexualitet.
Då behöver ni aldrig riskera att nån är otight (i början iaf) o ni skulle slippa ha med tjejer att göra helt.
Skönt va?
Eftersom vi är så jävla usla på ALLT.

Ja, jag har dåligt morgonhumör o ja, det är morgon för mig just nu...

Först och främst, att kunna komma eller ej har oftast ingenting med tightheten att göra, det ska ju vara skönt tills man kommer också. Jag tycker verkligen inte samhället tycker att tjejer ska vara söta och oskyldiga, möjligen så tycker en del konservativa personer att det är charmigt.

Personligen så tänker jag inte bli ihop med en person som avverkat 100 pers på 5 år det har ingenting att göra med att tjejer inte får gilla sex eller att dom ska vara oskyldiga. Personliga prefersenser helt enkelt.
Citera
2008-09-30, 14:37
Medlem
Zorshas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
Först och främst, att kunna komma eller ej har oftast ingenting med tightheten att göra, det ska ju vara skönt tills man kommer också.
Som sagt, berätta det inte för mig, ta det med den du knullar.

Citat:
Jag tycker verkligen inte samhället tycker att tjejer ska vara söta och oskyldiga, möjligen så tycker en del konservativa personer att det är charmigt.

Personligen så tänker jag inte bli ihop med en person som avverkat 100 pers på 5 år det har ingenting att göra med att tjejer inte får gilla sex eller att dom ska vara oskyldiga. Personliga prefersenser helt enkelt.
Personliga preferenser som INTE är konservativa då, eller...?
Citera
2008-09-30, 14:42
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Som sagt, berätta det inte för mig, ta det med den du knullar.

Personliga preferenser som INTE är konservativa då, eller...?

Jag ville endast förklara att tjejen inte behöver vara tight för att man ska komma, sexet kan dock suga ändå.

Har väl en någorlunda konservativ syn på sex. Men jag tycker inte att det är en kvalitet att ha knullat runt såpass mycket.
Citera
2008-09-30, 14:53
Medlem
Zorshas avatar
Citat:
Jag ville endast förklara att tjejen inte behöver vara tight för att man ska komma, sexet kan dock suga ändå.

Har väl en någorlunda konservativ syn på sex. Men jag tycker inte att det är en kvalitet att ha knullat runt såpass mycket.
Men det är ju precis min poäng?
Om nu inte kvinnan kan tolka det tecknet rätt;
"Ni kommer, alltså borde det vara skönt alltså borde jag vara bra som jag är"
Hur ska hon då veta o därmed kunna åtgärda?

Kvalité är väl precis vad det blir, om man har övat mycket?
Ja, jag vet att det GÅR att ha mycket sexpartners o ändå inte ta in några intryck av dem alls, men då känns det som om det brister på andra sätt, typ IQ o EQ-mässigt...
Men om man undersöker fler studieobjekt, då borde man ju nästan per automatik lära sig mer?
Så just ordet Kvalité känns lite knepigt där.
Väljer du en erfaren partner lär du få kvalité.
Om du nu inte vill tillskriva det ordet andra egenskaper än det brukar användas till.
Du kanske tycker att kvalité betyder Oanvänd?
Isf köp saker på TVshop istället för i en bra butik...
Eller så kanske du tycker att kvalité betyder Nytillverkad?
Isf, klipp dig enbart hos frisörstuderande.
Eller kanske helt enkelt Otestad?
Då borde du ställa upp på läkemedelsexperiment.
Citera
2008-09-30, 15:39
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Men det är ju precis min poäng?
Om nu inte kvinnan kan tolka det tecknet rätt;
"Ni kommer, alltså borde det vara skönt alltså borde jag vara bra som jag är"
Hur ska hon då veta o därmed kunna åtgärda?

Kvalité är väl precis vad det blir, om man har övat mycket?
Ja, jag vet att det GÅR att ha mycket sexpartners o ändå inte ta in några intryck av dem alls, men då känns det som om det brister på andra sätt, typ IQ o EQ-mässigt...
Men om man undersöker fler studieobjekt, då borde man ju nästan per automatik lära sig mer?
Så just ordet Kvalité känns lite knepigt där.
Väljer du en erfaren partner lär du få kvalité.
Om du nu inte vill tillskriva det ordet andra egenskaper än det brukar användas till.
Du kanske tycker att kvalité betyder Oanvänd?
Isf köp saker på TVshop istället för i en bra butik...
Eller så kanske du tycker att kvalité betyder Nytillverkad?
Isf, klipp dig enbart hos frisörstuderande.
Eller kanske helt enkelt Otestad?
Då borde du ställa upp på läkemedelsexperiment.

Jag antar att kommunikation är en viktig del i ett fungerande sexliv, även fast många förmodligen tycker det är pinsamt/taskigt att be tjejen träna sina muskler.

Min partner får jättegärna vara erfaren, kvalitet när det kommer till prylar är funktionalitet samt hållbarhet. Kvalitet när det kommer till en partner är något helt annat. Jag ser vart du vill komma - nej min flickvän behöver inte vara oskuld, det är snarare negativt om hon är de. Jag anser helt enkelt att tjejer som ligger runt mycket i många fall inte är flickvänsmaterial. Jag vet inte om detta gör mig konservativ, jag bryr mig föga.
Citera
2008-09-30, 17:01
Medlem
Banneds avatar
Citat:
En massa bittert gaggande om att allt är samhällets fel...
Det där med att ta ansvar för din egen situation är inte din starkaste sida va? Jag har två tjejkompisar som knullar runt utav bara helvete, och jag har då aldrig hört någon som tycker att de är slampor. Själv beundrar jag dem för att de tar för sig. Det är inte samhällets fel att du har valt att umgås med personer med skeva värderingar, utan ditt eget.

@TS: Mycket bra och tänkvärd tråd! Jag - som haft peniskomplex sedan de första fjunen dök upp - fick mycket nytt att tänka på.

Måste också passa på att posta den här underbara länken där Larry David diskuterar stora vaginor vs små kukar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in