Uhm. Jag hade ingenting, utom regelbundna insättningar på kontot från CSN. Möbler och sånt fick man ta vad man fick från snälla människor och köpa resten efterhand. 200 000?! Hur länge bodde du hemma egentligen?
200 000 är en mycket trevlig summa, så att säga den är väll rätt okej är fan nästan taskigt.
Jag tänker bo hemma tills jag har studerat klart på universitet, alltså tills jag blir 21 år.
Jag planerar även att ha med mig 200.000 hemifrån då. Redan nu har jag sparat ihop här hemma 40.000 och har 40.000 på olika fonder. Med lite jobb och hjälp på traven når jag väll en summa på 200.000 inom 3 år ...
Måste säga det är starkt av er som stack hemifrån utan mycket pengar alls !
Uhm. Jag hade ingenting, utom regelbundna insättningar på kontot från CSN. Möbler och sånt fick man ta vad man fick från snälla människor och köpa resten efterhand. 200 000?! Hur länge bodde du hemma egentligen?
Runt 70´000kr. Ungefär hälften ihop sparat själv och andra hälften är 200kr / månaden i 18år minus kursfall från mina föräldrar. Pengarna sitter fortfarande på kontot och planerar att bränna dom på min första fastighetsrätt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!