• 1
  • 2
2008-09-28, 19:33
Medlem
StoneWolfs avatar
Hur definierar ni "leka med någons känslor"? Och hur bemöter ni det? Skiter ni i det eller ignorerar ni personen?
Citera
2008-09-28, 23:08
Medlem
StoneWolfs avatar
Jaha! Var det så ointressant ämne?
Citera
2008-09-28, 23:16
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoneWolf
Hur definierar ni "leka med någons känslor"? Och hur bemöter ni det? Skiter ni i det eller ignorerar ni personen?

Fånga en persons intresse - låtsas vara intresserad - få den andra personen att bli förälskad - utnyttja detta till din fördel.

Ja, detta bemöter man nog bäst genom att skita i personen ifråga samt ignorera. Hämnd är ingen bra lösning, för det visar bara på att du bryr dej. Vilket du inte bör göra för då är personen som utnyttjat dej för viktig för ditt eget bästa.
Citera
2008-09-28, 23:17
Medlem
Artygs avatar
Du måste nog utveckla din trådstart.
T.ex vad är det man ska bemöta? Och vad är det man ska skita i?

Min definitionen av att leka med någons känslor är om jag utnyttjar en tjej sexuellt/emotionellt, trots att jag inte har känslor för henne men hon har uppenbara känslor för mig. Fortsätter jag att mjölka henne antingen emotionellt eller sexuellt, trots att jag vet hur situationen ser ut då anser jag att jag leker med hennes känslor.
Citera
2008-09-28, 23:49
Medlem
Späks avatar
Jag har ungefär samma definition som herren med den charmiga avataren här ovan.

Om man faktiskt är medveten om objektets förälskelse i en, och väljer att utnyttja denna för att uppnå egoistiska resultat som t.ex. sex, pengar, tillfällig förströelse, hemmalagade middagar etc, ja då leker man enligt definitionen med någons känslor.

Ett annat sätt att leka med någons känslor är att ge personen falska förhoppningar och på så vis dupera denne endast för att det är så jävla kul. Ett lite elakare vis med andra ord.
Citera
2008-09-29, 00:03
Medlem
StoneWolfs avatar
Säg att en person flörtar med er och ni flörtar tillbaka och bjuder ut personen. Den utbjudna nobbar och till slut tröttnar du och skiter i personen. Den utbjudna vill dock ha uppmärksamhet men får inte längre någon och försöker då göra dig svartsjuk genom att flörta med andra. Är detta att leka med andras känslor? Hur ska det bemötas?
Citera
2008-09-29, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoneWolf
Säg att en person flörtar med er och ni flörtar tillbaka och bjuder ut personen. Den utbjudna nobbar och till slut tröttnar du och skiter i personen. Den utbjudna vill dock ha uppmärksamhet men får inte längre någon och försöker då göra dig svartsjuk genom att flörta med andra. Är detta att leka med andras känslor? Hur ska det bemötas?

Näe, det skulle jag inte vilja säga.
Inga känslor som blir spelade med liksom, han/hon hade ju haft ett intresse, men tröttnat.
Vad den andra personen efter det gör, skiter ju han/hon i.
Det bemöts nog med total ignorans.
Citera
2008-09-29, 00:09
Medlem
Späks avatar
Om det finns känslor ifrån den nobbades sida och den som nobbar vet om det, ja då är det att leka.

Annars är det bara ett förbannat slyneri.

Det ska bemötas med total ignorans eller med en rejäl avslätning av en ännu snyggare dam mitt framför berörda part.
Citera
2008-09-29, 00:35
Medlem
StoneWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Späk

med en rejäl avslätning av en ännu snyggare dam mitt framför berörda part.

Förklara detta lite bättre tack.
Citera
2008-09-29, 00:37
Medlem
Hämnd!
Citera
2008-09-29, 01:08
Medlem
Artygs avatar
Du ska verkligen inte hämnas, eller ragga upp en snyggare tjej framför ögonen på henne. Det är ju bara tecken på att du fortfarande bryr sig.
Om man släpper en person så släpper man den helt, inga hämndaktioner eller att man försöker bevisa något.

TS, handlar detta om samma tjej som du startade en tråd om innan. Hon som gav dig blickar och försökte göra dig avundsjuk?
Senast redigerad av Artyg 2008-09-29 kl. 01:13.
Citera
2008-09-29, 08:41
Medlem
ouh.. har blivit lekt.. de känns riktigt tungt.. hämnd skulle kännas skönt som fan..ge igen lite.. men jag vill möta henne rakryggad.. och på såvis skrika *FU(#/Q)(CK YOU BITCH* utan äns och säga något till henne..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in