Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2008-09-28, 19:47
Medlem
tige2002s avatar
Hallu trippade frsta gngen p syra igr. t lite fr lite s ja r lite trg i dag och r dyslektiker s ni fr leva med lite stav fel.

Kn:Kille
lder:19
Dos:en lapp Hoffman millenium
Tidigare erfarenheter:cannabis,hbw,svamp,tramadol,morfin,be nzo.
Set and settings:Hade tagit det lungt hela dagen stdat lite fint och sovit bra.

Jag hade funderat lnge p ta syra och hade blivit erbjudendet men behvde tnka p det men till slut fick jag tummen ur och kpte tv.

22.00
Jag satt vid datan och hade ett vldigt pirr i magen och kolla p asterix o obelix 3 sinnes bra film fresten.
Jag stoppa in lappen i munnen och sg en stund p den och tugga snder den sen svalde jag den efter 10min.

22.30
brja knna en lite spnd knsla i magen men visste om att de kunnde hnda men brjade f gldje impulser och satt o flina fr mig sjlv.
Jag brjade f upp roliga minnen i huvudet och blev bara gladare och gladare.

22.45
Satt och kollade p bilder och d helt pltsligt s brjade bilderna dra ut sig p massa hll och vred sig lite d och d.
Blev pltsligt vldigt trstig och skulle strcka mig efter vattnet men mrkte vldigt snart att min avstnds bedmning va vldigt kass och ja stupa rakt ner p golvet och brja as skratta.

23.00
Tycke det var vldigt sknt och ligga p golvet.
minnena flg genom huvet p mig men kom pltsligt p att jag rammla ner p golvet pgrund av vattnet s jag satte mig p kn och kolla p vattnet.
Det var p grund av vattnet som jag hade rammlat ner s jag skulle hmmnas s jag ppnar korken och drack upp han.
Var vldigt belten ver min vinst och satt och njt av att jag knnde en kall men end skn knsla p magen och kollar ner och ser att jag har lyckats spilla ut hlften av vattnet ver mig.

23.30
jag kommer p mig sjlv sitta och lyssna p datans flckt s jag stnger av datan och gr och lgger mig i sngen.
stter p klockradion och lgger mig.
Tycker musiken ltervldigt belten och snar in mig p min bokhylla som jag tycker att det ligger tre stora dykare p men frstr efter ett tag att det inte r s och blundar istellet och ser sakta men skert hur mnstrena kommer fram och hnder kommer och drar undan dom.
Snart s ser jag att jag befinner mig p ett flt och jag har vingar as coolt tycke jag och brjade flyga.
Flyger runt och fngar apelsiner som finns lite verallt i himelen och lgger dom i min extremt kvinnliga handvska och jag ska slja dom fr flera miljoner tycker jag.
Men jag ngrar mig vldigt fort och lgger mig p ett mln och brjar ta dom istellet och kollar upp mot rymden och ser att alla planeter kollar mot mig och ler knner mig som gud.
Glider uppe p mlnen och njuter almnt av livet och pltsligt s brjar jag tappa hjd och hjrtat brjar sl 190 p mig.
Knns som jag ska d men vaknar pltsligt upp med ett ryck och kollar p klockan och den har pltsligt blivit 5 och jag blir lite smtt frvirrand och undrar om jag sommnat eller ej.

05.15
Ligger och njuter en stund och sommnar sedan.

Detta var min frsta trip raport.
Vet om att det inte r specielt mycke om vad som hnde men mycke av det r omjligt att sga men det var en underbar knsla ska frska gra bttre ifrn mig nsta gng och skriva ner lite s man kommer ihg mer till dan efter.
Hoppas att det blev relatift bra iallafall

Ha det gtt gubbar och sommna inte under trippen det suger
Citera
2008-09-28, 20:12
Medlem
Kronoparks hunds avatar
trevlig lsning, inte fr lng eller fr kort
Citera
2008-09-28, 20:13
Medlem
the_creators avatar
Hah aldrig hrt ngon som somnat s tidigt in i resan.
Ball drm.. Frst trodde jag du var vaken men tnkte att hon mste ju drmma det hr.

Kvinnlig handvska? hehe.

Chill.
Citera
2008-09-28, 20:17
Medlem
Du verkar ha haft en trevlig tripp.

Dock var inte rapporten s vlskriven/vlbeskriven.
Citera
2008-09-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÄruBängEller!
Du verkar ha haft en trevlig tripp.

Dock var inte rapporten s vlskriven/vlbeskriven.

EDIT : ojj, sg att du var dyslektiker. Jaja, den kunde tmistone varit mer vlbeskriven.

EDIT 2 : Rkade visst citera mig sjlv, FAN ocks att dom har flyttat edit knappen!
Citera
2008-09-28, 20:39
Medlem
tige2002s avatar
mm har inte mycke minne kvar men skrev det fetaste fr bli mer vl beskriven nsta gng
Citera
2008-09-28, 21:03
Medlem
GangsterofLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄruBängEller!
EDIT : ojj, sg att du var dyslektiker. Jaja, den kunde tmistone varit mer vlbeskriven.

EDIT 2 : Rkade visst citera mig sjlv, FAN ocks att dom har flyttat edit knappen!

ru beng eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in