Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
Vi tror inte att din träning är den huvudsakliga anledningen till vad du tror är din ökade hormonutsöndring utan att det istället är din ålder som är den största faktorn. Du är antagligen en högst normal, växande ungdom. Träningen har säkert del i det hela men i underordning. Du har anlag för manboobs, helt enkelt.
Vi? Det är möjligt att flera brukar ditt användarnamn annars är "vi" du och möjligtvis Paparobo.
Så, min radikala ökning av oljig hud, gynekomasti, skäggväxt och liknande endast inföll sig samtidigt som alla gånger jag började träna så hårt på en ren slumpmässig basis... Lägg märke till att jag fortfarande höll på att få skäggväxt under den tiden men att det ökade markant vid hård träning.
Vad menas förresten med "anlag för manboobs"? Enligt din definition är det att saker uppkommer spontant eller med gudomlig inblandning. Det finns ALLTID ett samband mellan händelser och gynekomasti uppkommer genom för högt östrogen, högt prolaktin, bröstcancer, eller att man äter för mycket phytoöstrogen för att nämna några samband. "helt enkelt" är inte helt enkelt om man frågar sig varför saker är som de är, vilket var hela poängen med den här tråden!
Citat:
Vad är det som provocerar dig så mycket med det? Att vi antyder att du inte är He-Man, utan helt enkelt ganska ung?
Det som provocerar mig är att du vrider, utelämnar och försöker göra dig löjlig över det jag skrivit, allt till synes utan egentlig anledning. Antingen har du kört one-liners eller förvrängt det jag skrivit. Jag har aldrig påstått att jag är "he-man" eller dylikt... Kan du vara snäll och sluta förstöra tråden med ditt trollande?