Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-03, 10:06
Medlem
Dudixxs avatar
Tjenare, Mste bara bertta om en engelska lektion p gymnasiet..

Jag och min polare satt lngst bak i klassrummet och snarka till lite smtt bda tv. D fr min kompis fr sig att vi skulle gra ngot kul, s han drog ner byxorna halft s rven hngde ut bak p stolen, vilket var mttligt kul.

5min senare drar han pltsligt ner gylfen, jag trodde han bara skmtade.
Men sedan kollar jag p honom och mrker att han har lagt upp sin dolme p bordet. Han var helt oberrd utan detta, medans jag lg p bordet och hade ftt ett riktigt skrattanfall.

Undrar ifall ni har varit med om ngot sjukt/roligt i ett klassrum?
Citera
2008-10-03, 10:12
Medlem
Dziobeks avatar
Nr jag gick i 4:e klass s under en lektion s ville jag se ifall jag lyckades svimma. S jag brjade hyperventilera i 45 sekunder fr att sen hlla andan och spnna alla muskler i kroppen. Hr en tjej i klassen ropa p lraren att jag hller p och svimmar eller ngot sdant. Hennes ord snurrar i huvudet. Nsta minne s ligger jag p golvet och lyckades svimma och dra omkull rtt i golvet. Och lraren var helt skrckslagen av vad som hade hnt
Citera
2008-10-03, 10:21
Bannlyst
en gng nr bamba var full fick alla i klassen ta med sig maten och ta i hemklassrummet, blev matkrig efter fem minuter och lrarinnan brjade grta. Tyvrr det enda roliga jag har varit med om
Citera
2008-10-03, 13:44
Medlem
k0rv3ns avatar
Trasiga soffor. Tnder utslagna. Gammal 60 rig lrare jagar elever och hoppas ver bord. Ja lite smtt o gott som har hnt.
Citera
2008-10-03, 13:45
Medlem
gsonjuniors avatar
Har alltid gtt i en stkig klass sen 1an tills jag tog studenten. S nog har den hnt en hel jvla massa grejer!

I 9an drog lrarn frn klassrummet s d krde vi p ut av helvete.
Min polare plockade ner ett lysrr frn lampan i taket och droppa i golvet (Det smller nr det gr snder).

I vra klassrum fanns det telefoner, frga mig inte varfr, men via dom kunde man tydligen f kontakt med andra klassrum. Jag brjade knappa utav helvete p telefonen och pltsligt piper det till och ngon svarar i andra nden.

- "9 A"
Jag - Hall?
- "Det hr r Alexander i 9a, vem pratar jag med?"
Jag - Tjeeena kungen! (det va min polare i 9a som svarat)

Vi samtalade lite och jag bad han vnta.
Knappade en jvla massa till p telefonen och helt pltsligt hrs ett pip i hgtalarna i korridoren.
Jag lyckades allts f igng hgtalarsystemet och stog och snackade i det.

Fort som fan gav jag luren till en klasskamrat och sprang ivg till 9as klassrum innan lrarna som kom rusande i korridoren han fram till vrat klassrum!
Citera
2008-10-03, 13:49
Medlem
Sorgbarns avatar
Nr jag gick i nian brukade vi spela fotboll i klassrummet. Vi brjade s smtt med lite oskyldig trixning fr att sedan verg till den mer brutala versionen dr vi anvnde whiteboardtavlan som fotbollsml.

Jag har ven bevittnat min klasskamrat blotta sitt anus infr en frundrad lrarkr.
Citera
2008-10-03, 13:51
Medlem
gsonjuniors avatar
Vi hade ven 2 drrar in till klassrummet och ett fnster som vette ut mot ett tak. Via taket kunde man komma till andra sidan av den ena drren och in i rummet brevid vrt klassrum.

Nr vr vikarie, som en klasskompis bland annat kastade en penna in mellan glasgonen p (det r sant, den fastnade i brillorna)... iaf. Hon drog frn klassrummet och vi satte bnkar fr bda drrarna och staplade bcker fr handtagen s att man inte kunde ppna ngon av drrarna.

HELA klassen, inklusive plugghstarna, smg ut p taket och in i ett annat fnster och ut i skolans korridor.

Nr vi dyker upp igen utanfr vrt klassrum s str vr lrare och bankar p drren och skriker t oss att ppna.
Vi str och skrattar lite t henne innan vi lugnt gr fram och frgar vad hon sysslar med?

Lite generat svarar hon att drren inte gr att ppna och undrar vad som kan ha hnt.
En klasspolare fr g ut p taket och stlla alla bord tillrtta igen och ppna drren
Citera
2008-10-03, 14:05
Medlem
Simas avatar
Svimmat har jag ocks gjort, nr vi hll p att lsa om kvinnlig omskrelse. Tuppade av sittandes vid bordet, sen resta jag mig upp "i smnen" och fll raklng baklnges och dunka huvudet i golvet. Pinsamt, jag vet.

Annars r vl egentligen det sjukaste jag gjort den gngen jag hll en 1 timme lng redovisning om skateboardkulturen som var TOTALT uppdiktad. 100% lgn alltihop som jag skrev ner dagen innan. Lraren kunde ju nd inget om mnet, s chansen att jag skulle ka dit var ju inte stor.

Sen diverse slagsml, "rullstolsrace" (nn sitter p lrarstolen, sen puttar en annan fart s in i helvete) och vattenbalongkastning ner p skolgrden. Kommer ihg en gng jag trffade en tjej rakt i skallen p ett jvla avstnd frn ett klassrum riktigt hgt upp. Mste ha gjort ont.
Sen tog vi dessutom vattenkastandet till en nya niver och fyllde en hel plastpse som vi dumpade p nn stackars nrd som satt rakt under oss och t lunch.

Vidare opererade jag och mina kompisar in ett enormt hftstift i tyget p en lrarstol en gng, plus att vi lade fram en bgporrbild p katedern och skrev med guldpenna: "Till *lrarens namn*". Skulle inte sjlv ha den lektionen s jag vet inte hur det slutade.

Jag blev ven utsatt fr ett rtt sjuk grej en gng nr en polare hade fyllt min ryggsck med syrsor som hmnd fr nt skit en gng. De krp ut p lektionen verallt och det resulterade i allmn panik. Fan vad ckligt det var.

Kom p en sak som iofs hnde precis utanfr klassrummen, men det gr vl an.
Jag och en kompis hittade ett skp som var oanvnt, s vi fick en id: Gick och kpte ett hngls, sedan till fiskvagnen p torget och bad om tv verblivna fiskhuvuden i en pse. Sen kpte vi lite gg och mjlk och lste in hela hrligheten i det tomma skpet ver helgen. Satan vad det luktade nr vi kom tillbaka p mndagen. Det var ngot helt vansinnigt. Gick knappt att vara dr. Vaktmstarna kunde inte heller urskilja var det kom frn eftersom stanken var s total, och de kunde inte bara brja bryta upp skp till hger och vnster.
Vi lt det hllas till fredag, sen blev det bara fr mycket. Lste upp skpet och stack drifrn innan nn sg oss, sen var det till vaktmstaren att rensa.

Allt detta hnde under gymnasietiden.
Senast redigerad av Sima 2008-10-03 kl. 14:23.
Citera
2008-10-03, 14:59
Medlem
Paranoixs avatar
detta r inget som JAG gjort utan som en tjej gjorde T mig i klassrummet frsta ret i gymnasiet

blev avrunkad och la satsen under bnken tro mig eller ej men jvligt kul va det
Citera
2008-10-03, 15:10
Medlem
CommonKnowledges avatar
Fick vr mattelrare att grta efter 3 dagar p gymnasiet.
Citera
2008-10-03, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Fick vr mattelrare att grta efter 3 dagar p gymnasiet.

Hur d ?
Citera
2008-10-03, 15:19
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raritet
Hur d ?

Ignorerade henne totalt nr vi blev tillsagda. Alla fortsatte snacka med varandra som att hon inte ens fanns i rummet. Till slut hrde man bara en bok mot marken och "N, NU ORKAR JAG INTE MER". S sprang hon ut med grten i halsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in