Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-04, 15:52
  #1
Medlem
loafmasters avatar
Nedsläpp om dryga 7 minuter. Skräller något lag ikväll måtro? Håller tummarna för en Brynässkräll mot LHC så Brynäs drygar ut sin serieledning.
2008-10-04, 15:53
  #2
Medlem
Hakapelitas avatar
Hoppas Djurgården kan göra några snabba mål mot HV borta, sen lägga sig på försvar

Dock lär HV vinna, tyvärr.

Kul med många lördagsmatcher, något allsvenskan i fotboll borde ta efter.
2008-10-04, 15:54
  #3
Medlem
BERNFs avatar
Blir en riktigt intressant omgång tycker jag iaf för oss Luleå fans och Brynäsare.
Lhc blir en riktig värdemätare för Brynäs tycker jag. Samtidigt som Luleå nästan måste plocka poäng borta emot Södertälje, vilket jag tror blir en för svår uppgift.

Färjestad - modo är ju också intressant, ska bli kul att se om modo tar nån pinne borta emot Färjestad eller om Färjestad har fåt iordning på torpet nu.
2008-10-04, 15:58
  #4
Medlem
Om det nu finns något som problemfria Timrå-vinster, så hoppas jag att vi kan ta en idag mot Rögle hemma i E.ON.
2008-10-04, 16:03
  #5
Medlem
loafmasters avatar
Nationalsången låter inget vidare i Karlstad idag. Är kärringen tondöv?
2008-10-04, 16:11
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av champton
Om det nu finns något som problemfria Timrå-vinster, så hoppas jag att vi kan ta en idag mot Rögle hemma i E.ON.

Men vad härligt att Timrå börjar med att spela fyra mot fem i fyra minuter i sträck
2008-10-04, 16:15
  #7
Medlem
Rögle mäktar med hela ett (1) skott på mål under fyra minuters PP
2008-10-04, 16:15
  #8
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av champton
Men vad härligt att Timrå börjar med att spela fyra mot fem i fyra minuter i sträck
Timrå måste fan leda utvisningsligan hittils eller hur :S
2008-10-04, 16:16
  #9
Medlem
loafmasters avatar
Underbart mål av Liljevall i Rögle.
2008-10-04, 16:18
  #10
Medlem
Måste fan var aförsta matchen Timrå inte gör första målet Inte bra...
Forza nu! Ge oss några kompesationsutvisningar
2008-10-04, 16:19
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av champton
Måste fan var aförsta matchen Timrå inte gör första målet Inte bra...
Forza nu! Ge oss några kompesationsutvisningar
Som tur är så var domarna blinda och missade en 2+2 på timrå där
2008-10-04, 16:20
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Nedsläpp om dryga 7 minuter. Skräller något lag ikväll måtro? Håller tummarna för en Brynässkräll mot LHC så Brynäs drygar ut sin serieledning.

Det är väl ungefär som att välja hur du vill bli avrättad? Spelar ingen roll vad du väljer, det blir ju inte direkt nån trevlig tillställning.

Toskala

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback